ik zeg niks meer vandaag de ballen,

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bart wees me op dit STOMME iets! Sorry allemaal. Ik bedoelde het andersom.Citaat:Van mij word ook wel eens gezegd dat ik netjes zit maar haar houding is echt niet zo top als die van mij.
Citaat:Op 2001-05-17 22:23, schreef Steef..:
Hoi, Mag ik nog 1 reactie neerzetten?
Ik vind dit een erg laag nivo waarop gepraat word dus houd ajb op. Iemand afzeiken is makkelijk. Dat kan iedereen. Zie positieve dingen van iemand en niet de negatieve.
Thessa zit er super en dan ook supernetjes op. Van mij word ook wel eens gezegd dat ik netjes zit maar haar houding is echt niet zo top als die van mij. Echt Thessa. TOP! WAt voor cijfer heb jij altijd voor houding en zit op de wedstrijd.
Ymke, jouw houding is ook netjes, maar niet zo netjes als die van Thessa. Ik vraag me ook af wat deze discussie voor zin heeft?
Iemand zei (ik weet niet wie, ik wil niet naar namen kijken omdat ik somsneigingen krijg bij sommige mensen) dat Thessa's handen te dicht bij elkaar zaten. dat vind ik dus niet. je handen zitten echt niet zo snel te dicht bij elkaar. eerder te ver uit elkaar.
Gegroet!
Ps thessa, jullie clubtenue is bijna hetzelfde als de onze (vroeger toen ik nog klein wasen nog lid van de ponyclub.)