Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
diesellover schreef:halllo
ik ken jouw,.. je staat bij mij op de stalling. jij bent zelf 1.85 en weegt ongeveer 100 kilo denk ik!
je rijd wel langer als 5 min. hoor!!! ik heb je wel eens een hele lange buitenrit zien maken van 3 kwartier denk ik wel! de hele weg erop!
ik heb je ook eens zien galoperen en je haalt hem zkr elke dag er uit en zadelt hem op!!! slecht slecht slecht
ik heb ook al vaak tegen der gezecht dat het slecht is voor haar paard.
maar daar luister zje nie na!!
dan moet ze het zelf ma weten!!! het is haar paard!!
doei!!!!!
whatever01 schreef:je reet is te dik voor het zadel.. of het zadel te klein voor je reet t is maar hoe je het bekijkt.. (sorry dat ik op deze toon praat.. doet ze zelf ook)
dus dit is nog slechter voor die pony! hij is 2 jaar, nog helemaal niet klaar om gereden te worden.. zit je ook nog op de lepel van je zadel.. je kan er van uit gaan dat deze pony over een paar jaar afgeschreven word (arm beestje) vanwege rug klachten.
en je zit hem ongeloofelijk in zn mond te trekken.. moeten we bij jou es een bit in doen en zo aantrekken? dan weet je hoe het voelt!
ik hoop voor je dat dit een grap is anders blijft er maar 1 ding over;
DIERENBEUL!!!
koffiewiener schreef:hallo hallo
als een handelaar het zegt zal het heus wel goed gaan
het toch zonde om te wachten
jullie zijn gewoon niet wijzer!!!!!!!!!!!!!!!!
ik weet heus wel wat ik doe
en je ziet op de foto's dat me haffie me wel kan dragen
en ik doe rustig aan 5 min stappen en 5 min draven per dag
en daar lijdt hij niks onder
rakkertje13 schreef:Haha oke..
Leuk geintje
(ja ik heb je door.. extra kleine foto's korte beugels wat denk je ze trappen erin??)