[vervolg] Beer/Rose en Rosa springen over bank/tafel 8-)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Skitter

Re: [vervolg] Beer/Rose en Rosa springen over bank/tafel 8-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 17:05

@ maartjuh; waarom quote je mij Bloos

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 17:06

Skitter schreef:
@ maartjuh; waarom quote je mij Bloos

(maartje onder rosa's naam:) Foutje...

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 10:29

Skitter schreef:
Taaclover schreef:
Ik snap niet waarom iedereen hier zo moeilijk over doet.

In de military of cross heb je ook alleen maar vaste hindernissen, dus thuis trainen is juist goed Ja

Daarbij heeft Maartje met 2 pony's Z gecrossed dus die meid weet echt wel wat ze doet Ja

Ik vind het er super gaaf uitzien, zou willen dat mijn fjordenbeest zo kon springen. Denk dat die de versiersels van de tafel zou eten Nagelbijten / Gniffelen

Hier sluit ik me helemaal bij aan Ja

BlazingBoots schreef:
Dit is mijn laatste reactie hier.

Maar als bijvoorbeeld (ik noem maar een naam die normaal gesproken vaak veel kritiek krijgt) Bonitobol dit zou doen en exact hetzelfde soort foto's zou plaatsten dan was het einde van dit topic zoek!
Wees nou eens eerlijk...
Iedereen zegt dat ze weten wat ze doen...en bij de 1 wordt het wel getollereerd en bij de ander niet ....persoonlijk vind ik dat een beetje oppervlakkig.
De ene bokker kan alles doen en de ander krijgt altijd en eeuwig over dezelfde aldanniet kleinigheden het hele forum over zich heen.

Ja maar je hebt toch allerlei verschillende niveaus op bokt? Van Maartje is algemeen bekend dat ze meerdere pony ins het Z heeft gecrosst, is dat hetzelfde bij Bonitobol? (Ken die hele meid niet namelijk..)

Ik weet alleen dat als je ervaring hebt met vaste en 'abnormale' hindernissen, is dat anders dan als je gewoon voor de lol ff met je pony die nog geen fatsoenlijk dressuur kan lopen die gaat springen.

Als je fotos van Anky aan het piafferen ziet, geef je ook geen commentaar, maar wel als iemand die nog geen L rijdt dat doet. En terecht.

Idd.. Als ik niet zou weten wat ik zou doen, zou ik niet 2 groene pony's naar ZZ springen en Z sgw hebben gereden. Juist door dit soort dingen te springen ben ik daar gekomen, zorgen dat je pony je blind vertrouwd.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 14:12

SuusEventing schreef:
Is niet waar, ik heb mijn stage bij Boekelo gedaan en ik weet dat ze er juist voor zorgen dat hindernissen vast liggen en niet los gaan. Die paarden rekenen er op dat ze de boel kunnen aanraken zonder dat alles instort.
Ik vind beide dames netjes rijden zo zonder zadel, en de risico's zullen ze heus wel weten.

Gut gut, dan zit ik fout.... Knipoog Bloos waarom scheppen die mensen twee jaar geleden in de krant dan zo gigantisch op over op "veiligheid/nood-manier" van vastmaken? Dan l*llen ze dus ook gewoon maar uit hun nek Clown Knipoog

Ik ben in ieder geval blij dat ik over 'normale' hindernissen heb gesprongen, cross/military is dus echt niks voor mij... Bloos

SuusEventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:35

Adil18 schreef:
SuusEventing schreef:
Is niet waar, ik heb mijn stage bij Boekelo gedaan en ik weet dat ze er juist voor zorgen dat hindernissen vast liggen en niet los gaan. Die paarden rekenen er op dat ze de boel kunnen aanraken zonder dat alles instort.
Ik vind beide dames netjes rijden zo zonder zadel, en de risico's zullen ze heus wel weten.

Gut gut, dan zit ik fout.... Knipoog Bloos waarom scheppen die mensen twee jaar geleden in de krant dan zo gigantisch op over op "veiligheid/nood-manier" van vastmaken? Dan l*llen ze dus ook gewoon maar uit hun nek Clown Knipoog

Ik ben in ieder geval blij dat ik over 'normale' hindernissen heb gesprongen, cross/military is dus echt niks voor mij... Bloos

Nee, niet helemaal. De hindernissen zijn zo in elkaar gezet dat ze eenvoudig uit elkaar gehaald kunnen worden áls dat nodig is. Dus bijv. als er een midden in gesprongen is. Dát is de nood manier. Maar als een paard er een keer goed op bankt dan moet de boel blijven staan.

Bij het 'normale' springen zie je nog wel eens dat de paarden de halve hindernissen tussen de benen meenemen met alle gevolgen van dien. Dat zal bij de military niet zo snel gebeuren. Haha!

SuusEventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:35

Oeps, verkeerde smiley!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 11:42

WOW wat een fjord!!!! DAt je dat durft Haha! Spring je nou op de laatste 2 foto's zonder zadel? Ik vind het knap gedaan...of het link is weet ik niet, want ik heb de balle verstand niet van crossen Bloos Ik vind het er igg super stoer uitzien en die fjord...die is zooo gaaf...heb nog nooit een fjord zo goed zien springen. Loop deze Z in de cross?