! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!
zilverster schreef:Wat ziet Myrthe er toch weer lekker uit! Die wedstrijdoutfit staat haar goed!
Van de foto's af te zien hebben jullie de punten dik verdiend. Nog even zo door en jullie zitten zo in het L!
Plaats maar weer snel foto's
waarschijnlijk maakt mn vader dan weer fotos.Taaclover schreef:Wat een prachtige mooie pony
Ziet er super uit, lekker ontspannen!
Westlander schreef:Myrthe is echt een lekker ding! Gefelicteert met je punten! Ziet er goed uit

bonitobol schreef:wooooooow SUPER
Wat een haflinger
Je rijdt haar zeer netjes, blijf zo doorgaan
enkel in galop is ze nogal kort in de hals... Misschien een aandachtspuntje voor de toekomst?
hafgirl15 schreef:sUPER MOOI PAARDJE! Rijden ziet er goed uit, zorg alleen dat ze niet et diep gaat.
Wat voor dekje heb je eronder ( erg mooi, wil ik ook)
Succes nog, maar zo te zien zit dta wel goed!
Carlolover schreef:Hee, wat heb jij een lekker ding onder je kont lopen!! **Kwijl** Hoelang heb je haar al?
sinds 19 november 2004
kaleightje schreef:jeetje wat zijn jullie veranderd zeg!!
en dat helemaal positief
ik vind ook dat je een hele leuke haflinger hebt en haar ( of is het een hem ;P)
netjes aan het lopen hebt. echt heel mooi mijn complimenten

Mik_ schreef:Jij laat zien waaro ik haflingers met knotten veel mooier vind !!
Ziet er super uit!

is egt ontzettend veel veranderd..
veel succes ermee.. en ik hoop dat je heel hoog komt..
mooie combinatie om te zien hoor. Veel suc6 met haar.
je hebt dr echt lekker aan het lopen! lekker zeg, met je eerste wedstrijd gelijk 3 winstpunten!!
Louiza schreef:NF_Daphne schreef:ik vind het er erg mooi uitzien..en op de eerste foto staat m'n vader z'n auto
die zilvere mecedes
en op de 7e foto kom ik net aangelopen
,
ff offtopiceven het antwoord van wat je gezegt had in mijn topic: bij het inrijden zat ik zo te ''schoppen'' omdat ze de hoeken afsneed en niet aan het been was
maar later was dat al niet meer zo hoor en zat ik met mm'n benen stil,en dat minder in de mond zitten doe ik steeds meer..ik moet van mijn instructeur helemaal m'n handen stilhouden als ik een x een kneedje geef dan moet ik ze weer stil houden,ze moet dan op de stille hand nageven,maar soms wil ik er nog ietsje ronder hebben en dan kneed ik met beide handen zodat ze wat losser word en niet vasthoud zeg maar.. maar misschien boeit het je helemaal niks maar goed..
ik vind het iig mooi uitzien..nog gefeliciteerd!
hihi stonden we naast jullie met de trailer![]()
met het inrijden was t me trouwens juist nog niet zo opgevallen, je zat er geloof ik ook net op dus dan is t logies dat ze nog niet helemaal soepel en warm is maar ik liep met Myrthe over het zandpad en toen zagen we jou in de grasring rijden daar viel het me vooral op dat je steeds aan je binnenteugel plukte.. maarjah kan ook door de zenuwe komen![]()
was jij na afloop ook nog ff door het bos gecrosst?, myrthe had na de proeven in ene dikke hyper aanval haha en er lag een super ruiterpad voor, dus even snel been bescherming aan en crossen maar
en bij de eerste proef was het juist heel ontspannen enzoo.. en daarom was ik toen weer eerste ..
haha jammer dat je het toen niet gezien had maar goed..

Ziet er echt super uit!