Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

liesje23 schreef:He lynne, ook met dit dier ziet het er weer als vanzelfsprekend uit. Zo ongedwongen, super dat je je paarden zo kan voorstellen. Super, en ook nog 1e worden op het CHIO he
Hij word er wel HEEEEL mooi van!! haha
Zo kunnen we er veel te weinig van zien! Tssss schandalig!! 
Zucchero schreef:Hoi!!
Zucchero (ook Metall) en ik zijn het er niet mee eens dat je zulke kleine foto's hebt geplaatst!! Dus voor straf moeten jullie er snel nog een heleboel maken en wat groter uploaden![]()
Groetjes
Anne-Marie
haha even geduld.
Lynne81 schreef:Zucchero schreef:Hoi!!
Zucchero (ook Metall) en ik zijn het er niet mee eens dat je zulke kleine foto's hebt geplaatst!! Dus voor straf moeten jullie er snel nog een heleboel maken en wat groter uploaden![]()
Groetjes
Anne-Marie
HAHA oke!! De boodschap is duidelijk!! hahaha Shanna komt vrijdag naar mij toe en dan gaan we een partij klikken!!!haha even geduld.
![]()

En dan niet stiekum foto's maken van rondrennende en puffende Sanne's en Anne-Marie's 
Lynne81 schreef:@SHANNA hahaha gek

Zucchero schreef:
Goed zo! En Shanna als je toch zo goed bent in het maken van mooie foto's.... Mooie foto's van Zucchero in beweging heb ik eigenlijk niet, maar wie weet als Sanne en ik hem opjagen en jij dan foto's maakt? En dan niet stiekum foto's maken van rondrennende en puffende Sanne's en Anne-Marie's

Shanna16 schreef:Hahaha ga ik jou ook meeten? Mij best hoor. En ik wil best kijken of ik er wat leuke foto'tjes uit kan krijgen...
Maar mijn foto's zijn niet apart hoor... ik druk gewoon af in de hoop dat er wat tussen zit!
toen we bij de waterhindernis hebben zitten kijken en kletsen en daarna naar het dressuur liepen?
Tsss heb ik ook geen indruk gemaakt...

penk_beaujo schreef:leuke en mooie foto's