Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
shadowflower schreef:voortaan je handen bij je tenen houden ... loopt ie zo netjes naar beneden

beetje penny-achtig als ik t mag zeggen.... Super trots als je paard aan de teugel loopt..
Siebjelover schreef:jup.....maar inderdaad, de titel is niet erg toepasselijkbeetje penny-achtig als ik t mag zeggen.... Super trots als je paard aan de teugel loopt..
Je weet in ieder geval dat het ook anders kan
Siebjelover schreef:Super trots als je paard aan de teugel loopt..
Ik ben ook heel blij als mijn verzorgShetlander netjes naar beneden loopt en zn achterbenen gebruikt. Maar het is niet zo dat ik daar naar streef haha

Ir111 schreef:Mooi we zijn het eens!
Geloof dat ze niet meer gaat reageren....Goed les hebben scheelt een hele boel
shadowflower schreef:voortaan je handen bij je tenen houden ... loopt ie zo netjes naar beneden

! Ir111 schreef:Ik bedoel niet zozeer de manier waarop TS het doet, maar de manier waarop ze het schrijft. Het klinkt mss meer penny dan ze eigenlijk is... :D

Rhiannon schreef:erg mooi paardje
een paar tips aande hand van deze foto (ik weet niet of het al gezegd is)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LVPU3U
- bekken kantelen: op je kont gaan zitten en niet op je muts![]()
- en je handen rechtop... het ziet er nu erg geforceerd uit terwijl het waarschijnlijk niet zo bedoeld is..
- ellenbogen niet strak zetten... ontspan ze en hou ze langs je lichaam... dat zit ook een stuk lekkerder