Bart @ work { denkt richting Z2 }

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Uppojono

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 17:36

Wat een GEWELDIG dier zeg.. Mooi type, lekker fors gebouwd.. Loopt er ook netjes bij.. Veel succes samen..

Citaat:
ik heb altijd te horen gekregen van mijn dierenarts dat je het beste na de enting een dag niet moet rijden ivm zweten, anders zweet die de entstof er weer uit en slaat die dus niet aan....

Mijn dierenarts zegt ook dat dit onzin is, was vroeger is wel zo. Lijkt mij ook niet zo logisch dat een paard het uit kan zweten, komt toch in de bloedbaan terecht en niet in de huid..

INkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 17:39

noekiejj schreef:
Eej,
Opzich ziet het paardje er best mooi uit! Ene kant vind ik hem super maar andere kant wat minder. Heel raar...!
Maar mooie foto's en ziet er netjes uit!
En de vraag was al eerder gesteld: Er staat cap = eigen keus, maar je hebt hem hele tijd op :S! Ik zag geen antwoord op of moet er over heen gelezen hebben!

Sorry t is een soort grapje. Er staat altijd bij Cap is eigen keus. Maar het natuurlijk ook een keus om hem WEL op te doen.

@ miss_Petit: Misschien volgend jaar met Bart Vind het leuk om die paardjes daar allemaal te zien lopen. Ben vooral enorm trots op Maria en Milkshake! Wat een fantastisch combi op zo'n jonge leeftijd!

INkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 17:40

Uppojono schreef:
Wat een GEWELDIG dier zeg.. Mooi type, lekker fors gebouwd.. Loopt er ook netjes bij.. Veel succes samen..

Citaat:
ik heb altijd te horen gekregen van mijn dierenarts dat je het beste na de enting een dag niet moet rijden ivm zweten, anders zweet die de entstof er weer uit en slaat die dus niet aan....

Mijn dierenarts zegt ook dat dit onzin is, was vroeger is wel zo. Lijkt mij ook niet zo logisch dat een paard het uit kan zweten, komt toch in de bloedbaan terecht en niet in de huid..

Dat is ook precies wat mijn DA zei!

Thirza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 19:47

wat is het een gaaf paard zeg!
ik vind hem echt geweldig!
heel veel plezier ermee!

TeamSpirit

Re: Bart @ work { denkt richting Z2 }

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 22:37

whahahah cap is eigen keus ?
Echt geweldige fotoos!
en die fotoos die je wilt uitvergroten voor moederdag vind ik ook echt superschattig
Veeel suc6 nog!!
en als je ooit nog een groom nodig hebt, hoor ik het wel Anky

Quidou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 23:25

wauw echt super mooie foto's
Bart is echt stoerr

ik ga met Helga mee 20 mei (iig k hoop dat ze dat goed vind haha)
dus hoop dat ze btje in de buurt van jou tijden moet rijden
dan kom k ff bij je kijken

Jasmijn159

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 23:28

Ziet er goed uit zeg! Prachtig paardje ook!
Wat voor zadel ligt erop als ik vragen mag?
Laatst bijgewerkt door Jasmijn159 op 04-05-06 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

INkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 23:34

Het zadel is een Euroriding Diamant geloof ik.
Echt super fijn zadel!

Quibus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 23:49

He Inkie, ook een euroriding diamant. Das mijn favo zadel )

Enne Bart is stoer!

Natascha13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 00:02

Leuk paard.
Ik ga geen commentaar geven, ik zou ook nix kunnen bedenken.( Ben maar een simpel B-ruitertje ) Nog heel veel succes met hem!!!

romandour

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 00:12

hoe oud is bert. en wie heeft hem eerder gereden en wat heeft ie gelopen. vind het trouwens wel een leuk dier. hou wel van een vos met een brede bles.

romandour

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 00:12

ohw bart

INkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 00:15

Natascha13 schreef:
Leuk paard.
Ik ga geen commentaar geven, ik zou ook nix kunnen bedenken.( Ben maar een simpel B-ruitertje ) Nog heel veel succes met hem!!!

je hoeft niet goed te kunnen rijden om dingen te kunnen zien

Bart is 13 jaar en heeft ZZ Z gelopen onder Anita de Ruiter.

Anoniem

Re: Bart @ work { denkt richting Z2 }

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:45

eeh, ik heb mijn broers laptop even gekaapt dus nu kan ik toch reageren... Hoewel ik niet zo heel veel te zeggen heb...

Maar ik vind Bart echt wel een superr leuk paard En fotogeniek ook

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:49

Wauwie echt geweldig!
Wat een mooi dier ook.

Sies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 10:56

I kwil je niet beledigen, maar Bart lijkt op Malte, heb helaas geen onder het zadel foto's op deze computer maar kon je deze toch niet onthouden...
Afbeelding
ja Malte is erg actief voordat we gaan rijden, de slaapkop, maar meneer beschikt ook over een brede bles de mooie voskleur en de hoge witte benen.hihi

INkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 10:58

Jaa Hij heeft precies dezelfde aftekeningen!

Sies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 11:00

Zouden ze Malte gekloont hebben??? hihi, ik heb helaas zijn papieren niet(lang en raar verhaal). Maar hij heeft een oldenburger brandmerk en zal nu ongeveer 20 jaar zijn. Hij heeft grandprix gelopen in Canada en je maakt hem niet blij met een trensbit vandaar deze pelham. (voordat er commentaar op komt )

INkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 11:12

Zo'n paard moet je ook niet meer gaan pesten met een trens bit dan. Gewoon erin hangen waar jullie samen t meeste plezier aan beleven! Ik vind Malte wel een schatje! Ook mijn type paard!
Hij is alleen meer rijpaard achtig gebouwd. Bart heeft toch meer t figuur van een tuiger/Gelder ofzo

Sies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 11:28

bart zijn staart is inderdaad hoger ingeplant (of hoe je dat ook noemt) Malte is wel een grof paard. Hij heeft een extra full hoofd (dat is echt lastig) en een gigantische kaak, er is bij zijn hoofdstel 30 cm aan de keelriem gezet. Toch krijg ik vaak de vraag of hij Gelders is. Zijn benen zijn ook grof voor een Oldenburger.
Maar er staat een O met een kroontje erboven op zijn kont. Daar staat nog iets onder wat op 88 lijkt maar ik heb geen idee wat dat is! Iemand zei dat er wel Recruut bloed achter kon zitten (die is half Gelders) Misschien dat die van jou daar ook wel bij in de buurt komt maar het blijft gissen.
MAAR OP PAPIER KAN JE TOCH NIET RIJDEN!!!!

INkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 11:42

Haha nee! Ik heb er meerdere gereden met een heel fijn papier! Maar k heb er ook 2 gereden zonder papier en dat zijn tot nu toch wel mn lievelingetjes om te rijden!
Ik hoop dat de 2e het ook gaat doen in de ring... ( Bart dus! )