Vaarwel Ushi...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

estas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:06

Ik vind dat je een moeilijke maar dappere beslissing hebt gemaakt!

Ze krijgt het waarschijnlijk heerlijk, en jij kunt misschien met een ander paard nog heel veel plezier hebben!

sterkte!

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:09

Wat spijtig Anja, maar ik ben blij dat je een goed alternatief voor haar hebben kunnen vinden. Dat zal een pak van je hart zijn!

Op een gegeven moment moet je de koe bij de horens vatten en er een streep onder zetten, want ik kan me voorstellen dat het voor beiden soms niet leuk en erg gevaarlijk kan zijn.

Al met al, wellicht is ze uit het oog, maar zeker niet uit het hart!

loez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:12

Wow! Dat komt ff onverwachts! Het ging zo ontzettend goed, ik heb bijna al je topics gevolgt en je zag jullie 2 echt met enorme stappen vooruit gaan! Wel enorm fijn dat Ushi op een fijne plek komt te staan zodat je m nog op kunt zoeken!

More

Re: Vaarwel Ushi...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:20

Jeetje, jammer man het is echt een mooi paard!
En op sommige foto's liep hij echt heel mooi!
Echt zonde!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:28

*boink* *valt van haar stoel en kruipt er nu net terug op*

Tjé Anjatjeuh om een of andere reden had ik nooit verwacht dat het zover zou komen. In elk geval zal ze bij Teigetje een goed thuis hebben. Zal proberen wat meer terug bij de belgenbokkers te komen maar door drukke werkzaamheden is dat de laatste er niet meer van gekomen. Grote knuf voor jou.

loverasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:32

Oe dat lijkt me eng zeg als tie zig zelf de hele tijd bijt en schud met z'n hoofd STERKTE !

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 13:39

petraaken schreef:
Tjé Anjatjeuh om een of andere reden had ik nooit verwacht dat het zover zou komen. In elk geval zal ze bij Teigetje een goed thuis hebben. Zal proberen wat meer terug bij de belgenbokkers te komen maar door drukke werkzaamheden is dat de laatste er niet meer van gekomen. Grote knuf voor jou.

Ik had het ook nooit verwacht dat het zover zou komen. Jammer genoeg loopt niet alles altijd zoals je wilt, hoe hard je ook je best doet om het toch te laten werken, ergens houdt het gewoon op.
En als ze niet naar Teigetje kon, zou ik haar ook gewoon bijhouden, desnoods gewoon nooit meer rijden. Maar het risico lopen dat ze in het handelcircuit of bij het slacht terecht komt. Dat verdient ze gewoon niet, het is zo een fantastisch paard. Ik had me geen beter eerste paard kunnen wensen, ik heb zoveel van haar geleerd, we zijn zoveel vooruit gegaan en hebben veel meer bereikt dan iemand had verwacht (quote Teigetje: "als ik had geweten dat ze zo kon dressuren, had ik haar nooit verkocht") en gewoon ook zoveel pret gehad met boscrossen, rally's, springen...

jokari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:41

hier ook nog eens Anja
veel sterkte met deze moeilijke beslissing

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 14:00

Lijkt me een heel moeilijke beslissing, maar ook een moedige. De enige die kan bepalen of die beslissing goed is, is jijzelf. Voor jou zal het idd een hele 'opluchting' zijn en zoals ik lees zal het voor je paardje ook geen slechte oplossing zijn, want ik kan me idd voorstellen dat dit heel frustrerend voor hem moet zijn (rijden en telkens dat hoofdschudden). sommige problemen zijn moeilijk op te lossen en en ik heb de vroegere topics altijd een beetje gevolgd, een pluimpje voor alles wat je geprobeerd hebt. Wel leuk dat ie naar zn vorige eigenaresse terug kan. Ik heb het altijd een fantastisch paard gevonden, ook qua rijden is hij erg verandert in die jaren.
veel sterkte iig!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 14:01

Nog een dikke
Het is denk ik ook de beste beslissing, ergens houdt het op..
En ik ben overtuigd dat je alles hebt geprobeert

Theake

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:47

Veel sterkte en moed Anja!!

Ik denk ook dat het de beste beslissing is voor jullie beiden. Gelukkig gaat ze naar een fijne thuis, waar ze zich goed op haar gemak zal voelen. Dat verlicht het vast wel een beetje.

veel sterkte en geniet van de laatste maand!

Barco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:52

wat een moedige beslissing van je! je hebt er alles aan gedaan wat in jou mogelijkheden lag...
knap van je!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:07

Meis, heel veel sterkte met je beslissing, het zeker niet makkelijk om een paardje waar je veel om geeft te verkopen (ken de situatie).

haffiebecky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:11

heel veel sterkte!
ik vind het een hele moedige beslissing!!
geniet deze maand nog maar extra van ushi! dat hebben jullie verdient

Miran88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:37

sterkte,
vind het ook knap dat je die besllissing hebt genomen.
En het is natuurlijk wel fijn dat ze naar een goede plek gaat.
Ik heb altijd naar de topics over ushi gekeken egt een mooi paard.
En geniet idd de laatste maand nog maar van ushi.

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:56

ik heb je topics nooit gevolgd, maar wist dondersgoed wie ushi was en uiteraard om haar super aftekeningen, ik ben niet van het vele wit, maar zo apart heeft absoluut iets.

als jij denkt dat je alles hebt gedaan en je gewoon mentaal niet meer kunt, dan is dit gewoon de juiste beslissing.
jehebt er nix aan om zelf helemaal gebroken te zijn en ushi zichzelf in de weg zit met dat geschud.

was het maar zo simpel als even vragen wat er aan de hand is en ze ons antwoord konden geven. op een gegeven moment zit er gewoon een stop op en dan vind ik 2,5 jaar lang alles proberen al een hele mijlpaal.

1 ding is zeker, als ik het gevoel zou hebben alles gedaan te hebben en ik zou zo'n super oplossing hebben zoals jij hebt gevonden, dan had ik het zeker ook gedaan. wij hebben met merel een heel klein kansje gehad dat ze misschien niet meer zou herstellen, maar zij is door het oog van de naald gekropen*klopt af*

een paard waar je je hart en ziel aan gegeven hebt wil je, ook al kan je het zelf niet meer, alleen maar het beste gunnen en nog een fijn verder leven geven

veel sterkte

Lenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:41

Ook ik vind het een dappere beslissing. Als je er zelf zoveel moeite in steekt en het loopt telkens weer uit op een frustratie moet je een beetje voor jezelf gaan kiezen, zeker als je er onderhand 's nachts van moet huilen. Voor het paard hoef je je niet rot te voelen, hij vindt weer een goed baasje en je kunt er zo nog heen als je wil. Probeer het dus niet te somber in te zien maar vooral trots te zijn op je besluit. In ieder geval veel sterkte

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 20:53

Ik sluit me ook bij de meeste reacties hier aan. Ik schrok alleen wel toen ik de titel tussen de anderen zag staan. Ik vind ook dat je een verschrikkelijke leuke merrie hebt, niet alleen de aftekeningen maar de de gezichtsuitdrukking.

Vind het heel knap dat je de knoop door hakt. Zeker ook fijn om te weten dat ze het goed gaat krijgen en ik weet zeker dat je een leuk paard tezijnertijd weer zult vinden.

Zoals ik jouw verslagen altijd las, denk ik ook dat jij alles gedaan hebt wat in jouw machte lag om te doen.

Meid, ik wil je heel veel sterkte toewensen voor aankomende tijd......

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:28

Jeejtje.. Ben er ook wel een beetje van geschrokken.
Wat is die Ushi een geweldig beest zeg! Echt een dier dat je bij blijft.

Ik vind dat je een heel wijs besluit hebt genomen. Het beste voor jullie 2. Ushi gaat iig een lekker leventje bij Teigetje hebben en ik hoop voor je dat je weer een geweldig paard vind om verder mee te gaan.
Sterke iig..

Miss_Blimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:47

Jee wat een moeilijke beslissing! Las en bekeek je vorige topic nog met veel plezier. Superpaardje om te zien en ook vast qua karakter. Jij heel veel sterkte de komende tijd, ff lekker je gedachten op nul als je ver weg bent. Succes

Mar__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:50

Jeetje, als er idd 1 paard is wat me altijd bijgebleven is om die geweldige aftekeningen dan is het Ushi wel.
Zó apart en ook erg mooi!

Ik wens je heel veel sterkte...

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:15

Heel veel sterkte de komende tijd Anja.
Ik vind je keuze een dappere.
En ik weet waarover ik spreek....Onassa is ook al 4 jaar lang een headshaker.
Ik wens je dan ook heel veel sterkte en geniet nog even de tijd die jullie nog samen hebben

secricible

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:27

wat vreselijk zonde, ik heb haar altijd gevolgd, het is zo'n schoonheid met da koppie.
Jammer dat ze nu verkocht moet worden, maar kan het me wel voorstellen. Je hebt er zo veel voor gedaan...
Heel veel sterkte!

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:35

Ach jeetje! ook ik ken Ushi al vanaf het begin hier op bokt en heb je topics altijd met veel plezier gelezen.
ik vind je besluit echt supermoedig en denk dat je beslissing goed is. als je inderdaad zoveel verdriet hebt gehad en zoveel moeite hebt moeten doen zonder resultaat, is dit voor Ushi misschien het beste. en ze kotm weer terect bij de enige bokker die je echt vertrouwd, dus voor je geweten zal het ook fijn zijn. Ik heb de filmpjes even bekenen en schrok toch een beetje van het schudden.
mijn hemel.. daar is echt niet mee te rijden op zo'n moment!
Misschien voor Ushi's welzijn beter dat ze wat minder gaat rijden en meer van het leven gaat genieten ( niet dat ze dat bij jou nog niet deed hoor!) zonder al dat schudden

Lizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:39

Ik had het al in een vorige topic een beetje opgepikt uit je tekst, maar dacht dat duurd nog wel even. Dus schrik er wel een beetje van. Ik weet nog dat je hier een topic zette dat je haar gekocht had. En elke keer foto's hoe jullie vooruit gingen. Jullie gingen echt super samen.
Maar ik snap heel goed dat je het zat bent. Je moet er wel plezier in blijven houden en voor Ushi moet het ook leuk blijven. Denk dat dit beter is voor jullie beide.
Heel veel sterkte de komende tijd en vooral veel van der genieten.