Citaat:Ik ben bekend met connemara´s al voor een hele lange tijd, heb er zelf vele ingereden en geboren zien worden...
Het zijn pony´s met een gouden karakter, en sommige kunnen wat tegendraads zijn af ent oe, maar een slof is naar mijn mening echt een verkeerde methode bij dit ras om je pony te leren gehoorzamen. Je moet het oplossen met een losse teugel, zelf een goede houding aanemen en gewoon het hoofd koel houden.
Zoals ik al eerder had gevraagd waar heb je deze connemara vandaan. Van de Zonnehoeve of van de leliaard.. of ergens anders, ben namelijk wel benieuwd. En wat is de afstamming want daar kun je qua karakter ook een heleboel van achterwege halen, als je de stamlijn een beetje kent, of anderen.
Verder vind ik het wel een typische connemara, en dus een mooi dier om te zien! Als advies geef ik je, gebruik een martingaal inplaats van een slof want connemara´s in het bijzonder verpest je hier gauw mee! Als je éénmaal het vertrouwen hebt gewonnen dan is het ook goed... Veel sucses ermee!
Ze heeft het al 2 keer gevraagd!! geef es antwoord! En idd, als je geen commentaar wil, moet je hier geen foto's plaatsen. En ookal zjn het moment opnames, op dat moment is het dus niet goed