losrijden..
of je steekt je tong uit

Ik maak net een fikse ophouding ofzo maar ik vind zn kont wel sexy

Nee ik val er niet af, ik geef hem een klopje met mijn binnenhand omdat ik die veel meer los moet laten.
Deze vind ik wel mooi, mooi scherp ook
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

paarden genoeg op de wereld.. je studie gaat gewoon even voor. misschien kun je zelfs een contract opstellen met de koper, dat je je paard terug wil kopen als je er weer tijd voor hebt. (niet dat veel mensen hier in toe stemmen
)maar goed het is een idee.
Solide schreef:Daar hebben we de knappe vent van Solide weer![]()
Balen dat ie weg moet, we moeten dan nog wel een afscheidsritje maken want Solide zal haar vriendje wel gan missen dan

Zelfs zonder zonnetje zien we hem glimmen!
Echt een heerlijk beeld om naar te kijken! Super combinatie.
Heel veel sterkte met de verkoop van dit prachtige paard!
*hint* 
. 
Rocco1 schreef:mooi dier is het zeg.. ik denk dat je een goede beslissing hebt gemaaktpaarden genoeg op de wereld.. je studie gaat gewoon even voor. misschien kun je zelfs een contract opstellen met de koper, dat je je paard terug wil kopen als je er weer tijd voor hebt. (niet dat veel mensen hier in toe stemmen
)maar goed het is een idee.
ik wens jullie nog veel plezier samen en maak nog mooie foto's voor hij gaat, daar zul je nog vaak naar kijken denk ik
Ik ga ook zeker nog mooie foto's laten maken 
terorita schreef:tis echt een knappe vent, een plaatje van een paard
met verbazing kijk ik weer naar de foto's ,
wat lijkt ie toch ongelofelijk veel op terra
Gewoon die hals erop zetten en als je er dan naar toe wil drijven dribbelt hij aan en als je met de hand gaat vragen wordt hij alleen maar korter in de hals. Met heeeel veel moeite/overgangen heb ik dat er nou grotendeels uit dat opkroppen
narrator schreef:vraagje: Hoe groot ben je zelf eigenlijk? Aangezien je paard 1.81m is!
Lijkt me echt moeilijk om zo'n groot & machtig paard bij elkaar te rijden!!
En erg jammer, dat hij weg moet.......!!
Jura schreef:Het is inderdaad een prachtig dier, zo zie je ze zelden. Jammer dat je hem moet verkopen. Wat rij je eigenlijk met hem?
Thirza schreef:Het is en blijft een pracht paard!
ben eigenlijk wel benieuwd wat de vraagprijs is*hint*
haha.. al 100en pb's en hij is nog niet eens echt te koop.
Fijn om te lezen.. 
Isaatje16 schreef:Wat een mooierd
Waarom verkoop je hem ???
Merk ik bij mijn eigen pony ook altijd goed