Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
remi schreef:Ik vindt dat ik het nog erg netjes neer zet en waarom zou dat per PM moeten het is een openbaar forum en ik mag mijn mening hier toch wel gewoon neerzetten, moet dit topic volgezet worden met complimentjes??? Ze had zelf denk ik ook wel kunnen bedenken dat Relrite er niet echt goed uitziet, dan kan je verwachten dat daar commentaar op komt,
en het is nog steeds niet beantwoord of ze nou mager is door een tekort aan energierijk eten of dat er iets anders aan de hand is, ik heb alleen neergezet dat ik er bang voor ben dat de ontspanning daar uit voort komt.
En ik heb volgens mij nog niemand afgekraakt, het gaat mij alleen om het welzijn van het paard............
en het is onfatsoenlijk ipv onvatsoenlijk
JW18 schreef:komt dit paard uit de rite stam?
Jan Willem
JW18 schreef:ow ok. Is een hele goede stam. wij hebben er zelf een ahorn merrie uit (moeder is volle zus van vdl Maseratie).
Ik zou zuinig op deze merrie zijn.
Heb je foto's van die merrie?
Maar heeft ze dan alleen hooi gehad
Ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag, ze heeft al 4 maanden moeite met rijden en nu gaat het goed en het enige wat ik probeer te zeggen is dat IK bang ben dat dat komt door te weinig energierijk eten, snappen jullie het nu allemaal
Eigenlijk moet het MAGER uit mijn vorige post vervangen worden door ONTSPANNEN of BRAAF queenofdark schreef:sorry hoor wow 1 spel fout. mensen waar hebben we het over over abn of over het paard
Leuke combinatie. Sizz schreef:Het kan toch gebeuren dat je paard wat te mager wordt, als hier wat aan gedaan wordt zie ik geen probleem. Zo te zien is het niet geheel dramatisch. Dit paard ziet er ook niet uit alsof het een heel vol paard zal worden. En het is nogal makkelijk om te zeggen dat een ander het fout doet met dit paard... Laat elkaar gewoon met rust en probeer niet altijd je gelijk te halen.![]()
Over de foto's, ziet er netjes uit.Leuke combinatie.
Sizz schreef:Het kan toch gebeuren dat je paard wat te mager wordt, als hier wat aan gedaan wordt zie ik geen probleem. Zo te zien is het niet geheel dramatisch. Dit paard ziet er ook niet uit alsof het een heel vol paard zal worden. En het is nogal makkelijk om te zeggen dat een ander het fout doet met dit paard... Laat elkaar gewoon met rust en probeer niet altijd je gelijk te halen.![]()
Over de foto's, ziet er netjes uit.Leuke combinatie.
daar staat ze zoals ze hoort te zijn.
Climax schreef:Littleroosie: Toen ik weg was kreeg die een halve kilo muesli en een halve kilo biks, en bij Cindy kreeg ze ook 1 kilo biks..
daar was ze pas EEN paard 1 met uitstraling
Climax schreef:Littleroosie: Toen ik weg was kreeg die een halve kilo muesli en een halve kilo biks, en bij Cindy kreeg ze ook 1 kilo biks..
littleroosie schreef:Mirgino dat kreeg ze ook bij Cindy ( 1kg biks), het is een basisbrok en basis muesli.
littleroosie schreef:Ik ben zeker van mening dat er meer voer in moet, dat wist ik al voordat ik de foto's plaatste jullie vertellen me niks nieuws. Ze krijgt nu heel goed hooi en staat nu in een schraal weiland met 1 kg biks. Ik wil haar niet gelijk overdonderen met heel veel voer omdat ze nu al iets dikke benen heeft omdat ze nu veel meer binnen krijgt dan eerst en wil het daarom toch iets voorzichtig opbouwen.