Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MissToseland schreef:ik zou nooit over die boomstam heen springen, want mijn haf is een struikelkont dus ik spring alleen over hindernissen waarvan ik weet dat die er af kan vallen
maar voor de rest ziet er heel gezellig uit en oefen ze!
sammie_44 schreef:Het zag er niet uit alsof hij oncontroleerbaar was, dus het is een beetje raar hoe zij hem terug neemt. Ze zit ook helemaal voorover tijdens het terugnemen en in verlichte zit.
Hoe wil je een paard door de war brengen?
brenda21 schreef:Ik vindt het er leuk uit zien, en jullie hebben leuke, verzorgde paarden![]()
Alleen dat racen vindt ik niet echt racen![]()
Wel zag ik de schapen weg rennen
FriezuhlOver schreef:Ik wil niet vervelend doen, maar kunnen er vanaf nu alsjeblieft alleen nog maar leuke berichtjes geplaatsd worden hier? Ik heb er namelijk nog weinig gezien en dat is niet leuk voor Lisanne en Carolien (meisje op de Tuiger)![]()
sabrinaboer schreef:hahaha een tuiger kan niet springen nou ga maar eens op zoek naar james bond die bonte hengst van stal de ronde heefd internationaal gesprongen in duitsland en mijn fabrisius kan ook echt supper springen hoor
en de paarden vinden het leuk anders zouden ze wel wijgeren hoor
maak maar lekker veel plezier meiden met die knollies beter dit dan die paarden die iedere dag een uur in de krul moeten lopen en dan weer 23 uur op stal staan mooi te wezen