Leuk Shetje en ben blij dat je in ziet dat je andere dingen met hem moet gaan doen.
Heel veel suc6 wijffie !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rocky_lies schreef:sluit mij ook bij de rest aan vind het egt sielig dat jij er op rijd ikke ben even groot al jij wel rijd niej eens meer op een c pony vind me daaro te groot voor maar jah er zij soms van diej mensen dije denken dat een pony al kan hebbe he ...
maar jah zoon kleintje kan zij rugettje wel brekken als je hem nou voor de kar doet of zo je laat hem los springen kan je ook foto's maken en dan kan hij ook nog mooi hoog of zo als de eerste foto nou jah maar jah doei doie het is wel ene luek pony
Je bent er idd zoals de rest zegt wel wat te groot voor.. Maar als j hem niet teveel met te zware en moeilijke dingen belast kun j er best nog opzitten.. Sha_r0n schreef:Leuk paardjeJe bent er idd zoals de rest zegt wel wat te groot voor.. Maar als j hem niet teveel met te zware en moeilijke dingen belast kun j er best nog opzitten..
Suc6 met j shetties!!

Watch_Me schreef:Dit vind ik echt niet kunnen,sorry

QuijoSavan schreef:Watch_Me schreef:Dit vind ik echt niet kunnen,sorry
Helemaal mee eens....
edit; niet gelezen dat ze niet meer ging rijden, maar wel btje laat om erachter te komen, vind je niet?
WildWings schreef:Mijn God, wees blij dat ze er wat aan doet! Wat wil je nou nog meer van d'r, ze doet toch haar best? Wat KAN ze nou nog meer met jouw commentaar? Je boort haar alleen maar de grond in, wat wil je nou met al die negativiteit nog bereiken?
Turbootje schreef:Bedankt dat SOMMIGE het voor mij opnemen. Vandaag heb ik zelfs nog zo'n buitenritje gemaakt, gaaf joh, en Turbo en Tijger (de andere shet) vonden het ook super leuk. Jammergenoeg heb ik dáár geen foto's van. Wel een filmpje van daarna, dat we de pony's loslieten in de wei. Ze sprongen nog even over de vrijspringhindernissen. Poppy stond nog in de wei. Bij de eerste hindernis zie je van links naar rechts: Turbo-Poppy in de wei-Donder-Tijger.
http://www.zippyvideos.com/597272644494 ... _en_poppy/
COMMETAAR IS WELKOM! HOU HET WEL AARDIG!
karoliena schreef:Je bent veel te groot, kijk eens eerlijk naar je houding, je stoort te pony en brengt hem uit balans. Je kan beter stoppen emt rijden want dit is zo echt niet gezond.
Aster_Lover schreef:karoliena schreef:Je bent veel te groot, kijk eens eerlijk naar je houding, je stoort te pony en brengt hem uit balans. Je kan beter stoppen emt rijden want dit is zo echt niet gezond.
lees het hele topic eens voordat je zo'n andwoord geeft![]()

shadowflower schreef:gewoon lekker door rijden totdat je merkt dat het diertje er echt last van gaat ondervinden ...
Yonne schreef:WildWings schreef:Mijn God, wees blij dat ze er wat aan doet! Wat wil je nou nog meer van d'r, ze doet toch haar best? Wat KAN ze nou nog meer met jouw commentaar? Je boort haar alleen maar de grond in, wat wil je nou met al die negativiteit nog bereiken?
Dankje WildWings, ik ben het helemaal met je eens, alleen zeggen je bent te groot of je komt er te laat achter dat je te groot bent boort haar helemaal de grond in en hoeft niet meer als het al zo vaak gezegd is, denk dan liever mee over dingen die ze wel lekker met haar shetjes kan doen!
Dat filmpje ziet er echt heel leuk uit Turbootje!
)