Turbo en ik @ springwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chantalll

Re: Turbo en ik @ springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 09:17

Ik hoef verdere kritiek niet meer te geven
Leuk Shetje en ben blij dat je in ziet dat je andere dingen met hem moet gaan doen.
Heel veel suc6 wijffie !

Mickey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 09:18

rocky_lies schreef:
sluit mij ook bij de rest aan vind het egt sielig dat jij er op rijd ikke ben even groot al jij wel rijd niej eens meer op een c pony vind me daaro te groot voor maar jah er zij soms van diej mensen dije denken dat een pony al kan hebbe he ...
maar jah zoon kleintje kan zij rugettje wel brekken als je hem nou voor de kar doet of zo je laat hem los springen kan je ook foto's maken en dan kan hij ook nog mooi hoog of zo als de eerste foto nou jah maar jah doei doie het is wel ene luek pony

Als je wil dat een bericht leesbaar is, is het wel zo handig om met hoofdletters, komma's, punten, etc. te werken.
MSN-taal is ook niet toegestaan dus ook dat graag niet meer gebruiken.

leOnie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 09:20

wat maakt het uit dat ze er een paar keer op rijd, shetjes zijn sterk!
ik vind het een leuke pony, alleen het dekje vliegt denk ik omhoog omdat het aardig aan de grote kant is, verder ziet het er wel leuk uit.

Sha_r0n

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 10:58

Leuk paardje Je bent er idd zoals de rest zegt wel wat te groot voor.. Maar als j hem niet teveel met te zware en moeilijke dingen belast kun j er best nog opzitten..
Suc6 met j shetties!!

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 11:06

Sha_r0n schreef:
Leuk paardje Je bent er idd zoals de rest zegt wel wat te groot voor.. Maar als j hem niet teveel met te zware en moeilijke dingen belast kun j er best nog opzitten..
Suc6 met j shetties!!

Jammer dat lezen niet jullie sterkste punt is maar TS is overtuigd geraakt van het feit dat de combinatie niet meer kan en gaat andere dingen die ook leuk zijn met haar pony doen.

m_goodluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 13:32

ja sorry.. maar ik vind je ook echt veelste groot.. en al helemaal om er mee te gaan springen.. laat haar voor een karretje lopen ofzo!

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 13:51

Watch_Me schreef:
Dit vind ik echt niet kunnen,sorry

Helemaal mee eens....

edit; niet gelezen dat ze niet meer ging rijden, maar wel btje laat om erachter te komen, vind je niet?

Turbootje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 20:52

Bedankt dat SOMMIGE het voor mij opnemen. Vandaag heb ik zelfs nog zo'n buitenritje gemaakt, gaaf joh, en Turbo en Tijger (de andere shet) vonden het ook super leuk. Jammergenoeg heb ik dáár geen foto's van. Wel een filmpje van daarna, dat we de pony's loslieten in de wei. Ze sprongen nog even over de vrijspringhindernissen. Poppy stond nog in de wei. Bij de eerste hindernis zie je van links naar rechts: Turbo-Poppy in de wei-Donder-Tijger.

http://www.zippyvideos.com/597272644494 ... _en_poppy/

COMMETAAR IS WELKOM! HOU HET WEL AARDIG!

FleurHunter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 21:05

heej

ik sluit me bij iedereen aan!:P
het kan gewoon niet meer maar ik vind het heel knap van je dat je stopt met rijden en gewoon leuke dingen gaat doen! en gewoon voor de lol is lekker naar buiten! filmpje is leuk:D

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 21:08

QuijoSavan schreef:
Watch_Me schreef:
Dit vind ik echt niet kunnen,sorry

Helemaal mee eens....

edit; niet gelezen dat ze niet meer ging rijden, maar wel btje laat om erachter te komen, vind je niet?

Mijn God, wees blij dat ze er wat aan doet! Wat wil je nou nog meer van d'r, ze doet toch haar best? Wat KAN ze nou nog meer met jouw commentaar? Je boort haar alleen maar de grond in, wat wil je nou met al die negativiteit nog bereiken?

Yonne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:35

WildWings schreef:
Mijn God, wees blij dat ze er wat aan doet! Wat wil je nou nog meer van d'r, ze doet toch haar best? Wat KAN ze nou nog meer met jouw commentaar? Je boort haar alleen maar de grond in, wat wil je nou met al die negativiteit nog bereiken?

Dankje WildWings, ik ben het helemaal met je eens, alleen zeggen je bent te groot of je komt er te laat achter dat je te groot bent boort haar helemaal de grond in en hoeft niet meer als het al zo vaak gezegd is, denk dan liever mee over dingen die ze wel lekker met haar shetjes kan doen!

Dat filmpje ziet er echt heel leuk uit Turbootje!

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 07:58

mensen neem de tijd om het topic te lezen dat shceeld een hoop commentaar.......

S_zanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 08:29

Turbootje schreef:
Bedankt dat SOMMIGE het voor mij opnemen. Vandaag heb ik zelfs nog zo'n buitenritje gemaakt, gaaf joh, en Turbo en Tijger (de andere shet) vonden het ook super leuk. Jammergenoeg heb ik dáár geen foto's van. Wel een filmpje van daarna, dat we de pony's loslieten in de wei. Ze sprongen nog even over de vrijspringhindernissen. Poppy stond nog in de wei. Bij de eerste hindernis zie je van links naar rechts: Turbo-Poppy in de wei-Donder-Tijger.

http://www.zippyvideos.com/597272644494 ... _en_poppy/

COMMETAAR IS WELKOM! HOU HET WEL AARDIG!

Heey Turbootje.
Ik geef geen commentaar op het rijden want dat weet je al.
(1 x is ook wel genoeg mensen!!!)

Ik vind wel dat je de spullen de wei moet halen.
Zodat de pony's zich er niet aan kunnen bezeren!

Verder Ga zo door!

Groetjes Suzanne

Isabella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 08:35

ik sluit me daar ook bij aan
ik denk dat als je zusje mee gaat kan zij niet wat rondjes 'hobbelen'?
misschien vind ze dat júist leuk!
maar niet meer op rijden hoor!
voor een karretje is misschien leuk? vrijheidsdressuur is ook super!
mvg.kimlovemaggy

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:05

Je bent veel te groot, kijk eens eerlijk naar je houding, je stoort te pony en brengt hem uit balans. Je kan beter stoppen emt rijden want dit is zo echt niet gezond.

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:08

kan nog best wel hoor ... enige wat ik niet meer zou doen is springen ... maar buitenritjes en dressuur akn nog best wel ... niet te flauw .. die beesten kunnen 50 kilo tillen

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:10

Alleen hele grote shetlanders kunnen 50 kilo dragen dus de breed gebouwende shetlanders van rond de meter

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:12

karoliena schreef:
Je bent veel te groot, kijk eens eerlijk naar je houding, je stoort te pony en brengt hem uit balans. Je kan beter stoppen emt rijden want dit is zo echt niet gezond.

lees het hele topic eens voordat je zo'n andwoord geeft

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:16

Aster_Lover schreef:
karoliena schreef:

lees het hele topic eens voordat je zo'n andwoord geeft

Heb alles doorgelezen maar snap neit waarom ik dan van mening moet veranderen. Het feit dat de pony's verwaarloost worden omdat de eigenaar geen brokken en geen tuig heeft vind ik een beetje vreemd, als dat al verwaarlozing is dan weet ik eht ook neit meer. Ik blijf er bij dat ze veel en veel te groot is ook voor een buitenritje, de pony ondervind echt wel veel hinder van haar benen. Dus ik ben niet van mening veranderd ook al heb ik het hele topic doorgelezen

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:27

mijn shet is 95 cm en ik rijd er ook nog wel eens op ... ik ben zelf rond de 45 kilo en 1.55M lang ..... ga hier maar kritiek op leveren ... dat meisje is nog lang niet te zwaar voor dat ponytje .... gewoon lekker door rijden totdat je merkt dat het diertje er echt last van gaat ondervinden ...

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:29

Niemand zegt toch dat ze te zwaar is

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:31

shadowflower schreef:
gewoon lekker door rijden totdat je merkt dat het diertje er echt last van gaat ondervinden ...

Dán ben je dus te laat...

slaatze

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:33

Yonne schreef:
WildWings schreef:

Dankje WildWings, ik ben het helemaal met je eens, alleen zeggen je bent te groot of je komt er te laat achter dat je te groot bent boort haar helemaal de grond in en hoeft niet meer als het al zo vaak gezegd is, denk dan liever mee over dingen die ze wel lekker met haar shetjes kan doen!

Dat filmpje ziet er echt heel leuk uit Turbootje!

Hier sluit ik me bij aan.

Meis zorg lekker voor die shetjes, kijk gewoon uit met zware belasting

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:37

ze weeegt maar 39 kilo ..... als je het dier voor de rest niet in de weg zit is er toch niks aan de hand ... damn .... bokt is weer lekker bezig ...

EnelyaT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:40

Heel veel succes met vrijheidsdressuur enzo! Ik heb nog wel een leuk forum voor je, als je VD wilt gaan doen!
Staat uitleg op, en tips enz. (Pb maar als je interesse hebt )

Ik vind je heel lief voor je shet, ook al rijd je er nog wel eens op. Je hebt nu wel vaak genoeg gehoord dat het niet geweldig is.
Lekker longeren, wandelen, crossen, v'den, voor de kar, enzovoorts! Er zijn nog zoveel dingen! Succes met je lieve (vz)pony!