Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

conny14 schreef:Volgens mij is het ook een pelhamel.. Niet erg als je er mee om kunt gaan.. Vind dit er niet vriendelijk uitzien.. maar als de TS denkt dat het een enkel gebroken trens is dan denk ik dat diegene nog naar de beginnersles moet of eerst moet nadenken wat paardrijden is voordat diegene er zon ding in hangt..
maar verder ben ik het eens met je bericht amsolusa schreef:conny14 schreef:Volgens mij is het ook een pelhamel.. Niet erg als je er mee om kunt gaan.. Vind dit er niet vriendelijk uitzien.. maar als de TS denkt dat het een enkel gebroken trens is dan denk ik dat diegene nog naar de beginnersles moet of eerst moet nadenken wat paardrijden is voordat diegene er zon ding in hangt..
Hihi : we hebben een nieuw wpprd in onze vocabulaire : pelhamel![]()
Ik neem aan dat je een pelham bedoeltmaar verder ben ik het eens met je bericht
vraag ik ter lering ook maar even wat. Kijk nml best vaak HAW om wat van de houding van de ruiter en het paard en het commentaar daarop te leren
en waarschijnlijk ook lief). Maar het is wel goed om een kritische blik te ontwikkelen. Nu leer je gelijk dat niet alle geweldige ruiters ook zo geweldig zijn en geweldig met paarden om gaan.