zonde van je zadel,rijd dan toch niet lekker...hopenlijk wordt er snel wat aan gedaan,en kan je weer lekker rondtuffen en vooral veel foto's plaatsen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat is al lang geleden dat ik je nog heb zien passeren op Bokt 
) dan kom ik graag nog eens thee drinken bij die stoere Licor...
Cassia schreef:Is dat toevallig in de ruiterschool van Oud-Heverlee?
Ken je het daar, echt wel een leuke locatie, super leuke binnen- en buitenpiste.
saartje39 schreef:Cassia schreef:Is dat toevallig in de ruiterschool van Oud-Heverlee?
jaKen je het daar, echt wel een leuke locatie, super leuke binnen- en buitenpiste.
Hopenlijk is het probleem met het zadel snel opgelost lobke, want zo is dat echt niet handig...
*edit* ik zie juist dat je van heverlee bent, dan al je het wel kennen natuurlijk
)
Hopelijk heb je er veel van opgestoken! Tyrza schreef:Het is niet Tyrza@work, maar Licor@ work hoor

Idra schreef:Nou ja, Licor heeft een uur gewerkt en jij 4 (of zelfs meer), dus...
Jouw tips om wat meer sprong te krijgen in de galop hebben vandaag hun vruchten afgeworpen: zijn wissels waren op 1 na allemaal zuiver in 1 tijd gesprongen
Jammer dat ik jullie les niet gezien heb! Wou Licor nog eens aan het werk zien en die knappe Sirkaan ook natuurlijk!

ik word een beetje rood van al die reacties 
maar ja, hij zal nooit eens slaan naar hem, dus hij zoekt het een beetje zelf, hij laat die kleine maar aanmodderen
wat onwijs mooi!!! heel veel succes.. ziet er super uit!!