Je hebt een mooie fjord

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Revanches schreef:Ik vind het een erg leuke fjord.
Maar qua dressuur zijn er toch nog wel een paar puntjes wat verbeterd moet worden.
Zoals dat je fjord te veel op de voorhand loopt,en dus ook vaak wat te diep.
En tijdens de verruiming,rijdt je net te veel. Iets minder mag wel,zodat je dan juist je fjord wat meer eronder kunt rijden en ronder. Want tijdens de verruiming loopt je fjord of voor de loodlijn of achter de loodlijn.
Probeer hier in de guldenmiddenweg te vinden. Door meer op de achterhand te laten lopen. Zodat die de achterhand eronder schuiven kan,en de hoofhalshouding wat gebogen/nageeflijk houdt.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Whispertje schreef:hij loopt trouwens beter dan menig andere fjord, ik heb geen rare bitten of neusriemen nodig om hem nageeflijk te krijgen.
Sfiejj schreef:Ik vind het er ook supergoed uitzienVind je alleen lichte eigendunk hebben
sorry..
Whispertje schreef:En waarom zou ik eigendunk hebben?
Toad schreef:Whispertje schreef:En waarom zou ik eigendunk hebben?
Lees ff dit stukje tekst:
Whispertje schreef:
hij loopt trouwens beter dan menig andere fjord, ik heb geen rare bitten of neusriemen nodig om hem nageeflijk te krijgen.
Hier doe je net alsof je de enige op de wereld bent die een fjord nageeflijk krijgt zonder rare bitten of neusriemen. Kan me voorstellen dat mensen dan een idee krijgen dat je een eigendunk hebt. Aan de berichtjes die jij hebt geschreven in dit topic kreeg ikzelf ook een gevoel dat je een eigendunk hebt.
Citaat:Hij loopt wel lekker ontspannen en ruim, maar een topfjord? Nee dat vind ik hem niet.
Whispertje schreef:daar heb je helemaal gelijk in, maar als ik dan reactie krijg als:Citaat:Hij loopt wel lekker ontspannen en ruim, maar een topfjord? Nee dat vind ik hem niet.
vind ik dat eigenlijk niet gepast. Om een fjord ontspannen, ruim, en nageeflijk te krijgen (want het is wel nageeflijk, het kom alleen vanuit mijn benen, ik loop niet te trekken) moet je toch al keihard werken. Dit gaat ook niet van de 1 op andere dag. Als ik hem dan een topfjord vind, laat mij en hem dan lekker in onze waarde?!
Ik wil hiermee dus niet zeggen dat het met bv een kwpn niet moeilijk is, maar een kwpn heeft vaak al ruime gangen, en toont al snel veel meer.