Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

OrissE_GipsY schreef:ik hoop niet dta je mij ermee bedoelt?? ik spreek namelijk uit ervaring.. rijd zelf een merrie die constant opde voorhand wil lopen, dus weet dondersgoed waar ik over praat... dus tjah.. ik zeg alleen maar wat mijn ervaringen daarmee zijn.. proberen kan nooit kwaad lijkt me... en als je je paard zo door laat lopen verziek je zen voorbenen alleen maar... maarja, ik ga idd de discussies niet aan![]()
vind ik de moeite ook niet waard, ben het er trouwens zeker mee eens dat het paard ontspannen moet lopen, maar onstspanning komt niet vanaf de voorkant, dat komt toch echt van achteruit naar mijn id... anders rij je een beetje achterstevoren..

Snoevie schreef:er mag toch wel een opmerking gemaakt worden over het met cap rijden?het is aan de TS wat ze er mee doet.
maargoed,het ziet er stoer uit,en een mooi setje

lindsey schreef:Ik weet het niet zeker maar volgens mij leg je je onderbenen iets te ver naar achteren. Om dan toch je evenwicht te kunnen bewaren gaat je bovenlijf automatisch iets naar voren om die terugliggende benen te compenseren. Misschien proberen om je onderbenen recht af te laten hangen ipv naar achteren te doen. Dan wordt het volgens mij makkelijker om rechtop te blijven zitten.
Jura schreef:OrissE_GipsY schreef:ik hoop niet dta je mij ermee bedoelt?? ik spreek namelijk uit ervaring.. rijd zelf een merrie die constant opde voorhand wil lopen, dus weet dondersgoed waar ik over praat... dus tjah.. ik zeg alleen maar wat mijn ervaringen daarmee zijn.. proberen kan nooit kwaad lijkt me... en als je je paard zo door laat lopen verziek je zen voorbenen alleen maar... maarja, ik ga idd de discussies niet aan![]()
vind ik de moeite ook niet waard, ben het er trouwens zeker mee eens dat het paard ontspannen moet lopen, maar onstspanning komt niet vanaf de voorkant, dat komt toch echt van achteruit naar mijn id... anders rij je een beetje achterstevoren..
Je hebt helemaal gelijk meid!
ik zeg ook alleen dingen die waar zijn, en hou niet van mensen die vooroordelen hebben of onzin lopen te praten.. dus dat doe ik zelf totaal niet... en als er mensne komen met : wat een gezeur van dta rijtechnische gedoe.. ik zei alleen 1 dingetje, en dna komen er zulke reacties.. terwijl ik alleen maar zeg wat ik zie... dannog ... je bepaald toch uiteindelijk zelf nog wel wat je doet of niet doet.. dus ik zie het probleem niet

Evy schreef:Pfff, wat een gezeur weer...
Ze reed voor de 1ste keer erop!! Je kan moeilijk verwachten dat het paard supergoed z'n achterhand eronder heeft en loopt te verzamelen...
Ik vind deze foto's een heel fijn beeld geven, ben benieuwd hoe jullie vorderen!
En hy glimt ook zo mooi
. Anoukie schreef:Bij mensen die zulk commentaar geven ben ik altijd heel benieuwd naar hun eigen rijfoto's. Helaas heb ik die niet kunnen vinden in het profiel.
Jura schreef:Pava schreef:SvenErik, gevoel lijkt me meer iets voor OP het paard, niet voor het bekijken vanaf een foto. Leuk dat je de foto's met gevoel bekijkt, maar dat zegt mij niet zo veel. Nu maar zien dat je dat OP het paard echt zoveel gevoel hebtBovenin en met de beentjes zwaaiend krijgen we ze allemaal wel, maar of het rijtechnisch dan zo verantwoord is?
Dank je, zo denk ik er ook over. Ik moet altijd wel lachen om mensen die van alles denken te zien vanaf een foto. Jur denderde niet op haar voorhand en liep gewoon lekker ontspannen te sjouwen en loopt daarbij ook fijn 'tegen de hand'. Jammer dat dit dan weer moet in een topic.
MissJ schreef:![]()
Klopt niet.
Samantha rijdt Jura al een tijdje, dit was de eerste les die ze heeft gehad met dit paard.
OrissE_GipsY schreef:haha okeej, ik ga het er trouwens ook niet meer over hebben.... wordt er niet gezelliger op he..

OrissE_GipsY schreef:ben je zo benioeuwd... na ik zla binnenkort dna even foto's laten maken.. maar dannog kan je het niet vergeleijken... het paard wat ik rijd is gewoon supermoeilijk, en heeft een niet meewerkend karakter ( op zijn zachtst gezegd) dusjaa.. moet jij weten als je onvergelijkbare dingen wilt gaan vergelijken... nogmaals .. ik vidn dat ze netjes rijd, er netjes opzit.. ik zeia lleen wat ik zag.. en dat het me een fijner beeld leek... pff gelijk al die commotie....:S