na al die tijd samen voorgoed uit het oog verloren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:45

Snap alleen niet zo goed dat je een pony waar je helemaal gek mee bent de handel in doet...Je had er ook een veulentje van een grote(re) hengst uit kunnen halen.

Kabouterdans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:50

janderegelaa schreef:
Snap alleen niet zo goed dat je een pony waar je helemaal gek mee bent de handel in doet...Je had er ook een veulentje van een grote(re) hengst uit kunnen halen.
En dan moet je 3 jaar wachten voordat je erop kan rijden...........

Dustinlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 19:57

Oowh Tess echt erg zeg ik zag het op msn in je naam staan..
Vind het echt sneu want Oki was gewoon DE top pony bij ons op de ponyclub en nu is die helemaal naar Italië..
Ik hoop echt dat je zijn nieuwe eigenaars kunt achterhalen echt waar

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:03

janderegelaa schreef:

en dan? Zoals levi al zegt 3 jaar wachten op een nieuw rijpaardje, wss net krap aan de maat tussen de paarden?

Kreeg rond okt. een heel leukn paard aangeboden om te rijden, 6 jaar en jaren dienst als fokmerrie, onder zadel nog niet veel gepresteerd. Deze uitdaging heb ik toen met beide handen aangepakt.
Toen ik rond carnaval een 2e paardje werd aangeboden moest ik kiezen: nieuwe uitdaging erbij of met pony tussen paarden starten, iets wat al erg moeilijk is.
Het paard heeft 2 jaar geleden ZZ-L gelopen, iets waar ik nog heel veel van kan leren en hopelijk verder mee kan komen. Aangezien ik niet altijd als ponyruiter tussen de paarden wilde blijven om toch steeds harder te moeten werken dan de rest (en oki gewoon beter heeft bij ponyruiter die weer serieus verder kan) heb ik gekozen voor het paard.
Is voor ons beide toekomst beter.

Verder iedereen bedankt

Ilsemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 08:54

Ik vind dat je een goede beslissing hebt genomen, Haike. Het is naar dat het nu zo gelopen is... hopenlijk vind je Oki snel terug en heeft ze het goed. Haar nieuwe ruiter of amazone zal vast ontzettend veel baat hebben bij het geen wat jij haar geleerd hebt!

Thirza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 09:15

er is toch een bokker die in italië woont dacht ik???
die schreef voor de penny verhalen ofzo, en vanwege een ziekte woonde ze in italië misschien dat zij iets kan doen zij verstaat het iig.

iig heel veel succes ik hoop dat je der vind!

Bets

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:01

Nou het is een schitterende pony ik heb hem ook te koop zien staan op internet. Heel aparte gangen en mooie uitstraling. Veel succes in toekomst met je nieuwe paard.