Anneke schreef:Wow die middengalop foto! Fantastisch!
Ik wil niet veel zeggen, maar er zijn genoeg 'discriminerende'jury's die alles wat niet Kwpn is al lager jureerd. Had een vriendin van mij ook met haar haflinger.
Zo is er altijd wel iets te bedenken, de jury houdt niet van aparte rassen, niet van vossen, niet van springzadels en ga zo maar door. Ik vind het een beetje jammer dat dit er altijd weer bij wordt gehaald 
Even weer ontopic: Mooi paard, jullie zijn een mooie combinatie. Je mag er alleen wel een stuk trotser op gaan zitten
, met zo'n knol onder je kont mag je best arrogant kijken! 
Misschien dat de jury je vooral 5en heeft gegeven vanwege zijn hoofd-halshouding, mij is altijd geleerd dat in de M2 meer oprichting wordt gevraagd, en dat het hoofd altijd voor of aan de loodlijn moet zijn. De middengalop foto vind ik eerlijk gezegd niet echt een prettig beeld geven, je kan de spanning in zijn lijf goed zien op deze foto, vooral aan zijn oren en staart.
Ik ben het wel echt met je eens dat een jury ook commentaar moet geven als ze je een 5 geven, dan kun je er tenminste iets aan doen!
Heel veel succes met je wedstrijden in ieder geval, volgens mij gaat dat helemaal goedkomen!