Olivier @ work Z1 Veel!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 21:24

He Nadia, jij ook hier? Grappig. Kom anders ook in de huiskamer kijken, daar hebben we een heel gezellig voorne putten bokkers topic hihi..

Hij is giga verbeterd met s&t, hij werd er een stuk korter door (astrid heeft zondag 3 winst gereden int M2) ik heb geen moeite met alleen de trens, ik heb nog maar 2 keer serieus met s&t gereden.

ik zou pas met s&t gaan rijden als je je punten hebt en er idd serieus mee kan gaan trainen. ik heb er 1 x mee "gereden" om te kijken hoe ie reageerde op de stang, meer niet.

tja, ik zou niet met s&t gaan rijden als je m op trens niet voor elkaar hebt, de stang is voor verfijning, niet voor verbetering, maar dat is mijn mening.

ik blijf ook gewoon met trens rijden en ga dit afwisselen met s&t, maar hoevaak weet ik nog niet. dat laat ik wendy eigenlijk bepalen, die heeft er verstand van, ikke niet haha.

xxHHxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:52

Ik ben het helemaal met je eens, maar ik ben wel benieuwd hoe het zal zijn met stang en trens!
Maar ik moet dus nog even wachten!

PS Wat is de huiskamer?

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 22:11

In de huiskamer mag je slowchatten (dit wat wij nu dus doen, dat mag niet in de gewone topics) Er zitten in het topic heel wat Voorne Putters. Als je in mijn profiel op "bekijk al de berichten" klikt, dan zie je vanzelf berichten van mij die ik in dat topic gepost heb. Je moet je er alleen wel even voor aanmelden