Ik @ work met mijn paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:35

ik geloof ook nooit dat dit waarheid is...eerder van een flinke beginner!! laten we er wel rekening mee houden dat TS nog erg jong is..ook al is dit topic uit haar duim gezogen...toch beetje op woordjes letten...voordat TS een trauma oploopt:P

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:36

Waar gaan je voeten heen?

Je hebt een leuk paard, maar als ik jou was zou ik wel aan je houding gaan werken!

_Iris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:28

Ik ga ook met de rest mee..
Het is een leuk paard en ik zou wat met de tips gaan doen..
B + 8 geloof ik ook niet

Poppetjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:32

Hou je handen laag, draai je tenen naar binnen, kijk recht voor je uit, en zit rechtop Da's mijn commentaar...

Ziet er leuk uit hoor! Is het je eigen paardje? Echt een lieverdje

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:35

ONTSPAN!!! het lijkt wel alsof je doodsbang bent joh!
ga achterover zitten, koop rijlaarzen, haal je voeten wat verder uit die beugels, knik in je elleboog, handen rechtop, schouders naar achter, tieten naar voren, kijk voor je uit, drop die longeerlijn, en waar haal je in hémelsnaam die 8 wp vandaan!?!?!

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:36

en haal je handen van die schoft af! zelf die handen dragen

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:38

nou,nou,nou jongens, wat zijn we weer aardig allemaal

ik denk ook dat dit je eerste longeles is, al het commentaar is intussen wel gegeven.

ZZ wordt je misschien nog wel, maar dat gaat wel nog een tijdje duren

Poppetjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:39

Weet je wat ik denk?
Ik denk dat dit een paard van iemand anders was, en zij mocht er toen even op zitten Toen zijn er foto's gemaakt, en ze was hardstikke bang... Dan zegt ze: B+8, maar dat zal die eigenaar dan miss wel rijden En zij heeft waarschijnlijk nog nooit gereden... Maar ze moet ons niet in de maling gaan nemen hoor Echt weer typisch zo'n Penny...

Reggs

Re: Ik @ work met mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:51

even he mensen, vindenjullie het gek dat de TS weg blijft als ze zulk commentaar krijgt bij de eerste keer foto's plaatsen?
en alsjeblieft, die conclusies over "het zal wel een penny zijn" , het is de eerste keer dat ze iets plaatst en kent het hele Penny gedoe enzo nog niet!
okee, het is misschien niet waar dan ze b+8 loopt, of misschien is zo op het moment bang, je weet niet hoe het eerst was he
maar ik ga wel mee in het commentaar dat je moet leren te ontspannen op je paard.

voor de duidelijk heid, dit is geen aanval op de mensen die reageren!

xjessiex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 14:24

Hmm... Gaaf paard/pony
Jammer hr van de rijkunsten van dit meisje.. (Tenzij het de 1e keer is dat ze op een paard zit)

konyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 15:56

Zo, de TS doet dit dus ook nooit meer denk ik... Jammer zeg dat er mensen zijn die zo ontzettend kinderachtig reageren, Bokt wordt weer goed gepromoot!

Dit meisje moet misschien nog veel leren, maar misschien is er iemand vergeten dat zij ook zo begonnen zijn? En of het nu waar is of niet van de B+8; wat maakt het ook uit? maar nee, dan is ze gelijk een Penny

Laat elkaar een beetje in hun waarde willen jullie...
echt gemakkelijk om iemand zo voorschut te zetten, ik hoop dat jullie jezelf er geweldig bij voelen! >;)

En over foto's plaatsen van hoe het wel moet, die heb je waarschijnlijk geselecteerd en uitgekozen en nog eens geselecteerd en toen gekeken of er écht niets aan te zien was en of je paard wel perfect rond liep, ja zo kan iedereen een voorbeeld zijn...

Succes TS! trek je alleen iets aan van het nuttige commentaar over de houding en dat je wat meer moet ontspannen. Veel plezier met je paardje nog !

Kinee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:03

Jeetje inderdaad! Wát een stelletje kinderen zijn jullie!
WORDT VOLWASSEN!
Dit meisje heeft dit waarschijnlijk met goede bedoelingen geplaatst. En dan reageren jullie erop als een stel ramdebielen!
Dit meisje vraagt om commentaar MITS OPBOUWEND. Als ze afgekraakt wou worden had ze wel gevraagd: Commentaar mag, ASJEBLIEFT NEERHALEND!
TS: Lieve pony, trek je inderdaad alleen maar iets aan van het núttige commentaar. Lekker ontspannen zitten en lachen en vooruitdenken(Dát houdt mij op been! )
En succes! Je pony is heel erg leuk!

mymyhorses

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:05

wat maakt een foto nou uit over hoe het wel moet ik zei dat het van mij ook niet toppie was maarja. het was gewoon een voorbeeld... hoef je niet zo 'kinderachtig' op te reageren.......

niet aanvallend hoor maar toch.. dit is de waarheid hoe zij rijd ze vroeg er zelf om...

NuggT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:06

konyn@ Sommige reactie zijn idd wat te, maar ik vind wel dat je gewoon je mening mag uiten over haar rijkunsten toch?
Sommige doen dat weer een beetje erg onderdreven, maar aan veel reactie's heeft ze toch wel wat?
Maargoed ik zal het wel weer fout hebben.
Ben het idd wel eens wat Kinee_ zegt.

TS@ Vind het wel een erg leuk paardje waar je op rijd.

Kinee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:07

zappa_Pat schreef:
hahaha (lach me kapot)
jij mag eerst wel eens leren paardrijden !!
en B+8 wat denk je zelf met zo'n houding.

O mijn god! Ga normaal doen! Ga je eigen mensen afzeiken!

Kinee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:08

NuggT schreef:
konyn@ Sommige reactie zijn idd wat te, maar ik vind wel dat je gewoon je mening mag uiten over haar rijkunsten toch?
Sommige doen dat weer een beetje erg onderdreven, maar aan veel reactie's heeft ze toch wel wat?
Maargoed ik zal het wel weer fout hebben.
Ben het idd wel eens wat Kinee_ zegt.

TS@ Vind het wel een erg leuk paardje waar je op rijd.

Jeeej!

Reggs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:12

mymyhorses schreef:
wat maakt een foto nou uit over hoe het wel moet ik zei dat het van mij ook niet toppie was maarja. het was gewoon een voorbeeld... hoef je niet zo 'kinderachtig' op te reageren.......

niet aanvallend hoor maar toch.. dit is de waarheid hoe zij rijd ze vroeg er zelf om...

Ze VROEG er om??
NIEMAND en dan ook NIEMAND vraagt er om om zo afgekraakt te worden!
en een foto vanhoe het wel moet slaat echt nergens op hoor, alsof een meisje van 1 foto kan o dus zo moet het en vervolgens gaat het netjes??
bovendien waarom plaatts je het als voorbeeld als je het zelf ook niet toppie vind...plaats dan niks!

mymyhorses

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:16

misschien ook niet toppie maarja..

dit stond in het bericht van de foto. dus ik zei zelf niet dat ik het zelf niet toppie vind maar jullie

Kinee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:17

Wóoow! Mooi verwoord.
Waarom plaats je inderdaad een foto van jezelf met: Zo moet het wél. Om vervolgens te zeggen dat die foto niet helemaal toppie zit?
Ik hou mn commentaar bij die foto maar voor me. Maar plaats dan inderdaad niks!

mymyhorses

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:19

nouen het is in iedergeval wel wat beter dan Femke_T
en die andere foto ook die nog niet eens gestart is.

maja86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:20

nou ik denk dat ze bedoeld B= beginner en 8 van 8 jaar
dus ze rijd wel b 8 hihi
nou wij hebben zo ook gereden, (waarschijnlijk)
houding moet veel aan gedaan worden, ze heeft geen evenwicht, maargoed komt wel als ze veel oefent word ze een G ruiter (gevorderde)

en hoho ik weet geen bal van wedstrijden en zo maar ik denk niet dat anky zo reed toen ze B8 reed...

nou succes verders

groetjess

marije86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:21

anneke007 schreef:
sorry maar ik heb nog een vraag?!?:
de teugels heb je ook op een hele aparte manier vast:ik 'druk'altijd licht met mijn duimen op de teugels bij het vasthouden als je ze rechtop hebt dan je handen he?maar jij hebt de overslag van de teugel over je duimen heen?heb je ze altijd zo vast inclusief op wedstrijden?misschien dat je de volgende keer bij foto's een rijbroek met chaps of laarzen met hakje aan kan doen, dit doet toch ook ontzettend pijn met alleen maar een spijkerbroek?

ik irriteer me echt mateloos aan jou,srry dat ik het zeg!
doe alsjeblieft niet of je zelf zo perfect bent,en laat da kind met rust de hele tijd weer een post te sturen,dapper hoor een beetje een kind afzeiken via internet!

Onyx88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:23

Hmmm.... als zij in de B winstpunten haalt waarom zak ik dan elke keer weer voor een simpele beginnersproef met galop (F4 van die FNRS manegedingen) Ik ga misschien ook maar eens in de B starten als ze daar vrolijk met winstpunten strooien

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:28

marije86 schreef:
anneke007 schreef:
sorry maar ik heb nog een vraag?!?:
de teugels heb je ook op een hele aparte manier vast:ik 'druk'altijd licht met mijn duimen op de teugels bij het vasthouden als je ze rechtop hebt dan je handen he?maar jij hebt de overslag van de teugel over je duimen heen?heb je ze altijd zo vast inclusief op wedstrijden?misschien dat je de volgende keer bij foto's een rijbroek met chaps of laarzen met hakje aan kan doen, dit doet toch ook ontzettend pijn met alleen maar een spijkerbroek?

ik irriteer me echt mateloos aan jou,srry dat ik het zeg!
doe alsjeblieft niet of je zelf zo perfect bent,en laat da kind met rust de hele tijd weer een post te sturen,dapper hoor een beetje een kind afzeiken via internet!

goh...dan was ik niet de enige die zich stoorde aan anneke007
zeiken op een ander maar zelf geen foto's....

Reggs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:31

mymyhorses schreef:
nouen het is in iedergeval wel wat beter dan Femke_T
en die andere foto ook die nog niet eens gestart is.

persoonlijk denk ik nu dat jij echt geenidee hebt hoeveel pijn jij dat meisje brengt he??
enom eerlijk te zijn vind ik je ontzettend respectloos tegenover haar!

verder ben ik het eens met marije89 en klomp