Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Da's mijn commentaar...
Is het je eigen paardje?
Echt een lieverdje

Toen zijn er foto's gemaakt, en ze was hardstikke bang... Dan zegt ze: B+8, maar dat zal die eigenaar dan miss wel rijden
En zij heeft waarschijnlijk nog nooit gereden...
Maar ze moet ons niet in de maling gaan nemen hoor
Echt weer typisch zo'n Penny...
>;)
Veel plezier met je paardje nog !
)

zappa_Pat schreef:hahaha (lach me kapot)
jij mag eerst wel eens leren paardrijden !!
en B+8 wat denk je zelf met zo'n houding.
NuggT schreef:konyn@ Sommige reactie zijn idd wat te, maar ik vind wel dat je gewoon je mening mag uiten over haar rijkunsten toch?
Sommige doen dat weer een beetje erg onderdreven, maar aan veel reactie's heeft ze toch wel wat?
Maargoed ik zal het wel weer fout hebben.
Ben het idd wel eens wat Kinee_ zegt.
TS@ Vind het wel een erg leuk paardje waar je op rijd.
mymyhorses schreef:wat maakt een foto nou uit over hoe het wel moet ik zei dat het van mij ook niet toppie was maarja. het was gewoon een voorbeeld... hoef je niet zo 'kinderachtig' op te reageren.......
niet aanvallend hoor maar toch.. dit is de waarheid hoe zij rijd ze vroeg er zelf om...

(gevorderde)anneke007 schreef:sorry maar ik heb nog een vraag?!?:
de teugels heb je ook op een hele aparte manier vast:ik 'druk'altijd licht met mijn duimen op de teugels bij het vasthouden als je ze rechtop hebt dan je handen he?maar jij hebt de overslag van de teugel over je duimen heen?heb je ze altijd zo vast inclusief op wedstrijden?misschien dat je de volgende keer bij foto's een rijbroek met chaps of laarzen met hakje aan kan doen, dit doet toch ook ontzettend pijn met alleen maar een spijkerbroek?

Ik ga misschien ook maar eens in de B starten als ze daar vrolijk met winstpunten strooien
marije86 schreef:anneke007 schreef:sorry maar ik heb nog een vraag?!?:
de teugels heb je ook op een hele aparte manier vast:ik 'druk'altijd licht met mijn duimen op de teugels bij het vasthouden als je ze rechtop hebt dan je handen he?maar jij hebt de overslag van de teugel over je duimen heen?heb je ze altijd zo vast inclusief op wedstrijden?misschien dat je de volgende keer bij foto's een rijbroek met chaps of laarzen met hakje aan kan doen, dit doet toch ook ontzettend pijn met alleen maar een spijkerbroek?
ik irriteer me echt mateloos aan jou,srry dat ik het zeg!
doe alsjeblieft niet of je zelf zo perfect bent,en laat da kind met rust de hele tijd weer een post te sturen,dapper hoor een beetje een kind afzeiken via internet!
mymyhorses schreef:nouen het is in iedergeval wel wat beter dan Femke_T
en die andere foto ook die nog niet eens gestart is.