Nickyu @ work op MAESTRO(andalusier)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:32

de bedoeling was idd ff lekker aankloten ontspannen en de wereld ff vergeten , stap je op een wereld vreemd paard die heel anders gereden is als wat ik de laatste jaren heb gedan en dan is t weer ff wennen
uiteindelijk is van dressuur toch de bedoeling om , zeker voor het oog , met minimale hulpen en druk een mooie eenheid neer te zetten die alle figuren doet alsof het paard het zelf doet ..

zo heb ik het tenminste geleerd , shoot me if i am wrong

dit zijn foto's van 20 minuten paardrijden ...maw paard was niet eens goed los ! ik was iig niet los erg stijf zelfs , op een vreemd paard , uberhaubt al 2 x op een paard gezeten laatste 6 weken , heel veel aan mijn hoofd en dan kan je geen hoogstandjes verwachten , maar ach dat was ook niet het doel

ik vond het echt heeeerlijk ff tuffe

Pipi

Re: Nickyu @ work op MAESTRO(andalusier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:13

Het zijn superleuke foto's!
Maestro is een kanjer en idd in het eggie NIET te dik.
Geloof me,ik kan het weten,heb hem vorige week nog gezien
Daarbij vind ik dat je hem netjes rijdt Nick
Fijn dat je op deze manier het verdriet en ellende even van je af kon zetten,ook al was dat waarschijnlijk maar voor kort.
Ik wil je nogmaals alle sterkte wensen,voor morgen en voor de vreselijk moeilijke tijd die nog komen gaat.

Showtime_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:21

Whaaauw dat is echt een fotomodel hij kijkt steeds in de lens En ik vind dat je m heel netjes rijd!! zeker voor een vreemd paard! Enne iedere paardenkenner ziet wel dat tpaardje aan de maat is maat dat het grootste deel toch echt spieren zijn!! Kan hij er wat aan doen dat ie ook nog van lekker eten erbij houd!

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 23:21

Dat zijn fijne plaatjes om naar te kijken, ff heerlijk uitwaaien!!
Staat je goed, zo'n appeltjespaard onder je kont.
Misschien Miereklier ff bijverven?

In ieder geval lekker dat ontspanning er toch nog een beetje inzit.
Krijg je weer een beetje energie van.

Nettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 01:48

t Lijkt wel alsof het paard vaker in de lens kijkt dan de ruiter

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 03:45

Ziet er erg leuk uit, hoor!
Om de een of andere reden lijkt het net of hij zo'n korte nek heeft? Of light dat aan mij?

marn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 08:24

tjonge het lijkt wel een trekpaard...Wat een zware bouw, of gewoon te dik?
Maakt niet uit, het is wel helemaal mijn smaak.. Leuk beestje!

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 08:28

wat is het toch een gaaf beest
ziet er wel goed uit hoor

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 08:57

whahaha,trekpaard...ja zonder sokken...

ik doe het echt voor 1x,maar hier zijn 2 zeer recente foto's zonder ruiter...

Afbeelding

Afbeelding

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:00

Komop jongens, nog even doormiepen over dattie te dik is, ik heb een weddenschap te winnen

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:16

kimmie261 schreef:
ik heb ze geupload bij imageshack....

en over de dikte van maestro...hij valt echt heel erg mee,maar toont onder het zadel heel dik,maar goed kan dit 100x zeggen,volgens bokt is dit niet zo....

dus kom maar op met 6 pagina's dat ie te dik is...

daarnaast is hij al heel veel afgevallen,en ik vind hem eigelijk wel goed zo..dus sorry,meer zal hij niet afvallen....

Tja als jij de paard naar de kl*te wil helpen, laat hem toch lekker zo?

Ziet er wel netjes uit

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 09:22

ja tuurlijk,ik help hier alle paarden naar de kl*te,dat scheelt!!!

denk dat maestro al bij veel mensen worstje was geworden,dus ..ach laat ook maar....

Cheeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:28

Ik vind Maestro echt zo'n geweldig paard! En hij is gewoon lekker rond, niks mis mee toch? Ik vind deze reacties echt nergens op slaan. Echt bokt weer, er zegt er 1 dat hij te dik is en gelijk is iedereen het er mee eens! Edit: bijna iedereen.

Laat ze maar praten hoor, al jouw paarden zien er super uit!

Fijn voor Nickyu dat ze er even tussen uit kon!

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:34

Wat een ontzettend rare reacties krijg je toch.......ik vind hem niet te dik, wel lekker rond, maar als je dan die laatste foto ziet valt het allemaal reuze mee! En inderdaad sommige mensen tonen ook veel voller dan dat ze zijn. Maar eigenlijk snap ik het gezeur niet....

Ik denk dat Nicky hier een heerlijke afleiding aan gehad heeft en dat was de bedoeling toch? Het ziet er heerlijk relaxed uit en het lijkt mij een enorm fijn paard!

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:37

fjordyloverr schreef:
Tja als jij de paard naar de kl*te wil helpen, laat hem toch lekker zo?

Ziet er wel netjes uit

Ja want jij hebt er zoveel verstand van en je hebt jomanda-gaves waardoor je op afstand kunt zien dat dit paard naar de kl*te geholpen wordt? Hier word ik plaatsvervangend even heel boos om, als de paarden het ergens heel erg goed hebben dan is het bij Femke, als ik ooit iemand de zorg van mijn paard zou toevertrouwen dan is zij het wel en als je ziet hoeveel paarden zij al opgelapt heeft...

En het is trouwens HET paard, de paard bestaat niet.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:37

Ach jij weet dat ik al jou paarden helemaal werelds vind.
En deze staat aan de top.
Vroeger stonden bij ons op stal 2 van die heerlijke "bolle" Anda's.
En beter dit als anders, geef mij maar een mooi vol paard.
Mijn oudje van 22 vonden ze altijd veels te dik maar je ziet nu niet aan hem dat ie 22 is.
Hou hem asjeblieft zo , zo is ie mooi en ziet er super uit.
Laatst bijgewerkt door Boheme op 06-04-06 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 09:39

dank je,kjoetie,ik wordt echt niet snel boos..maar deze reactie maakt mij woest,als je ziet wat een getob ik heb met dit paard...en wat ik ervoor over heb om hem een goed bestaan te geven,vallen dit soort reacties heel rauw op mijn dak,maar zal wel weer een pubertje zijn,die het wel eventjes gaat vertellen...

ik ga ze lekker buiten zetten,en deze reaktie maar een plekje geven..even afkoelen...

ikke17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:40

Leuk paard!

Maar ligt er daar wat op de grond ?! ze kijkt steeds naar de grond .

Verder ziet het er goed uit hoor, voor iemand die zolang al niet Engels meer heeft gereden.

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:45

Sjezus!!! dat beest is niet te dik! Het is een Andalusier! Hij is gewoon stevig gebouwd! Maar echt overgewicht heeft die zeker niet! En te dik ook niet, stevig... dat is wat anders, zwaar gebouwd.

Ach kimmiej sommige pubertjes die kennen dergelijke termen niet, kennen de situatie niet en roepen maar allerlei onvakundige termen hier in dit topic.

Gewoon lekker laten praten, hij ziet er goed uit, hij straalt en dat zegt wat over het paard en zijn gezondheid. Als die echt te dik zou zijn dan was zijn hele houding ook wel anders geweest!

Ik vind dat die er goed uit ziet, en beter een paard dat stevig gebouwd is dan een paard dat in de diepvries ligt lijkt mij!

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:50

Charos schreef:
En waarom moet je dan contact houden?? Bjorsells Briar doet het anders ook prima.

Afbeelding

Stelling/aanleuning vragen doe je niet alleen met je teugels maar ook grotendeels met de inwerking van je benen hoor! Dus die foto hierboven is inderdaad een goed voorbeeld van een paard dat nog steeds aanleuning houdt zonder dat de teugels helemaal strak gespannen staan!

MsMarit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:51

Het ziet er gewoonweg Super uit hoor...

Nicku: Lekker he ff uitwaaien bij Fem!! En dat op KwijlPaard Maesto Zo te zien heb je het lekker gehad... das mooi kan je ff lekekr genieten dat moet ook af en toe even gebeuren in zo'n periode

En Ik begrijp indd je woede Fem... Wat een K*T opmerking...
Maestro is zeker niet te dik.. Hij was wel wat aan de zware kant maar hij is erg afgevallen is nu echt super mooi gewoon.. Hij hoort zo te zijn gebouwt..
Als je goed naar zijn bouw kijkt moet hij wel zo zijn. anders is hij MEGA breed aan de voorkant en heeft hij vervolgens geen buikje en kont!! Hij is TOP gewoon

Verder kan je veel zeggen mar mijn beide paarden staan bij Femke.. en als je voor de grap even in mijn profiel wil kijken naar SJors dan kan je zien wat voor TOPWIJF fem is.. ik denk dat hij er zonder haar zeker neit zo uit is gaan zien.. Ik ben haar echt eeuwig dankbaar voor alle super goede zorgen!!!!!

loeske87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 09:55

Hier krijg je toch wat van?!?! Dit paard is NIET te dik (wat al 100 x uitgelegd is) Van een fjord zeg je zoiets ook niet want dat hoort dan weer bij het ras.. En dan ook nog durven zeggen dat dit paard naar de klote geholpen word... mensen mensen toch!! Heb een beetje respect en houd dit topic vriendelijk, zeker als je even de moeite hebt genomen om het bovenstaande topic te lezen!

Nikyu, fijn voor je dat je even uit hebt kunnen waaien! (hopelijk heb je die € 500,- nog kunnen vinden ) En nog veel sterkte de komende tijd.

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:01

Wat een lief gebaar Femke, dat je Nicky op deze manier even wat afleiding hebt bezorgd nu ze het zo zwaar moet hebben. Super!
Wat je paard betreft denk ik dat hij gewoon dikker lijkt dan hij is, met name omdat hij een vrij korte hals heeft in vergelijking tot de rest van zijn lichaam, waardoor hij wat "propperig" overkomt.
Als jij zegt dat hij niet te dik is (en anderen met jou) dan is hij gewoon niet te dik, voor de rest gewoon lekker laten gaan dus.

Ik vind persoonlijk wel dat zijn keelriem heel erg strak zit, daar past zo te zien geen vuist meer tussen.

Nicky, ik vind dat je hem erg leuk gereden hebt, gezien je western-achtergrond. Het ziet er vriendelijk uit!

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:13

Ik zit ook nog na te koken hier, mijn haren gaan er gewoon van overeind staan als dit soort botte opmerkingen geplaatst worden door iemand die van kant noch wal weet, inderdaad, kijk eens naar Sjors van Marit, hoe die eruit zag toen hij kwam en nu.. het is zo'n kwijlbeest geworden. Fem zorgt super voor haar dieren, die staan op de allereerste plaats, en als je zoiets dan gezegd krijgt komt dat hard aan. Fem heeft alleen maar blije, glanzende paarden die super in hun vel zitten op stal. En ik sluit me helemaal bij Marit aan, ze is gewoon een topwijf, mijn veulentje wordt volgend jaar bij haar geboren en ik zou niemand met de zorg vertrouwen buiten haar. Dr moesten meer mensen zijn die hun hart zo op de goede plaats hadden zitten en zoveel hart voor dieren hebben als Fem.

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:27

kimmie261 schreef:
ja tuurlijk,ik help hier alle paarden naar de kl*te,dat scheelt!!!

denk dat maestro al bij veel mensen worstje was geworden,dus ..ach laat ook maar....

Kwam meer om het laatste stukje in je reactie wat ik van jou ge Quote had. Bij het zien van die laatste foto's neem ik idd mijn reactie terug. Sorry!