ik moet nog even aan die instellingen rommelen. Ik zal ze wel sturen, ze zijn leuk als msn plaatje zeg maar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik moet nog even aan die instellingen rommelen. Ik zal ze wel sturen, ze zijn leuk als msn plaatje zeg maar

Partout is groter 

is inderdaad toch prima combi hoor..!!
haha.. Sjoerd schreef:Wow t valt me weer mee zeg!!! Ik ga t nog echt eens leren! Was echt helemaal te gek om eens op een echt Z2 paard te rijden wat zo fijn aanvoelt al! Super dat je hem helemaal zelf tot op dit niveau afgericht hebt Kate, petje af dat meen ik, heb veel respect voor jouw wijze van rijden en africhten! Nu heb ik dus eindelijk zelf mogen voelen hoe Kendi is en ik heb echt heerlijk gereden ook al was t ff flink wennen! Maar superbedankt he was megagaaf!
Het commentaar van jullie klopt ik moet echt aan m'n houding werken maar is al beter dan laatste keer dat ik Partout (van Liesjuh) reed! Kick die foto's......
Kathleen_vW schreef:ze waren niet echt lekker scherp Sanik moet nog even aan die instellingen rommelen. Ik zal ze wel sturen, ze zijn leuk als msn plaatje zeg maar
Kathleen_vW schreef:wat is saai?
Kathleen_vW schreef:haha ik dacht de foto's
(is nu toch wel een beetje trots)

spreek je snel weer!
ga er nu nog meer op letten!

super nek en broekspier, echt heel gaaf om te zien!!