Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

laurence schreef:ik kan maar 1 ding zeggen : het is gewoon super![]()
je paard , je dekje , je houding ik vind alles goed
verder nog veel plezier samen

pros_zero schreef:mooie foto's heb je ook wel eens gezien op concour ziet er goed uit
lienow schreef:Ziet er goed uit
Het is wel een groot paard of ben jij zelf niet zo groot?

DresslOver schreef:hmm.. hij lijkt idd heeel groot.. ziet er netjes uit! wel even 1 ding, je zegt zelf dat je soms te ver achterover zit, ik vind dit opzich wel mee vallen, het enige wat ik wél zie is dat je je rug ból maakt.. probeer die wat hóller te maken, op sommige foto's zit je nét een beetje met een bolle rug, als je die hol maakt dan valt dat té ver achterover zitten níet meer op! Succes met hem!
maar ziet er netjes.. heb respect voor je. maar je houding mag je wel verbeteren vind ik! lotjj92 schreef:oeps
zou er echt aan werken.. lotjj92 schreef:je paard loopt in ieder geval al heel goed* lijkt zo hoeft niet zo te zijn* kan ej er ook makkelijker aan werken. mijne wil continu uitbreken dan word het wel wat moeilijker.. maar nogmaals het kan zijn dat ie juist wel heel moeilijk te rijden zijn. maar zo lijkt het niet op de foto's!
herrscher schreef:pros_zero schreef:mooie foto's heb je ook wel eens gezien op concour ziet er goed uit
ooh wat leuk ja! waar dan?

herrscher schreef:herrscher is 1.63 onder het zadel lijkt hij wel groter
..
amsolusa schreef:herrscher schreef:herrscher is 1.63 onder het zadel lijkt hij wel groter
Kei leuk paard om te zien..
ik heb zelf ook een paardje van 1.63, maar die is heel fijn gebouwd, met een pont hooft, en oogt ook echt als ene pony, wel jammer, maar die van jou ziet er leuk uit