Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Valiant schreef:@ Renza, wat stelt jou avatar voor:o
misschien had ze er over heen gelezen
xxjamiexx schreef:Het is helemaal geen ezel want in diegene's profiel staat er dat het een Arabier is
, is waarschijnlijk gewoon omdat hij grijs is en er misschien wel een beetje uit ziet als een ezel (met een beetje fantasie)... xxjamiexx schreef:Het is helemaal geen ezel want in diegene's profiel staat er dat het een Arabier is

xxjamiexx schreef:Het is helemaal geen ezel want in diegene's profiel staat er dat het een Arabier is
Celia schreef:Heb ik echt een zeerpaardje getypthaha was niet de bedoeling
ja een zeepaardje dus... Lijkt mij raar fototje wel
weet er soms iemand wat het voorstelt?

een rare ezel dan maar
Celia schreef:hahahaeen rare ezel dan maar
![]()
een vos met een drankprobleem dan nog? snap het niet
.
Loopt super netjes! renza schreef:xxjamiexx schreef:Het is helemaal geen ezel want in diegene's profiel staat er dat het een Arabier is
Ja dat lijkt misschien een beetje tegenstrijdig. Maar je hebt bij ezels net als bij paarden en pony's ook rassen. En dit is zeg maar qua soort een ezel en dan het ras arabier.
Snap je? Het een hoeft het ander niet uit te sluiten, bijv. mijn verzorgpaard is een KWPN'er én een paard, zo is Maroush een Arabier én een ezel.
Hoop dat dat zo duidelijk is.

renza schreef:Ja kijk paarden en ezels zijn nauw verwant, dus daarom snap ik dat sommige mensen denken dat dit een pony is.
Maar arabische ezels en arabische paarden zijn nog veel nauwer verwant. Tijdens de evolutie zijn een groepje paarden en een groepje ezels een tijd lang aan dezelfde omstandigheden blootgesteld (in Arabië). Uit deze paarden en ezels zijn de arabische paarden en arabische ezels ontstaan en omdat dat onder dezelfde milieu omstandigheden gebeurd is vertonen ze veel gelijkenissen.
Snappen jullie het nu een beetje?
Maroush is nog meer een mengelmoesje (met nog meer taalproblemen
), dus idd ... sorry Irene, je verhaal klopt egnie

" En als ik niet steeds door de TS gechanteerd werd dat die benaming persé in de titel moet, had 'ie er ook niet ingestaan 
(maar dat kan ook moeilijk anders met zo'n papa en mama!) Al is het nog geen volbloedezel natuurlijk, voor die van jou is er nog hoop
Het blijft familie hè