Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kristie schreef:
En wat nou als die pony opeens was geschrokken? (omdat iemand bijvoorbeeld wat laat vallen, of er gebeurt iets) dan zat de TS er zonder cap op, en was er niemand die de pony vast hield...
Vind het gewoon zwaar onverstandig, hoeveel vertrouwen ook is, een paard is en blijft een
schrikdier
..
Het is wel een errug leuk paard.
ga zo door!!
MirandaFuego schreef:Ben het helemaal met je eens, hoor!
En iedereen die denkt dat dit zo ongebruikelijk is, het is de manier van trainen van Klaus Hempfling, die zijn dieren natuurlijk beleerd.
En gevaarlijker is het ook niet, als je met zadel en hoofstel en zweep en sporen erop zit en je paardje gaat er opeens vandoor is er 10x zoveel kans dat je je paardje verpest....
Ik denk het niet alleen, ik weet het zeker dat dit omgaan is vanuit vertrouwen, daar kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen!

PrideDignity schreef:@ Miekelover: Je zei dat ze maar klein is en je dus niet hard valt.. Dat is waar, maar als je verkeerd valt, heb je gewoon een probleem.. Of je nou hard of zacht valt
Bijvoorbeeld met je hoofd ergens tegenaan..
Maar verder vindt ik er niks mis mee hoor, hoofdstel had misschien wel iets handiger geweest (je hebt toch wat meer te vertellen met een hoofdstel).. Zadel hoeft niet gelijk, ja je zit wat steviger, maar verder is het denk ik wel prettig dat je voor de 1e keer zonder zadel zit
Idooltje schreef:
Vallen van een fiets kan ook op een verkeerde manier, of met je hoofd op de stoeprand.
Ik vind het er heel relaxt uitzien. Het paardje lijkt vertrouwen in je te hebben!
Leuke foto's en wat een prachtig hoofdje!

MirandaFuego schreef:miekelover schreef:Nee hoor het was helemaal niet eng. Ze was niet gespannen. Ze bleef gewoon stil staan. haar oortjes stonden naar voren.
Het is denk gewoon een kwestie van vertrouwen.
Ben het helemaal met je eens, hoor!
En iedereen die denkt dat dit zo ongebruikelijk is, het is de manier van trainen van Klaus Hempfling, die zijn dieren natuurlijk beleerd.
En gevaarlijker is het ook niet, als je met zadel en hoofstel en zweep en sporen erop zit en je paardje gaat er opeens vandoor is er 10x zoveel kans dat je je paardje verpest....
Ik denk het niet alleen, ik weet het zeker dat dit omgaan is vanuit vertrouwen, daar kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen!