Sarabande is de M1 zat :)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 13:43

sarabande schreef:
Dank jullie glim ook hoor

Buc dat zou dan Elite zijn, maar ik ga voor elite sport, dat duurt iets langer

Succes op de keuring dan maar hè!

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 13:46

Aimee schreef:
sarabande schreef:
Dank jullie glim ook hoor

Succes op de keuring dan maar hè!

Dat is dit jaar niet hoor

Aimee ik begreep je vraag niet maar dit was geen Rothenberger, maar van de dochter die hier in Weert woont. Meiske was ook veel jonger, maar super fanatiek rijden, dat wel.

Aimee

Re: Sarabande is de M1 zat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 13:52

Ahaaa... daarom vroeg ik of het Semmieke was, dat is de jongste Rothenberger telg en die heeft ook zo'n koppie

Maar mag ik je dan geen succes wensen voor de keuring volgend jaar? Ze zal toch voorlopig keur verklaard moeten worden voor jou gewenste predikaat

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 13:56

Aimee schreef:
Ahaaa... daarom vroeg ik of het Semmieke was, dat is de jongste Rothenberger telg en die heeft ook zo'n koppie

Maar mag ik je dan geen succes wensen voor de keuring volgend jaar? Ze zal toch voorlopig keur verklaard moeten worden voor jou gewenste predikaat

Jammer dat je niet goed leest Aimee .
Buc stelt dat ze keur wordt en omdat ze prok is vul ik aan het in dat geval het elite wordt

Maar tegen die tijd mag je me succes wensen hoor.

Aimee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:06

sarabande schreef:

Staat toch letterlijk dat je voor elite sport gaat en daar wens ik je succes mee!

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:10

Aimee schreef:
Staat toch letterlijk dat je voor elite sport gaat en daar wens ik je succes mee!

Buc stelt dat ze keur wordt en omdat ze prok is vul ik aan het in dat geval het elite wordt. Verder leg ik uit dat ik haar dit jaar ook al loopt ze Z niet zal voorbrengen omdat ik haar pas wil voorbrengen als ze het sportpredicaat kan krijgen en daarvoor moet ze Z2 + lopen en dat zie ik ondanks de vorderingen niet voor deze zomer gebeuren.
Dit alles staat al in dit topic trouwens.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:36

Niemand anders in dit topic is over de keuring begonnen hoor Sarabande...
Jij zegt letterlijk dat je voor elite sport gaat, het kan me niet schelen wanneer je dat gaat doen.... ik reageer op het feit dát je voor dat predikaat gaat.

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:38

Ben ik dan eindelijk, na mijn super proeven van gisteren meteen gaan feesten in Rotterdam!
Toch ook zelf even reageren natuurlijk
Saar liep gisteren heel erg fijn en begint nu ook eindelijk wat scherper aan het been te komen wat een rustiger beeld geeft, het overdreven hectische is er af. En ze blijft mooi bij me, wat in de ring ook geen overbodige luxe is
We moeten nog wel een lange weg gaan maar we gaan elke dag weer vooruit en met de nieuwe aanpak en begeleiding in de training voel ik dat het wel goed moet komen.
Ik hoop nu dat mensen ook zien wat voor een goed paard Sarabande is en dat de eigenaar/fokker hier heel erg trots op mag zijn! Ik heb persoonlijk nog nooit zo'n fijn en werkbaar paard gehad en nu we van dat hectische af zijn, komen we ook meer aan rijden toe.
Ons doel is om van de zomer Z1 te rijden en dat zou moeten kunnen, even gezien haar huidige vorderingen en nu we meer een team aan het vormen zijn. Het klikt gewoon ongelofelijk tussen mij en die merrie...wie had dat ooit gedacht

Mickey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:18

Leuk om Zwelgje weer eens in actie te zien

Zwelgje start je Sarabande ook nog een keer in Waspik of bij Sintels? Kan ik kijken of ik Laiser ook die dag kan starten, is wel weer eens gezellig om elkaar op wedstrijd te zien

loveSaros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:22

Ziet er goed uit! Mooie punten ook.
Stal Sintels komt me bekent voor, ik zou op zondag starten in de E-B, maar helaas had ik geen vervoer en geen lezer

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:43

Mickey schreef:
Leuk om Zwelgje weer eens in actie te zien

Zwelgje start je Sarabande ook nog een keer in Waspik of bij Sintels? Kan ik kijken of ik Laiser ook die dag kan starten, is wel weer eens gezellig om elkaar op wedstrijd te zien

Het was eigenlijk niet meer de bedoeling om nog zo ver te gaan. Ik ga veranderen van club zodat ik hier in de regio Limburg Kringkampioenschappen kan gaan rijden. Kan ik eindelijk eens met de paarden dichtbij huis starten. Ik heb er van de zomer in ieder geval 2 en met mijn eigen paard erbij misschien wel 3 die ik ga starten en dan blijf je geen kilometers maken als het niet hoeft

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 20:47

Ik kan niet anders zeggen dan dat Zwelgje Saar echt heel goed aanvoelt en rijd.

De eenheid tussen die twee is geweldig. Saar zet Zwelgje op haar nummer en Zwelgje Saar....... zonder mokken zonder grudges..... om dan gewoon in volle harmonie weer verder te gaan.

vond het een genot om naar te kijken

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:53

KiWiKo schreef:

De eenheid tussen die twee is geweldig. Saar zet Zwelgje op haar nummer en Zwelgje Saar....... zonder mokken zonder grudges..... om dan gewoon in volle harmonie weer verder te gaan.

Ik vind dat fijn om te horen van iemand die er ook met een instructeurs oog naar kijkt. Tijdens het losrijden heb ik haar wel een aantal keren op haar nummer moeten zetten omdat ze de pony's veeeeeel leuker vond dan mij
Dan gaat ze stuiteren van opwinding en kruipt ze achter mijn been...daar houdt Zwelgje niet van }>
Nogmaals hartstikke bedankt voor de hulp en het lezen! Echt TOP!
Heeft Sanne de sokjes al aan gehad trouwens???

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:56

KiWiKo schreef:

Ik vind dat fijn om te horen van iemand die er ook met een instructeurs oog naar kijkt. Tijdens het losrijden heb ik haar wel een aantal keren op haar nummer moeten zetten omdat ze de pony's veeeeeel leuker vond dan mij
Dan gaat ze stuiteren van opwinding en kruipt ze achter mijn been...daar houdt Zwelgje niet van }>

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:56

KiWiKo schreef:

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:00

Ik heb hele lieve pms gekregen ook van mensen waarvan ik dat nooit verwacht had. Natuurlijk is het feit dat Saar nu gaat presteren aardig emotioneel voor me, ik ben Zwelgje meer dan dankbaar omdat het nu er naar uit gaat zien dat ik ooit met Saar die de laatste uit mijn stam is kan gaan fokken.
Dat hebben veel mensen begrepen en dat aan me overgebracht, en ook dat ze me dat volledig gunnen.
Ik ben daar geroerd door.
Sorry voor deze wat emotionele uiting

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 21:02

Ja natuulijk, vandaag het eerste wat ze aantrok

kind is zoooo blij met dat soort dingen

Ik vind het leuk om goede combinaties te zien, en jullie zijn gewoon een goede combi.

Ik kan me voorstellen dat jij niet klikt met elk paard en dat niet ieder mens met Sarabande klikt......... is heel aannemelijk en ook heel normaal. Maar als je een paard en een mens zo samen ziet gaan, dan is dat een heel fijn iets om te zien.

Dit paard voelt zich lekker in de omgeving waarin het zich bevind met de leiding die het krijgt. En dat werpt zijn stuivers af.

Ik ben heel bang dat het voor jullie niet stopt bij het Z2

naast Uk, denk ik dat je toch het maximale uit deze merrie gaat halen, wellicht omdat je het niet wil laten liggen. :

zomaar een gedachtegang hoor

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:03

KiWiKo schreef:
Ik ben heel bang dat het voor jullie niet stopt bij het Z2

naast Uk, denk ik dat je toch het maximale uit deze merrie gaat halen, wellicht omdat je het niet wil laten liggen. :

zomaar een gedachtegang hoor

Ga je mond spoelen Kim

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 21:04

hahahaha met chloor????

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:09

Moet ik eerst de eigenaresse nog overhalen om na het Z2 door te gaan
Ik snap het wel en heb er meer dan begrip voor over dat Saar de fokkerij in gaat, maar als ik vooraanstaande mensen uit de dressuursport spreek (noem geen namen, hahaha) dan houdt het niet op bij Z2 en Saarke zou niet misstaan in de Lichte of Zware Tour

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 21:11

dabedoelik

Zwelgje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:12

KiWiKo schreef:
dabedoelik

hahaha

meisje333

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 23:30

Wat goed Sarabande dat je merrie je zoveel plezier kan geven!!!
Zo aan de foto's te zien is het genieten om ernaar te kijken, je zal wel apetrots aan de kant staan!!

sarabande

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 23:36

meisje333 schreef:
Wat goed Sarabande dat je merrie je zoveel plezier kan geven!!!
Zo aan de foto's te zien is het genieten om ernaar te kijken, je zal wel apetrots aan de kant staan!!

Aan de kant staan Chaufeuren, met jasjes en dekken zeulen, voor broodjes zorgen

Maar ik ben wel blij hoor

goldwing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 10:36

gefeliciteerd zwelgje op naar het M2 dan he zondag