sarabande schreef:Dank jullie glim ook hoor![]()
Buc dat zou dan Elite zijn, maar ik ga voor elite sport, dat duurt iets langer
Succes op de keuring dan maar hè!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sarabande schreef:Dank jullie glim ook hoor![]()
Aimee schreef:sarabande schreef:Dank jullie glim ook hoor![]()
Succes op de keuring dan maar hè!
Ze zal toch voorlopig keur verklaard moeten worden voor jou gewenste predikaat
Aimee schreef:Ahaaa... daarom vroeg ik of het Semmieke was, dat is de jongste Rothenberger telg en die heeft ook zo'n koppie![]()
Maar mag ik je dan geen succes wensen voor de keuring volgend jaar?Ze zal toch voorlopig keur verklaard moeten worden voor jou gewenste predikaat
.sarabande schreef:Buc dat zou dan Elite zijn, maar ik ga voor elite sport, dat duurt iets langer
en daar wens ik je succes mee! Aimee schreef:Staat toch letterlijk dat je voor elite sport gaaten daar wens ik je succes mee!

Mickey schreef:Leuk om Zwelgje weer eens in actie te zien
Zwelgje start je Sarabande ook nog een keer in Waspik of bij Sintels? Kan ik kijken of ik Laiser ook die dag kan starten, is wel weer eens gezellig om elkaar op wedstrijd te zien
KiWiKo schreef:Ik kan niet anders zeggen dan dat Zwelgje Saar echt heel goed aanvoelt en rijd.
De eenheid tussen die twee is geweldig. Saar zet Zwelgje op haar nummer en Zwelgje Saar....... zonder mokken zonder grudges..... om dan gewoon in volle harmonie weer verder te gaan.
vond het een genot om naar te kijken
KiWiKo schreef:Ik kan niet anders zeggen dan dat Zwelgje Saar echt heel goed aanvoelt en rijd.
De eenheid tussen die twee is geweldig. Saar zet Zwelgje op haar nummer en Zwelgje Saar....... zonder mokken zonder grudges..... om dan gewoon in volle harmonie weer verder te gaan.

:
KiWiKo schreef:Ik ben heel bang dat het voor jullie niet stopt bij het Z2![]()
![]()
naast Uk, denk ik dat je toch het maximale uit deze merrie gaat halen, wellicht omdat je het niet wil laten liggen.![]()
:
zomaar een gedachtegang hoor![]()
![]()

KiWiKo schreef:dabedoelik![]()
![]()
meisje333 schreef:Wat goed Sarabande dat je merrie je zoveel plezier kan geven!!!
Zo aan de foto's te zien is het genieten om ernaar te kijken, je zal wel apetrots aan de kant staan!!
Chaufeuren, met jasjes en dekken zeulen, voor broodjes zorgen