Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

als je er éénmaal opzit is het vaak een stuk lastiger, maar je kunt natuurlijk ook niet alles in één keer goed doen, maar dan kun je proberen er aan te werken.

zal volgende keer even overleggen
verder prachtig paard
eerst op eigen benen lopen enz, en als ze dan wat langer onder het zadel is kun je wel met die oprichting beginnen denk ik..
trisca schreef:ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal weer eens een beetje de 'bokt' kant op gaat. Niet luisteren wat er gezegd wordt en zeuren over dingen waar het toaal niet over gaat.
Even voor de duidelijkheid;
Angela (Magic_lover) heeft Whitney ingereden. Ze zei mij dat het paard wat scheef werd. Ik heb haar toen tips gegeven maar dat hielp bij haar niet voldoende. Toen ze mij vroeg of ik een keer wilde voelen stemde ik toe.
Ik kwam dus voor de eerste keer op dit paard zonder balans, erg scheef en best verwend.![]()
Het eerste wat een jong paard moet leren is recht op eigen benen lopen. Ik heb geprobeerd met contrastelling, maar dan zou ze zich tegen het schot werpen. Ik heb gekozen in galop haar door de rechter stelling te zetten. Dit ging niet zonder protest, maar we kwamen er. Uiteindelijk wilde ze hol worden voor mijn rechter been en ben ik gestopt.
Ik was inderdaad met het paard bezig en niet met mezelf. Ik zit licht voorover , wat ik zeker mee zou nemen, maar ik weet zeker dat ik niet in de weg zat bij het paard.
Verder weet ik echt wel dat ze achter de LL loopt en daar moet zeker aan gewerkt worden. Ik vond het echter helemaal niet eerlijk om dat ook nog mee te pakken. Ze is 3 en was behoorlijk scheef.
Dat was mijn 1e prioriteit. Dat achter de loodlijn is de 2e...
Ik hoop dat het nu duidelijk is.
) is ook niet alles dus kan ze beter nu alles goed aangeleerd krijgen heb ik er later ook profijt van
) 

Verder kan jij ook minder naar achter gaan zitten maar het ziet er wel vet netjes uit
Skribbleee schreef:Leuk paardje looopt stoer alleen een beeetje te diepVerder kan jij ook minder naar achter gaan zitten maar het ziet er wel vet netjes uit

ik hoop het ook 
magic_lover schreef:dank jeik hoop het ook
Hoe gaat het met de jouwe?

magic_lover schreef:oke ben benieuwd! hopen dat ze ook beetje braaf is
whit begint nu pas een beetje te spoken haha
) netzo braaf is als jouw Whitney!