Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janna schreef:Die foto met de hond erbij is leuk zeg! En de Flemmingh lijkt erg veel op de Flemmingh van mij: ook al zo'n machtig groot paard. Wat voor zadel rijd jij mee? Bij mij schuiven alle zadels nl naar achteren.
Ketaki schreef:Kajanus, ik weet vannacht wel dat ik over jouw mooie paardje ga dromen.![]()
![]()
die is echt mooi
liesje23 schreef:Leuke paarden heb je toch,
Ik vond die Farrington al zo gaaf een tijdje geleden, maar nu de rest ook![]()
Is die witte een Amerikaanse Canadese Witte Herder.
Wij hebben er namelijk ook eentje.
Die is helemaal gek op de paarden
Kajanus schreef:liesje23 schreef:Leuke paarden heb je toch,
Dank je.. maar jij hebt ook geen klagen, ik heb even in je profiel gekekenen ook een superbak om in te rijden..
Ik weet niet of het een Amerikaanse Canadese herder is, volgens mij is het een Canadeze witte herder, ik heb wel ergens zijn papier maar dat wordt zoeken.. het is een herplaatsingshond, hij kon niet alleen thuis zijn had ook nog een soort van Adhd hij en maakte alles wat er maar open te maken was open .. en hij woonde in een rijtjes woning .. en nu bij ons kan hij rennen en als hij een keer jankt is er niemand die er last van heeft... de andere hond is ook een herplaatser..
Kel2004 schreef:Ik ben stiekem wel een beetje flieft op je Padinus....Damn, wat een lekker bekkie heeft die zeg....
Mooie foto's hoor. Heb Sannah al eens gevraagd of ze ook eens mijn kant op wil komen![]()
Kajanus schreef:liesje23 schreef:Leuke paarden heb je toch,
Dank je.. maar jij hebt ook geen klagen, ik heb even in je profiel gekekenen ook een superbak om in te rijden..
Ik weet niet of het een Amerikaanse Canadese herder is, volgens mij is het een Canadeze witte herder, ik heb wel ergens zijn papier maar dat wordt zoeken.. het is een herplaatsingshond, hij kon niet alleen thuis zijn had ook nog een soort van Adhd hij en maakte alles wat er maar open te maken was open .. en hij woonde in een rijtjes woning .. en nu bij ons kan hij rennen en als hij een keer jankt is er niemand die er last van heeft... de andere hond is ook een herplaatser..
Anoniem schreef:Jij moet je wel erg rijk voelen met zulke mooie dieren om je heen!
Ik ben erg gecharmeerd van de Farrington-Flemmingh!
Schitterend dier!