talented schreef:Alle meisjes onder 17 zijn heel enthousiast, maar daar blijft het ook bij geloof ik! Ik vind het geen onsympathiek dier om te zien, maar de manier van rijden/bewerken staat mij ook niet geheel aan zoals al eerder vermeld is in dit topic. En een appuyement is niet het hoofd de kant uit frommelen waar hij heen gaat en hem om duwen met het been he?! Er is nog genoeg werk, en ik zou streven naar een paard dat lekker soepel te bewerken is, zonder een strakke slof, voordat ik die kunstjes ging meenemen tijdens het rijden in jouw situatie!
hmm wat wil je zeggen, dat andere mensen niet enthousiast zouden zijn

Het appuyeren heb ik uitgelegd, dat is nog niet bevestigd, het buigen vind ze hartstikke moeilijk en daar werk ik dus ook op, ik wou gewoon laten zien dat ze het wel snapt wat ik bedoel maar dat ze in haar hoofd soms niet mee wil. Er is idd genoeg werk, bij wie niet? En die slof, heb ik ook al gzegd, ik rij er niet altijd mee, dit keer was enkel omdat ze nogal heet was.
! Ik vind het geen onsympathiek dier om te zien, maar de manier van rijden/bewerken staat mij ook niet geheel aan zoals al eerder vermeld is in dit topic. En een appuyement is niet het hoofd de kant uit frommelen waar hij heen gaat en hem om duwen met het been he?! Er is nog genoeg werk, en ik zou streven naar een paard dat lekker soepel te bewerken is, zonder een strakke slof, voordat ik die kunstjes ging meenemen tijdens het rijden in jouw situatie!
Wanneer ik de druk eraf liet heb ik mn handen naar voor gedaan, met de druk eraf bedoel ik niet de teugels houden waar ik ze voorheen hield. Ik deed mn hand naar voren waardoor zij zakte. de druk was er dus degelijk wel af. Maar ik zeg het, op video hier is het helemaal anders met die slof, hij "bengelt" wel hoor. op foto komt dat natuurlijk niet over. Niet overal bengelt de slof natuurlijk. Maar daarvoor excuseer ik me dan ook
normaal gebruik ik hem vrij los, waarvan mensen getuigen zijn.

Echt een merrie met eigenwijs karakter! Je moet ze toch maar kunnen rijden