Zucht sommige mensen

En owjah ik rij 5 jaar manege en prive lessen.. En de laatste 2 jaar geen les gehad.. Maar voordat ik op les ging had ik ook al verzorg..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lorretafan schreef:ik vind die fotos egt verschrikklijk om te zien ik wil neit banketstaaf doen! je zet je hand heel erg vast op de fotos je zet veel te veel kracht en trekt de pony in de krul!geen wonder dat ie zn mond de heletijd open heetf hij probeerd gewoon uit jou greep te ontsnappen! je handen zitten doorgaans veel te laag en je zit in stoelzit en die tenen sorry maar daar heb ik geen goed woord voor overr!het lijkt me ind een goed idee om les te nemen want aan de fotos en het filmpje te zien zit je de pony in de weg!als het hoofd nageeft moet jij ontspannen, en als de pony zo slecht ingereden is waarom vraag je niet of een kundige ruiter erop rijdt en het lijkt me dan zowieso neit verstandug om naar buiten te gaan en al helemaal om zonder CAP te rijden!!!!!!!!!!!! sorry voor de negatieve uitspraken maar ik vind diter te erg uitzien,,,magk vragen hoelang je rijd
Liennuh schreef:bedankt![]()
Zucht sommige mensen
En owjah ik rij 5 jaar manege en prive lessen.. En de laatste 2 jaar geen les gehad.. Maar voordat ik op les ging had ik ook al verzorg..
Liennuh schreef:bedankt![]()
Zucht sommige mensen

Watch_Me schreef:
ik vind dat je toch aardig netjes met je kritiek om gaat,probeer met de nuttige dingen iets doen,
en met die ''zeur'' berichten;die moet je gewoon ''deleten''

pOptII schreef:het hoofdstel was trouwens niet te groot, haar oude hoofdstel is stuk( nu alwer gemaak) dus had ze een van haar vriendin geleend maar dei was dus door die riendin zelf inelkaar gezet (verschillend bakstuk en neusriem) en aangezien de neusrien net niet paste deden we die af dat betekend niet dat het hoofdstelverder slecht was,,
}> Liennuh schreef:ik negeer het berichtje van lorretafan en veronez wel even![]()
Leuk dat jullie willen helpen maar mag ook wel wat aardiger. Ik zet het hier op bokt om tips te krijgen en neem ze ook serieus, en die overdreven berichten.. tjah daar heb ik niks aan en die pas ik niet toe en zijn onnodig..
En melisje999 wat bedoelde je nou precies met OMFG
melisje999 schreef:Liennuh schreef:ik negeer het berichtje van lorretafan en veronez wel even![]()
Leuk dat jullie willen helpen maar mag ook wel wat aardiger. Ik zet het hier op bokt om tips te krijgen en neem ze ook serieus, en die overdreven berichten.. tjah daar heb ik niks aan en die pas ik niet toe en zijn onnodig..
O My God, O My fiets God

melisje999 schreef:Liennuh schreef:ik negeer het berichtje van lorretafan en veronez wel even![]()
O My God, O My fiets God

Ja zal erop letten, maar is ook al vaker genoemd