shetlandrace!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:39

Haha, grappig!
Ziet er leuk uit
Gefeliciteerd met je prijs!

sasjeeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 19:07

Ramona_lief schreef:
Ik wist dat dat zou komen.
Heb je het verschil tussen jou lengte en mijn lengte op die pony's gezien.

Ik steek zo goed als niet onder me pony uit. En jij gigantisch. Wanneer ik zo groot als jou was had ik niet meer op die beesjes gestapt. Je brengt je pony uit evenwicht op die manier.

tuurlijk en daarom word ze 2de ze heeft er echt geen last van hoor,,

lavie

Re: shetlandrace!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:22

Ziet er leuk uit.. Ik verzorg een shetlander die ook heel goed kan racen, zal wel een keer zo'n race willen doen
maar gefeliciteerd met je 2e plek!

En ohja je mag toch zelfweten hoe lang je erop rijdt? Als je shet het nog leuk vind en er geen last van heeft, kan het nog wel

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:27

@ sasjeeh: Je bezorgt je pony echt last, daar heeft ramonalief gelijk in. Je brengt haar bij elke stap uit balans door je lengte. En dat ze nog rondloopt is naturlijk niet gek, shetlanders willen graag werken en zullen ook niet zo gauw staken, maar dit kan echt schadelijke gevolgen voro haar gezondheid hebben.

Maar goed het is natuurlijk je eigen pony en je moet het zelf weten

Irismacho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:06

Waarom heb jij wel een zadel, en die andere 2 meisjes niet? Omdat jij anders te groot bent? Nouja, vind het eropzich leuk uit zien en gefeliciteerd met je 2de prijs

sasjeeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 21:41

Irismacho schreef:
Waarom heb jij wel een zadel, en die andere 2 meisjes niet? Omdat jij anders te groot bent? Nouja, vind het eropzich leuk uit zien en gefeliciteerd met je 2de prijs

haha nee niet omdat ik groter ben aangezien dat meisje op die zwartbonte grooter is als mij..
maar het was je eigen keuze?

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:46

karoliena schreef:
@ sasjeeh: Je bezorgt je pony echt last, daar heeft ramonalief gelijk in. Je brengt haar bij elke stap uit balans door je lengte. En dat ze nog rondloopt is naturlijk niet gek, shetlanders willen graag werken en zullen ook niet zo gauw staken, maar dit kan echt schadelijke gevolgen voro haar gezondheid hebben.

Maar goed het is natuurlijk je eigen pony en je moet het zelf weten

spreek voor je eigen shetlander(s)

Anchieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:47

ik denk niet dat het slecht is hoor sas je rijd er geen grand prix mee en vaal is sterk en groot

Tierania_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:53

lijkt mij ook eens gaaf om te doen

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:56

@ Arans: Ik heb nog nooit shetlanders meegemaakt die staken omdat ze geen zin hebben, dan was er altijd iets aan de hand, en ik heb ook nog nooit shetlanders meegemaakt die niet vooruit te branden zijn

TurdusMerula

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:58

Het lijkt mij echt heel vet om te doen!

Maar ik vind je inderdaad ook een beetje groot...

sasjeeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 22:02

jaa ik weet ook dat ik iets te groot ben ik rij ook echt niet elke dag ofzo op der hoor:P(rij nu meer op me op d/e pony)

maar kwa gewicht houd ze het nog wel:)
die fotos zijn namelijk ook vorig jaar zomer gemaakt!:)

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:06

karoliena schreef:
@ Arans: Ik heb nog nooit shetlanders meegemaakt die staken omdat ze geen zin hebben, dan was er altijd iets aan de hand, en ik heb ook nog nooit shetlanders meegemaakt die niet vooruit te branden zijn

Polly heet 2 jaar alleen maar op land gestaan. e zij is echt niet vooruit te branden soms. dan heeft ze gewoon echt geen zin. ze kan ook andere buien hebben. Maar die zijn redleijk zeldzaam .

TurdusMerula

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:12

Lol zal je wel gehad hebben!

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:29

Ramona_lief schreef:

Ik steek zo goed als niet onder me pony uit. En jij gigantisch. Wanneer ik zo groot als jou was had ik niet meer op die beesjes gestapt. Je brengt je pony uit evenwicht op die manier.

Afbeelding

???? ehm.. wat je daar zegt klopt niet he

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:43

Hihi, nee inderdaad, maar dan dwalen we wel heele rg af, daarom zei ik al niks, hihi

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 23:15

Je zoekt dan ook precies geloof ik een rottige foto uit.. Het ligt er ook vaak aan hoe een foto genomen wordt, soms geeft iets een totaal ander beeld van de werkelijkheid...
Als de pony jouw kan dragen zonder blessures op te lopen is het geen probleem.. Maar dan moet je er wel zeker van zijn dat het ook nog wel goed gaat. Ik rijd ook op shets maar niet intensief.
Ik denk dat het jouw taak is om te beslissen of het wel of niet kan en dat je met dit commentaar gewoon even moet nadenken 'is dit verantwoord of niet'. Hoop dat je zelf verstandig genoeg bent om dat te kunnen beslissen.

sasjeeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 07:46

nee maar ik rij ook niet intensief op haar,
en ik rij ook veel verschillende dingen zodat ik haar niet elke keer met het zelfde belast..
ik rij dressur en westeren en daarbij spring en cross ik met haar maar echt niet teveel!
en int weekend maken we dan langere tochtjes maar dan rijd er een vriendin dus op die veel kleiner is als mij!:)

Liene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 08:37

Ik heb niet heel het topic doorgelezen maare ik vind ook dat je wat aan de grote kant bent. Pas op,voor die ene keer kan het natuurlijk geen kwaad. Heb ik ook al eens gedaan
Maar ik zou er niet meer andere dingen zoals western en dressuur mee doen,da's te belastend. En springen als zeker niet.

BTW Proficiat met je 2e plaats !
Maar als je er echt

maaike_vdv

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 11:19

Wat is je Shet mooi in figuur!

Je kan trouwens onder je westernzadel beter een dikker (western)dekje leggen, dit is fijner voor je pony aangezien een westernzadel geen kussens heeft!

IngridP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 11:26

Wat een leuke shet zeg!!!
Om verliefd op te worden

cp112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 12:01

tja wat valt hierover te zeggen wat al niet gezegd is. ik vind het te zot voor woorden dat iemand van 16 jaar en 1.72 lang op een shetlander rijd! dat kan toch niet, denk eens na. ja nu heeft je shet er nog geen last van maar wacht maar eens tot die wat ouder word, dan komen ineens de rug en pees problemen. t'arme beest. en als je een leenzadel hebt zorg dan dat je daar met je kont in past, zo ziet het er helemaal niet uit.
ow en wat maaike van de vis zegt is ook zo. je moet er een westernpad onder leggen.
nouja in ieder geval veel suces met je pony, het is een heel leuk ding om te zien maar denk aan de gezondheid van je pony en stop met rijden, zoek een bijrijdster voor haar van een jaar of 10 die er lekker mee rondhobbelt.

netam12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 12:45

haha ziet er grappig uit

gefeliciteerd met je 2de prijs

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 13:48

ziet er wel grappig uit zeg!!

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:36

lowara schreef:
Ramona_lief schreef:

Afbeelding

???? ehm.. wat je daar zegt klopt niet he

Klopt wel zie je haar ver onder z'n buik uitsteken?
Vergelijk haar foto's eens met die van ramonalief dan zie je wel even wat verschil.
Ts tuurlijk kan jij nog op die pony af en toen een RITJE maken maar racen met van die ukkies is denk ik wel weer teveel van het goede.