Ziet er leuk uit

Gefeliciteerd met je prijs!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ramona_lief schreef:Ik wist dat dat zou komen.
Heb je het verschil tussen jou lengte en mijn lengte op die pony's gezien.
Ik steek zo goed als niet onder me pony uit. En jij gigantisch. Wanneer ik zo groot als jou was had ik niet meer op die beesjes gestapt. Je brengt je pony uit evenwicht op die manier.
Ik verzorg een shetlander die ook heel goed kan racen, zal wel een keer zo'n race willen doen
Irismacho schreef:Waarom heb jij wel een zadel, en die andere 2 meisjes niet? Omdat jij anders te groot bent? Nouja, vind het eropzich leuk uit zien en gefeliciteerd met je 2de prijs

karoliena schreef:@ sasjeeh: Je bezorgt je pony echt last, daar heeft ramonalief gelijk in. Je brengt haar bij elke stap uit balans door je lengte. En dat ze nog rondloopt is naturlijk niet gek, shetlanders willen graag werken en zullen ook niet zo gauw staken, maar dit kan echt schadelijke gevolgen voro haar gezondheid hebben.
Maar goed het is natuurlijk je eigen pony en je moet het zelf weten
je rijd er geen grand prix mee en vaal is sterk en groot

karoliena schreef:@ Arans: Ik heb nog nooit shetlanders meegemaakt die staken omdat ze geen zin hebben, dan was er altijd iets aan de hand, en ik heb ook nog nooit shetlanders meegemaakt die niet vooruit te branden zijn
.

Ramona_lief schreef:
Ik steek zo goed als niet onder me pony uit. En jij gigantisch. Wanneer ik zo groot als jou was had ik niet meer op die beesjes gestapt. Je brengt je pony uit evenwicht op die manier.

!

lowara schreef:Ramona_lief schreef:
???? ehm.. wat je daar zegt klopt niet he