Sannah schreef:olijfje25 schreef:Je bent bij deze uitgenodigd!!!!
Of gevraagd??
Kan geregeld worden, zo duur ben ik niet
Nou bij deze!!
Wel ff wachten op mooi weer, maar wil graag een paar mooi S&T foto's???? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sannah schreef:olijfje25 schreef:Je bent bij deze uitgenodigd!!!!
Of gevraagd??
Kan geregeld worden, zo duur ben ik niet
Wel ff wachten op mooi weer, maar wil graag een paar mooi S&T foto's???? olijfje25 schreef:Nou bij deze!!Wel ff wachten op mooi weer, maar wil graag een paar mooi S&T foto's????
en ja....dan bied dat krukje idd een uitkomst he
_tarja_ schreef:Leuk paard!!!![]()
Ik ben zelf ook een dwerg en rijd ook op een paard van 1.80men ja....dan bied dat krukje idd een uitkomst he
![]()
Tequiro schreef:Met krukje opstappen is niks mee, velen doen het om de rug van het paard zo te ontlasten.
Sall schreef:Zie dat je je onderschrift éindelijk heb aangepast!!
en nee... er staat nog geen streep op het doek (die stomme dingen zijn nog niet binnen)
haha
jep eindelijk wat gesleuteld!!
wel hoor!! Anoukie schreef:Welke foto heb je gekozen voor het portret?

) 
Het rijden ziet er heel leuk uit. Prachtig paard ook Hedwig18 schreef:Hey Sall,
Als jij een dwerg ben wat ben ik dan wel niet met mn 1.50Het rijden ziet er heel leuk uit. Prachtig paard ook
Sall schreef:helemaal goed omschreven Olijfje! (moet elke keer grinniken om je usersname)
) en toen kwam al snel de vergelijking, dus vandaar!!
en tja 25 ben ik ook allang niet meer
olijfje25 schreef:Sall schreef:helemaal goed omschreven Olijfje! (moet elke keer grinniken om je usersname)
Nou moe!! Kijk vroegah was ik een lange dunne bonestaak (tja gewicht komt met de jaren
) MaestroE schreef:woejj wat een machtig beest!! Ziet er goed uit!!
Maarree bij welke Tim dan?? Ik ga toevallig 5 April bij een Tim kijken![]()
(ff kwijlen bij jou paard dan misschien)
olijfje25 schreef:Nou moe!! Kijk vroegah was ik een lange dunne bonestaak (tja gewicht komt met de jaren
![]()
ik kan je een hand geven!
) ijslanderfan schreef:heey, mischien een stomme vraag, maar ik heb altijd geleerd dat je met een hackemore noooit aan de teugel mag rijden, je mag er altijd alleen druk op zetten als hij iets moet. Maar ziet er goed uit!
Kan zijn at dit verkeerd is wat ik nu zeg hoor
olijfje25 schreef:Mag altijd!! Maar Ior staat niet op de manege en de show is daar wel!!
Wordt weer helemaal super!! En altijd gezellig!!
Sall schreef:olijfje25 schreef:Nou moe!! Kijk vroegah was ik een lange dunne bonestaak (tja gewicht komt met de jaren
![]()
ik kan je een hand geven!
(vandaag werden er een paar foto's gemaakt bij ons op stal... ik had een redelijk strak spijkerjack aan... pfoe niet echt charming)
olijfje25 schreef:Moet zeggen dat een stevige luduvudu wonderen doet, maar zal t je niet aanraden!!