DEBUUT! Relrite @ dressage

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

littleroosie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 18:53

Rowy schreef:
Helrite is een Beaujolais x Ramiro x ErdballXX maar ik kan zo niet aan haar hele stamboom komen. Ik denk dat er wel grote kans is dat ze familie zijn. Helrite lijkt ook wel op Relrite kwa uiterlijk

Relrite is aan moeders kant, Flemming x Amor x Courville. Ik denk dat ze dan toch niet uit dezelfde merrielijn komen.

TeuntjeK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:07

ik vind het erg knap je dat je lekker doorzet en ik vind jullie een leuke combinatie .
ik hoop nog veel meer foto's te zien en verhalen van je te lezen.

Derma

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 22:53

Tulandro schreef:
Ik vind het nog geen fijn beeld om naar te kijken. Zadel ligt in mijn ogen erg ver naar voren, het hindert de schouder. Daarbij vind ik hem echt te strak gehouden worden. Maar ik ben benieuwd hoe het over een paar maandjes eruit ziet. Succes ermee!

Ben ik het mee eens en dit is volgens mij ook de reden waarom je naar voren zit. Het lijkt alsof je je aan de teugels naar voren trekt. Probeer wat meer te ontspannen en het neusje er wat meer uit te laten komen. Zadel mag wat mij betreft ook naar achteren en het dekje ligt er ook niet fraai onder (achterkant drukt op de rand). Het is echt niet negatief bedoeld maar als opbouwende kritiek.

Edit: beugels mogen wat mij betreft wel twee gaten langer

pietpiraat

Re: DEBUUT! Relrite @ dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 10:13

Stoertje Roos!
ziet er goed uit.
succes verder.