Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
chally schreef:Sorry hoor,maar het valt mij toch wel erg op dat jij opeens "mee-praat" met de mensen met commentaar hier,de eerste keer dat jullie daar les hadden met je klas was ik daar ook omdat mijn dochter les had die middag,ik weet niet hoor misschien ben ik blind maar jullie werden heel leuk ontvangen en zo te zien hadden jullie het er erg naar jullie zin (tsja en waarom ga je de tweede keer dan als je het daar zo erg vond!)
En nee,mijn dochter heeft nog geen eigen pony,zij is pas 6 en dat vind ik nog te jong.Maar zij wordt echt super goed opgevangen daar en iedereen kent haar naam ondanks dat ze er pas rijd,en de meisjes met een eigen pony doen juist super behulpzaam tegen haar,dat kan ik van andere manege`s in Rotterdam niet zeggen,daar weet "de baas" niet eens hoe zijn ruitertjes heetten en ontvang zijn geld met een big smile.(ik heb als klein meisje ook 7 jaar gereden)
Ik denk dat het toch wel jaloezie is van de meeste die daar dus NIET rijden...
En van die Snops..heb je toch wel overal in de paarden-wereld...
) MeliisJe schreef:IK VINDT PRINSENSTAD ANDERS SUPER
EN JE ZOU EENS NAAR ANDERE MANEGE MOETEN KIJKEN
IK NOEM GEEN NAAM MAAR IK KEN EEN MANEGE DAAR LATEN ZE EEN PAARD/PONY MEERIJDEN TERWIJL DIE GEWOON KOLIEK HEB MAARJA!