Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie15 schreef:Leuk paard om te zien, maar vind die 2e foto echt niks om naar te kijken, sorry haha, maar dat vind ik. Daar lijkt hij absoluut geen plezier in het werk te hebben

enid schreef:Wat een super mooie hengst zeg.. zo te zien heeft de amazone het vrij warm![]()
![]()
nee echt een pracht paard zeg!
... probeer maar op zo'n drafgeweldenaar ontspannen te blijven zitten.... ik ben ook geen 20 meer
OrissE_GipsY schreef:het enigste minpuntje vind ik dat het zo'n stresskip is...
Heb er nog niets van gemerkt dat Houston een stresskip is..
ik heb houston nooit echt in het echt meegemaakt ofzo, dus eigenlijk mag ik dat niet zeggen he, maar gebaseerd op foto en video beelden... vind ik hem soms best stressig overkomen ja.... nou kan het natuurlijk veeel erger, je hebt meerdere , voornamelijk de dressuurknollen, die vrij hoog in het bloed staan, en die gewoon niet leuk meer zijn om te rijden, omdta je op een tikkende tijdbom zit, alleen hoor je hem niet tikken, en kan die dus
Ketaki schreef:ben je Houston zijn vaste fotografe geworden![]()
En wil je zeggen dat jij een TOPfotografe bent
OrissE_GipsY schreef:nou ik ken aardig wat houstons die stresserig zijn, ik heb houston nooit echt in het echt meegemaakt ofzo, dus eigenlijk mag ik dat niet zeggen he, maar gebaseerd op foto en video beelden... vind ik hem soms best stressig overkomen ja....
volgens mij kan Kajanus ons wel vertellen of het echt zo'n stresskip is, en of mijn woorden uberhaupt kloppen...anders neem ik alles terug
Sannah schreef:Ketaki schreef:ben je Houston zijn vaste fotografe geworden![]()
En wil je zeggen dat jij een TOPfotografe bent
Dank je wel Ketaki! Ja, zo ongeveer wel zijn vaste fotografe, ik bof maar
OrissE_GipsY schreef:nou ik ken aardig wat houstons die stresserig zijn, ik heb houston nooit echt in het echt meegemaakt ofzo, dus eigenlijk mag ik dat niet zeggen he, maar gebaseerd op foto en video beelden... vind ik hem soms best stressig overkomen ja....
volgens mij kan Kajanus ons wel vertellen of het echt zo'n stresskip is, en of mijn woorden uberhaupt kloppen...anders neem ik alles terug
Ik heb zelf een nakomeling van Houston en dat is niet een van de makkelijkste (net zoals zoveel Houstons), helaas. Daarom heb ik mij zo verbaasd over hoe Houston zelf is. Hij maakt zich nergens druk om en is super relaxed! Ik heb 'm zelf ook een keer mogen rijden en ik was degene die gestresst was, hij niet

, heef 'ie daar geen last van? Ik vind het wel jammer dat een aantal foto's er niet echt ontspannen uitzien.
Anne_GTI schreef:Ik zag dat van je vorige fotosessie de foto op de voorkant van de hengstenfolder stond. Leuk!
Dat Kajanus het warm had is niet meer dan logisch; heb je nog een poging gedaan om die uitgestrekte draf uit te zitten? Gelukkig is de binnenbak niet zo groot, dat scheelt nog.
dat gehobbel op zijn rug...