Levi @ work in de binnenbak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tamira_ellen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 12:34

Wel vooruitgegaan hoor,,;)
alleen handen iets hoger houden en je rug rechter..
Dit is bij Schanswijk he?.. me zus heeft mipie daar een tijdje gahd, maar ze was al weg toen we overleed

cijsalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 14:20

Ziet er leuk uit hoor! Je paard loopt netjes vindt ik Het commentaar is eigenlijk al gegeven, maar heb je je beugels liever niet wat langer?

Hilli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 14:25

Dat van die beugels is ook wat ik dacht, verder zijn jullie heerlijk aan het werk. Hopelijk gaan jullie steeds verder vooruit, dan komt dat van die beugels en benen ook wel goed

Veel succes en plezier!

Mews

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 16:03

Ziet er super uit zeg!!! Jullie doen het goed samen, keep up the good work!

Ineke2

Re: Levi @ work in de binnenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 19:42

Tamira_ellen: Is inderdaad bij Schanswijk

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:56

Snoevie schreef:
leuk beessie die Levi,en ja je houding; hakken uitdrukken en je handen bij elkaar boven de schoft,maar er word aan gewerkt en dat is super

hier heb je helemaal gelijk in alles echter in fases Nu is het vooral zaak om heel goed te begrenzen...... Levi wil nog wel eens zich omdraaien of uitbreken. Vandaar dat ze nu nog even een poosje vrij laag moet rijden met haar handen, gewoon om die schouders voor haar te houden. Straks als Ineke nog sneller aan voelt komen wanneer Levi weg gaat...... dan kan gaan we werken aan een iets nettere handhouding, omdat ze dan precies weet wanneer die hand moet begrenzen.

Wat Ineke haar benen betreft, als Ineke zonder beugels zou rijden zit ze precies het zelfde. Misschien wel met iets meer lengte, maar dezelfde "kramperige" beenligging blijft. Dit is niet iets waar Ineke wat aan kan doen. Door heeeeeeel langzaam de spieren iets te vragen wat ze niet willen komt dit uiteindelijk ook wel goed. Maar dat gaat absoluut niet over nacht en heeft ook niks te maken met haar rijden.

Ineke heeft zelf deze pony ingereden, en ik heb als instructeur regelmatig met haar in de clinch gelegen omdat ze zei...... JAAA GA JIJ ER DAN OP iets wat ik me heel goed voor kan stellen, maargoed als ik ga zitten met mijn "gezonde" lijf, dan leg ik mijn benen erom, peerd doet OECH, heeft geen lucht meer in zijn longen want ik knijp hem fijn!!! en komt niet meer onder mij vandaan. En omdat IK persee wilde dat Levi met haar lichaam gewoon goed door een deur kon wilde ik PERSEE dat zij zelf haar pony beleerde. Nu zijn we dik een jaar verder........ en verdorie ze doen het nog ook goed samen

Levi is zo een fijn paard, zo een enorm eerlijk dier. En Ineke is een zoveel betere ruiter geworden door Levi.......

Volgens mij bestaat er geen betere combinatie dan die twee. levi is stout, echt wel...... maar beessie heeft zijn hart op de goede plek...... en Ineke, Ineke is stoerrrr. ....... Ik bedoel ze ging er soms wel 3 keer in een les vanaf..... maar iedere keer weer opstappen, weer verder gaan........ een doorzetter is het.

heb wel bewondering voor dit stel

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 22:46

Heel goed gesproken Kiwiko!

Ineke is inderdaad bijzonder stoerr!! Petje af hoor!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 00:11

goed gesproken Kim!

En ik heb ook het geluk gehad Levi te mogen rijden... wat een heerlijke pony is dat zeg... Ineke heeft hem erg fijn ingereden... goed aan het been, erg zacht in de mond... ik had werkelijk waar niks in mijn handen...

Hij is ook idd een clowntje...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 09:09

Geloof niet dat ik een nog mooier compliment kan krijgen dan dit

ukkiepuk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 14:59

Banjer schreef:
goed gesproken Kim!

En ik heb ook het geluk gehad Levi te mogen rijden... wat een heerlijke pony is dat zeg... Ineke heeft hem erg fijn ingereden... goed aan het been, erg zacht in de mond... ik had werkelijk waar niks in mijn handen...

Hij is ook idd een clowntje...

Ikke ook, ikke ook

Idd hele fijne pony om te rijden en tja het blijft natuurlijk een lekker ding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:33

He leuk om weer foto's van jullie te zien Ineke, en mooi wat een vooruitgang jullie blijven boeken samen!

(en voor de notoire zeikerds op Bokt: DIT is nou een ruiter naar mijn hart. Nooit zeuren, nooit opgeven, na het vallen stof eraf kloppen en weer opstappen en weer even vrolijk verder oefenen. Sch**t aan lichamelijke beperkingen, sch**t aan iedereen die zegt dat 't niet kan. Het ULTIEME lol met je knol! En het resultaat daarvan, dat mag er wezen!!!)
TOP Ineke!

Sonja

Les_Fjal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 00:11

Goooooooooo Ineke ! Super... Waanzinnig trost mag je op jezelf zijn , op je poonie en je begeleiding !

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 00:18

KiWiKo schreef:
Snoevie schreef:
leuk beessie die Levi,en ja je houding; hakken uitdrukken en je handen bij elkaar boven de schoft,maar er word aan gewerkt en dat is super

hier heb je helemaal gelijk in alles echter in fases Nu is het vooral zaak om heel goed te begrenzen...... Levi wil nog wel eens zich omdraaien of uitbreken. Vandaar dat ze nu nog even een poosje vrij laag moet rijden met haar handen, gewoon om die schouders voor haar te houden. Straks als Ineke nog sneller aan voelt komen wanneer Levi weg gaat...... dan kan gaan we werken aan een iets nettere handhouding, omdat ze dan precies weet wanneer die hand moet begrenzen.

Wat Ineke haar benen betreft, als Ineke zonder beugels zou rijden zit ze precies het zelfde. Misschien wel met iets meer lengte, maar dezelfde "kramperige" beenligging blijft. Dit is niet iets waar Ineke wat aan kan doen. Door heeeeeeel langzaam de spieren iets te vragen wat ze niet willen komt dit uiteindelijk ook wel goed. Maar dat gaat absoluut niet over nacht en heeft ook niks te maken met haar rijden.

Ineke heeft zelf deze pony ingereden, en ik heb als instructeur regelmatig met haar in de clinch gelegen omdat ze zei...... JAAA GA JIJ ER DAN OP iets wat ik me heel goed voor kan stellen, maargoed als ik ga zitten met mijn "gezonde" lijf, dan leg ik mijn benen erom, peerd doet OECH, heeft geen lucht meer in zijn longen want ik knijp hem fijn!!! en komt niet meer onder mij vandaan. En omdat IK persee wilde dat Levi met haar lichaam gewoon goed door een deur kon wilde ik PERSEE dat zij zelf haar pony beleerde. Nu zijn we dik een jaar verder........ en verdorie ze doen het nog ook goed samen

Levi is zo een fijn paard, zo een enorm eerlijk dier. En Ineke is een zoveel betere ruiter geworden door Levi.......

Volgens mij bestaat er geen betere combinatie dan die twee. levi is stout, echt wel...... maar beessie heeft zijn hart op de goede plek...... en Ineke, Ineke is stoerrrr. ....... Ik bedoel ze ging er soms wel 3 keer in een les vanaf..... maar iedere keer weer opstappen, weer verder gaan........ een doorzetter is het.

heb wel bewondering voor dit stel

zeker weten,en ik vind het heel erg goed dat je zo doorzet,Ineke2.
daar voel ik me een schijterd bij!

Charly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 14:34

Ineke, wat ben je vooruit gegaan zeg !! Het enigste wat mij inderdaad opviel waren je benen, maar KiWiKo legt ht allemaal al super uit!!

Echt knap van je hoor!!! Jullie zijn een leuk stel ! Ga zo door

mellylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:37

leuk hoor
aleen moet je niet vergeten je hakken uit te drukken
Ik kan het zo natuurlijk niet zien maar misschien beugels gaatje korter?
Maar leuke foto's hoor

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:41

Jammer Kim, dat je zover weg woont, had graag eens les van jou gehad

Ineke, ik volg je topics regelmatig en ik zie echt verbetering! Levi loopt ook veel zekerder onder je, en jij rijdt ook een stuk beter! Echt super, jullie komen er wel

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:17

Heel knap van je hoe je hem berijdt. Julie zijn een mooi stel.

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:20

Ineke2 schreef:
Zoals ik al zei weet ik dat mijn houding niet top is. Daar heb ik les voor
Sandraah: als er 1 ding is dat ik niet doe is het wel trekken. Ten eerste had mijn pony dan niet zo gelopen en ten tweede had ik op het moment van de foto's les. Mijn instructrice laat niet toe dat ik hem in de krul trek

oke sorry daar dan voor

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:48

jeetje wat een vooruitgang weer! levi loopt erg netjes! knap dat jullie samen steeds weer verder komen MET natuurlijk een goede instructrice!! ik vind de foto's erg leuk; je hele hoofd is rood aangelopen en je kan van die grappige bekken trekken, haha!

leuk hoor ineke!!

THHIRZA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:58

leuke foto's ziet er leuk uit dat blauw op grijs

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 18:19

Hihi thanx voor de complimenten
Het is af en toe een draak, maar als ie dan goed loopt, dan gaat ie zo fijn

Imerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:49

Ook ik volg je topics net als velen hier geloof ik. Een tijdje geleden heb ik al eens gezegd dat ik vond dat ik wel een keer moest reageren omdat ik vind dat je elke keer zo vreselijk vooruit gaat.

Natuurlijk is het niet perfect, maar dat is niemand. En alles wat Levi kan, dat kan ie door jou en dat is wel iets waar je super trots op mag zijn.

Kim legt super goed uit waarom ze je les geeft zoals ze dat doet. Alles met een reden. Als ik het zo lees is hij een echte clown, maar weet je, een paard met karakter is veel leuker als zoeentje die altijd alles doet wat je vraagt, helemaal omdat hij geintjes met je uitmaakt en er geloof ik geen greintje kwaad in zit.

Je houding is echt heel veel vooruit gegaan en Levi loopt weer veel beter als een tijdje terug. Nog twee gaatjes langer, je hakken uitgedrukt en een wat betere handhouding (teugel korter en je handen wat hoger en verder naar voren, zeg maar wat meer gedragen) dan is het helemaal goed!!!!

Ineke2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 08:13

Imerose schreef:
Kim legt super goed uit waarom ze je les geeft zoals ze dat doet. Alles met een reden. Als ik het zo lees is hij een echte clown, maar weet je, een paard met karakter is veel leuker als zoeentje die altijd alles doet wat je vraagt, helemaal omdat hij geintjes met je uitmaakt en er geloof ik geen greintje kwaad in zit.

Je houding is echt heel veel vooruit gegaan en Levi loopt weer veel beter als een tijdje terug. Nog twee gaatjes langer, je hakken uitgedrukt en een wat betere handhouding (teugel korter en je handen wat hoger en verder naar voren, zeg maar wat meer gedragen) dan is het helemaal goed!!!!

Dat klopt hihi, Levi houd van grapjes, maar heeft wel een eerlijk karakter. Als ik hem voor ben of voldoende opsluit, houd hij ermee op en gaat aan het werk, tot de volgende kans zich voordoet
Het is in elk geval nooit saai met hem.

Over mijn houding heeft Kim alles al gezegd, waarom dat zo is nu

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:09

Als 'ie dat ondeugende niet had, was het geen "echte pony" en dan zou je 'm lang zo leuk niet vinden volgens mij

Rhys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:05

hee, waarom had ik deze foto's nog niet gezien?

Laat iedereen maar lekekr kletsen hoor Ineke, er zijn heel veel mensen die er allang mee gestopt waren als ze net zo vaak van hun stoute pony afgingen als jij.
En je hindert hem niet met je houding, en als paard&ruiter dan samen lol hebben...wat is dan het probleem.

enne: wat een complimenten krijg je hier van iedereen!