Hou het nuttig en gezellig, aub.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lailapri schreef:Omdat ze hier rustiger is dan in de bak, vraag me niet waarom. Hier voelt ze zich denk ik meer op haar gemak. En beleren is een groot woord voor er een rondje opzitten. Het echte beleren gaan we van de zomer doen.

ijslanderfan schreef:lailapri schreef:Omdat ze hier rustiger is dan in de bak, vraag me niet waarom. Hier voelt ze zich denk ik meer op haar gemak. En beleren is een groot woord voor er een rondje opzitten. Het echte beleren gaan we van de zomer doen.

. Veel succes ermee en weet je al door wat voor hengst je haar laat dekken? Ik hoop nog wat te zien als je weer fotos hebt
.Barbiietut schreef:Uhm Fjordylover, voor de *denk ong 10e x* Het zijn geen bitringen maar en rubberbitje
Liefs..
Waar je bv de teugels aan vast maakt en de kopstukken..
Die ringen bedoel ik
Waar je bv de teugels aan vast maakt en de kopstukken..
Die ringen bedoel ik[/quote]lailapri schreef:Ehm het eerste wat me te binnen schiet is de beugels, ze zal daar toch aan moeten wennen, stel dat ik er een verlies of eraf val, dan komen ze opok tegen haar benen.
.
fjordyloverr schreef:Barbiietut schreef:Uhm Fjordylover, voor de *denk ong 10e x* Het zijn geen bitringen maar en rubberbitje
Liefs..
Ook aan rubbere bitten zitten ringenWaar je bv de teugels aan vast maakt en de kopstukken..
Die ringen bedoel ik
Pardon
) onder het zadel kan je wel zo'n bontje leggen, lijkt me al iets comfortabeler voor de pony
en een groter bitje. Voor de rest vind ik het een hele leuke pony, veel plezier met beleren!