3,5 jarige merrie voort eerst onder het zadel!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NkPrecious

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 16:24

@ iepsel,, pff toch fijn dat er ook nog mensen zijn die niet vinden dat alles beter kan.. en voor de longeer hebben we nu een gulden middenweg,, we beginnen ana de longeerlijn, en doen em dan na een tijdje af,, en gaan verder zonder en dat gaat ook super

@ sheilarianne: heey meiss!! ja het gaat al een heel stuk beter gister stukje gedraaft en ze deed het egt super,, ze was helemaal rustig gister! spreek je snel weer,, en je moet echt een kee rlangskomen in een vakantie he!! (meivakantie ofzo?? )

xx

Evaliien

Re: 3,5 jarige merrie voort eerst onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 16:38

ik vind het er goed uitzien, in elke situatie is er wel iets gevaarlijks, zoals gezegd is in een bak kan je tegen de rand aanvallen, en hoe vaak zijn er niet mensen HARD op de grond gevallen. Verder dacht ik bij mezelf toen de reactie geplaatst werd over het meisje dat geen ervaring zou hebben, ik dacht toen gelijk wie zegt dat zij geen ervaring heeft... en dat blijkt waar te zijn haha nogmaals ontopic, super leuk paardje veel succes met inrijden en het verdere rijden met haar

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:02

Tuurlijk kom ik een x langs:D ja idd miss wel de meivakantie:D we moeten wel zien en anders spreken we elkaar daar wel over op msn:D

Dikke Kus Rianne

PussInBoots

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 03:45

Pffffffffffff was al bang helemaal afgebrand te worden hahaha valt mee dus!!! Nog wel vervolg fotos plaatsen he??!!

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 16:02

JA leo...je moet je foto's erop zetten van het vrijspringen!!
kunnen ze zien hoe je paardje vooruit gaat..

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 13:16

Wow Iepsel! jij hebt ook een gaaf paard!! (zagk op je pro)..heerlijk..ik wil ook een eigenn!! maar heb wel mazzel dat k bij een stal alles mag rijden en verzorgen

CleovG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 19:54

ziet er netjes uit hoor! ook op een leuke leeftijd ingereden!