Maar op veel foto's vind ik het er toch wel ontspannen uitzien, idd beter dan die gevallen die hun paard meteen in de krul trekken..!
En dat roze staat echt super!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en ja in de bak dus sinds kort niet meer zuiver
bonitobol schreef:Mja maar toch, vergeleken met een privéles bij jantje of zo bv.
Ik vind het duur, sorry
Mariek87 schreef:bonitobol schreef:Mja maar toch, vergeleken met een privéles bij jantje of zo bv.
Ik vind het duur, sorry
Het is ook duur. Maar hij kan het makkelijk vragen, mensen komen toch wel naar hem toe, en dat heeft een reden lijkt me.
Hij heeft zoveel nuttige dingen te vertellen, je kan er zoveel van leren.
Als je het geld niet hebt oké, maar anders zou ik me door het bedrag zeker niet af laten schrikken want het is absoluut de moeite waard.
of ja mijn ouders
Maar toch zou ik er eens goed over denken vooraleer ik zo'n bedragen uitgeef aan een les, terwijl je een even goeie les ( maar volgens een andr principe ) kan krijgen van een andere instructeur. ( aan goedkopere prijzen ) Renske20 schreef:het is idd duur, maar de PSG ruiter waar ik leste was toch ook 45,- per uur
en een willekeurige instructeur die 1 of soms geen diploma heeft en zelf L M of Z rijdt, vraagt meestal 10-25 euro zoiets daarmee vergeleken is het idd duur
maar bij een echt goede dressuurruiter zit je ook al snel op minstens 45,- per uur
ik zou het er zelf wel voor over hebben, mijn paard is scheef en met gewone goede les is hij niet veel rechter geworden, ook al hebben we Z1 gereden...
yulan schreef:Ja, het is idd een verschil.
Ik neem veel liever om de maand een les van Antoine, dan wekelijks van iemand anders.
Het gaat me niet om het geld, maar om wat ik leer!
bonitobol schreef:Mja maar toch, vergeleken met een privéles bij jantje of zo bv.
Ik vind het duur, sorry
yulan schreef:Ja, het is idd een verschil.
Ik neem veel liever om de maand een les van Antoine, dan wekelijks van iemand anders.
Het gaat me niet om het geld, maar om wat ik leer!
Ik reed gisteren met bacall en als je rijd met een paard die echt heel veel kan merk je pas hoeveel je zelf eigenlijk al kan ( natuurlijk moet ik nog héél véél leren ) maar toen kon ik echt alles wat ik al kon eruit halen en dat gaf een goed gevoel
Lore en ik hebben ons echt geamuseerd met de meest zotte oefeningen bedenken op zijgangen/overgangen en actief rijden
ik ben jantje heel dankbaar voor wat ik al geleerd heb en heb niet echt de behoefte om over te schakelen naar antoine de bodt.
POsitief punt
bonitobol schreef:De foto's vn jou en winnetou tonen duidelijk vooruitgang, bij blue zie je ook wel vooruitgang maar toch vind ik dat er te weinig aandacht werd geschonken aan het balans, blue loopt nu nog meer op de voorhand, de ontspanning is er wel alPOsitief punt
bonitobol schreef:Ok maar je zie nu toch zelf dat ie heel erg op de voorhand loopt ... wat ook niet de bedoeling kan zijn ...
Ik ken blue, heb hem al zien lopen in de piste van het pension waar ik rijd
Missblue volgt trouwens les bij de zelfde instructeur als mij en ze doet echt haar best, en blue is niet bepaald makkelijk dus ik weet wel dat het niet eenvoudig is
bonitobol schreef:@mariek87: je hoeft me niet zo aan te vallenIk ken blue, heb hem al zien lopen in de piste van het pension waar ik rijd
Missblue volgt trouwens les bij de zelfde instructeur als mij en ze doet echt haar best, en blue is niet bepaald makkelijk dus ik weet wel dat het niet eenvoudig is
![]()
Begrijp me niet verkeerd, ik geloof zeker dat het goeie lessen zijn maar bij winnetou vind ik het gewoon een beter beeld hebben dan bij blue, sorry als ik daarbij op je zere teen trap.
En over die balans, niet enkel antoine de bodt werkt daaraan, maar elke goeie instructeur![]()
Tja die aanleuning komt ook deels door een goeie balans vind ik, ik ken een paard met enorm vele aanleuning maar die mega op de voorhand loopt en echt hangt in je handen, is ook niet goed, toch ?