Riva's nieuwe start ..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mirjamvd

Re: Riva's nieuwe start ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 13:47

rivarachella schreef:
waar is een zweep dan voor ? om in de kast te laten liggen .. dit is mijn mening , die moet je maar accepteren en anders reageer dan niet .. ik krijg een andere pony ja .. en je knol moet naar je luisteren anders maar met geweld!

laatste bericht van mij .. dus ik wil een slot!

Ik mag toch hopen dat jij een geintje maakt!!!!!!! dit is werkelijk ongelooflijk.

rivarachella schreef:
nee eik niet ... ik wou iets laten zien .. ook omdat iedereen op z'n eigen manier rijd ! en dat respecteert niet iedereen !

goh, vreemd dat wij jou manier niet respecteren.
Respect verdien je, dat krijg je niet door geweld

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 13:50

Citaat:
wat vinden jullie van haar ? Ze is
11 jaar
..
mijn pony is :
pittig , 10 jaar ..

Hm..dit snap ik niet?
Ben het verder eens met de rest

Naimz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 13:51

Elena schreef:
Citaat:
wat vinden jullie van haar ? Ze is
11 jaar
..
mijn pony is :
pittig , 10 jaar ..

Hm..dit snap ik niet?
Ben het verder eens met de rest

Meisje wat erop zit is 11, paard is 10

Robby_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 14:08

Als je een "gevecht"aangaat met een pony of paard kun je toch nooit "winnen" dus doe het dan neit .En je zei in je profiel ...toen was ze nog braaf...Dus dan ben jij de oorzaak ervan da ze "pittig" is sorry maar zo een manier van rijden vindt ik echtn iet oke

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 14:32

Omg
Jij woont hier in de buurt toch? En nu ga je een nieuwe pony kopen om die weer in mekaar te meppen als hij niet luistert?

Marielle88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 15:04

lowara schreef:
marielle88, rijdt ze echt serieus zoals ze het hier noemt? of is dit allemaal grootspraak en stoerdoenerij?

ik ken haar zelf niet...alleen de vorige eigenaresse, zal ook wel iets van grootspraak bij zitten, anders was die pony toch nooit aan haar verkocht

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 15:08

Hey,

vind echt vreselijk wat TS voor berichtjes hier heeft gezet, dus ik tem even

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 16:01

Ik geloof dat de TS nogal agressieve neigingen heeft. In Beestenboel liep ook een topic waar ze aangaf dat haar zusje gebeten werd door een hond, en ze vond toen dat de hond maar moest worden ingeslapen, en anders zou zij de hond wel in elkaar meppen.
En nu weer die pony, en haar onderschrift...
Zulke mensen zijn in mijn ogen geen enkel dier waard.

Amina_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 17:16

Ach jee !!
Wie doet dat nou ??!!
Das gewoon ziekelijk
Zo'n mensen verdienen geen dieren ! Koop een robot , die kan je zoveel 'meppen' en 'prikken' als je wil , maar dit doe je niet bij een dier.
En ja, als je niet weet waarvoor een zweep dient, laat ze dan maar lekker in je kast liggen !

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 18:22

ik snap gewoon niet dat je hier plezier aan kunt beleven, je pony in elkaar meppen. Je koopt toch een paard voor je plezier. Maar beter ook dat ie een nieuwe eigenaar krijgt. Alleen kun jij dan natuurlijk weer een ander paard gaan verkloten
Ik hoop dat je niet echt zo met je paard omgaat zoals je hier zegt, want dit slaat echt helemaal nergens op.

ponyzotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 18:23

Ik denk dat de TS even overdrijft omdat ze het vervelend vindt dat jullie commentaar geven waar zij niets aan heeft... Ik denk niet dat ze zomaar de pony in elkaar mept, dan liep dat dier zo goed niet meer.

Ze werd constant verkeerd begrepen, zij rijdt er niet op...

En dan komt een stalgenootje zich mengen en wordt die ineens wel geloofd...?? Komaan bokt

Tips voor de nieuwe ruiter: handen hoger, vriendelijk rijden.. Maar dat werd al gezegd

rivarachella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 19:20

tss laat maar .. ik geef een pony een tik , niet afranselen.. Ik wou alleen commentaar op de foto's en verbetering van het RIJDEN en niet over hoe iemand rijd .. marialle88 moet je er niet mee bemoeien .. jij had haar ook kunnen kopen ... dus ..

rivarachella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 19:22

pony zotje bedankt! jij begrijpt wat ik bedoel !! dankje ..

btw hoe verwijder je een topic ?

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 19:29

Meer naar achteren gaan zitten
schouders naar achteren
en lekker ontspannen..

en

je handen

MonnieJ

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 19:37

rivarachella schreef:
pony zotje bedankt! jij begrijpt wat ik bedoel !! dankje ..

btw
hoe verwijder je een topic ?

Dat kan niet, als het toppic om een goede reden moet gaan sluiten, moet je even temmen en dan komen de moderators kijken wat het probleem is en beslissen dan of er een slotje komt of niet. Om te temmen klik je op het rode uitroepteken onder je bericht.

Ik heb trouwens al voor je getemd, dus dat is niet meer nodig!
Ik vind wel, als je een toppic op HAW op bokt opend, dat je dan soms negatief commetaar krijgt en dat je daar goed mee om moet gaan, jij kan dat duidelijk nog niet, maar dat zal veranderen naarmate je meer toppics hebt geopend. Ik vind wel dat je erg aggressief gereageerd hebt en dus zelf voor gezorgd hebt dat dit toppic op slot gaat

rivarachella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 19:50

dankje !

smurf1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:01

rivarachella schreef:
tss laat maar .. ik geef een pony een tik , niet afranselen.. Ik wou alleen commentaar op de foto's en verbetering van het RIJDEN en niet over hoe iemand rijd .. marialle88 moet je er niet mee bemoeien .. jij had haar ook kunnen kopen ... dus ..

euuh, als je in een topic gaat roepen dat je je pony afranselt en hem er desnoods met geweld probeert onder te krijgen kun je commetaar verwachten.
Weet je waarom? Omdat een hele zieke manier van denken is!
marialle88 heeft mischien al een pony?
ooit bij na gedacht?
Of ze was niet geintreseerd?
Niet iedereen koopt zo maar een pony, hoewel het in dit geval misschien wel beter voor die pony zou zijn geweest als marialle88 haar wel had gekocht.

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:09

mistery schreef:
Citaat:
t paard moet maar luisteren .. en door een incident met haar durf ik er niet meer op .. en als ze aant stinkmodder is .. stap ik af en mep ik der in elkaar ... slotje !

Dus als ik het goed begrijp mep jij paarden in elkaar als ze iets fout doen?? Doet je moeder dat ook bij jou ofzo als je niet luistert? Jij bent echt niet helemaal lekker he..iemand als jij verdient geen paard. Heb medelijden met dat beestje zeg...
ben het helemaal met je eens!!! je slaat toch geen paard inelkaar ??? ben blij voor het paard dat hij wordt verkocht!!

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:10

Waarom heb jij uberhaupt dieren,als je helemaal niet van dieren houdt?!
Voel je je niet schuldig? Misschien probeerd je pony je wel iets duidelijk te maken en aangezien je pony niet kan praten,doen het het op andere manieren.Waarom denk jij dat je het recht het op je pony in elkaar te slaan,zeggen jouw ouders daar niets van? Ok, een tik met zweep doe ik ook,maar jij rost je pony naar mijn idee om iedere stap die hij verkeerd zet af.Hou jij wel van dieren,of zie je ze als slaven die moeten doen wat jij wilt?!
Ga jij later ook je kinderen afrossen als ze niet willen mee helpen met afwassen?Beetje respect voor dieren kan geen kwaad!

Juliette_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:14

Heej

de amazone moet meer ontspanne gaan zitten en recht!
handen hoger en meer geven van voren!

verder vind ik het vreselijk van de TS dat ze deze pony zo behandeld heb!
je pony straffen met geweld is schandalig!
als een pony niet wil wat je doet is dit of een rijtechnische fout van jouw! of de pony kliert dit moet je RIJDEND oplossen!
En toen ze eerst lief was kwam omdat ze voor dat jij zo met de zweep haar ging behandele nog RESPEct had voor mensen!
Dat jij nu bang bent kan ik begrijpe maar je hebt het zelf verpest!!!!
ik wens je veel succes met je nieuwe paard
als je het weer met geweld ( zweep etc) op gaat lossen! krijg je hetzelfde probleem!

behandel je pony/ paard met respect! Als de pony dan klier los het dan rijtechnisch op!

voor de nieuwe amazone tips staan bovenaan! en succes met de periode die je tegemoet gaat meid behandel hem goed ( probeer eerst eens zonder zweep zo en zo! maar ook zonder spoor te rijden!

dit zijn tips en ik kraak je niet af!maar ben het gewoon niet eens met het handelen bij dit dier!

Murkje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:14

rivarachella schreef:
waar is een zweep dan voor ? om in de kast te laten liggen .. dit is mijn mening , die moet je maar accepteren en anders reageer dan niet .. ik krijg een andere pony ja .. en je knol moet naar je luisteren anders maar met geweld!

laatste bericht van mij .. dus ik wil een slot!
jee je hoeft je paard niet te mishandelen hoor!! heb nu al medelijden met je nieuwe pony! en dat meen ik

jaah hoor doe er maar een slotje op!!...vind je al het commentaar niet meer leuk???

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:36

rivarachella.. Omdat Marielle88 je pony niet kocht mag ze haar mening niet geven? Kom op zeg!!

Sorry, maar ik heb medelijden met je pony.
Misschien eens denken aan goede les, een paard straf je niet d.m.v. slaan met de zweep of prikken met de sporen, zweep en sporen zijn om de hulpen te verduidelijken of te verfijnen.
Ook rijd je een pony niet naar beneden door te gaan trekken.
Kortom, ik hoop dat je pony bij een baasje komt die hem wel respecteerd en hem niet afranseld als hij lastig is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 11:56

tijdelijk slotje om eea uit te zoeken.

Topic gaat niet meer open, aangezien van deze discussie weinig heil meer te verwachten valt. Ik wil op persoonlijke titel (dus als gebruiker en niet als mod) wel aangeven dat ik dergelijk gedrag zoals topic starter beschrijft totaal onacceptabel vind.