Zoals ik je al eens vertelde,ik vind dit er echt afzichtig uit zien..
Jij,hebt dan paarden en je wilt ze laten verongelukken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Marleen_ schreef:Ik wil niet zeuren, maar die bak is echt te slecht om te springen vind ik
!!!Die kan wel uitglijden en een spier verrekken...
Nikki_jimmy schreef:DAT WEET ZE NU WEL GATVERDAMME HE :S
Als iemand dat al heeft gezegd, dan hoef je haar toch niet verder in de grond te boren of wel?!
Van fouten leert men!
).Lielle schreef:Wat betreft rare dingen, een deken over je hindernis kan leuke effecten opleveren, die pionnen zijn ook leuk. Verder een paar vuilniszakken (over de balk hangen en vastleggen met de grondbalk) of voederzakken.
slimmerik schreef:Nikki_jimmy schreef:DAT WEET ZE NU WEL GATVERDAMME HE :S
Als iemand dat al heeft gezegd, dan hoef je haar toch niet verder in de grond te boren of wel?!
Van fouten leert men!
Van fouten leert men????
Heb je haar vorige 40 topics zeker niet gezien !!
Ze was idd vooruit gegaan maar lijkt mij nu weer terug bij af. Levensgevaarlijk !!!! Voor het paard dus!!

sorayalover1 schreef:Ik heb net even in je profiel gekeken en dit is géén bak maar de wei waar je in rijd! En in de wei is het altijd nóg gladder!
(zal dit jaar minder zijn omdat de bak nu ook echt gebruikt gaat worden voor het inrijden)
alleen raad ik je het wel aan om de emmer/pionen echt goed onder de balk te zetten of er voor niet half er achter. ze kan er dan makkelijk op belanden . tja over de bak. ik zelf zou nooit in een natte bak springen of hij glad is of niet.
..

Ze is niet zo moeilijk wit te houden hoor, ze stat gewoon met deken op

)
en zet er dingen naast(voor/tegen de staanders) eventueel kan je ook de staanders verven !
of doek overheen hangen (staanders),..