primeur: July vrijspringen over 1.20!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

D_Travis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:34

als het TOUWEN zijn zou het levensgevaarlijk zijn. dit zijn kleine touwtjes en ze zitten tog niet vast.
Niet egt gevaarlijk lijkt me maar genoeg daarover.

leuke fotos en leuk paardje!!!!

mayim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:42

shoef..hij kan goed springen..jammer van die weigering..

Manda

Re: primeur: July vrijspringen over 1.20!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:14

Nou sorry, bij commentaar over je rijden ben ik opzich altijd aardig tegen je geweest maar dit vind ik echt te ver gaan..... Touwen om een hindernis.... welke idioot bedenkt dat! Dit is zeer onverantwoord... En dan nog maar te zwijgen over de toestand van de bak. Weten de eigenaren wel dat je dit soort dingen doet met hun paarden?

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:16

Ben het met Manda eens, dit is echt onverantwoordelijk.. Je begint weer in je oude fouten te vallen, toen deed je ook zo, laatste tijd dacht ik juist dat je wat verstandiger was geworden..

Touwen zijn héél gevaarlijk, ze kunnen om de benen gaan en dan in de knup raken, en nee daar hoeft een paard niks aan over te houden maar denk eens aan de paniek die er bij komt kijken, niet goed dus

Daarnaast de bak, ja, die vind ik er té glad uitzien. Op de foto's van het rijden met Badira (ofzo) zie je dat het gewoon gras met zand is, en dat is écht wel glad..

Peesbeschermers,of wat dan ook, zal ik idd de volgende keer wel omdoen, het is gewoon veiliger, dus waarom ze niet omdoen ?

Hoop dat we nooit meer zulke foto's hoeven te zien..

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:23

Nu zie ik dat het niet je eigen paard is... Dan vraag ik me net zoals Manda af of de eigenaar wel weet waarmee je bezig bent? Persoonlijk zou ik NOOIT andermans paard zo durven laten springen, waarschijnlijk zonder begeleiding, zonder fatsoenlijke bak en dan nog zonder peesjes... Ik bedoel, met iemand z'n paard moet je toch het fatsoen hebben om voor een minimale bescherming te zorgen? Dit is onverantwoord...

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 08:54

love_bichke: Ik had me idd ook al voorgenomen om het een beetje op te vullen met nog een balk

BuBBLeGuM: dankjewel

mayim: Idd jammer maarja, kan altijd gebeuren he

Ja tuurlijk weet de eigenaar het

Irissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 12:28

Mhh ziet er gaaf uit mooi paardje! Ja en die touwtjes ehm ik had ze er ff afgeknipt...Maar goed iedereen zijn mening..En beschermers, het zand en modder + water gaat er alleen maar tussen zitten en gaat erg schuren dus..ik had denk ik bandages omgedaan voor tog wat steun..Aangezien tussen de onderlappen bijna het zand niet kan gaan zitten...

Verder ziet het er goed uit hoor!