ik ben mss gauw tevreden ofzo, maar ik heb ook altijd gesprongen en ik vind dit echt goed meevallen Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik ben mss gauw tevreden ofzo, maar ik heb ook altijd gesprongen en ik vind dit echt goed meevallen
okee.. dies dan ook al wel 20

Japadour schreef:hoi hoi!
Deze welsh heeft zeker springtalent!
en de mensen zeggen dat je een verschrikkelijke houding hebt vind ik ietwat overdreven. Je tenen, dat is als enige echt fout. Kun je niet op zoek gaan naar een goed passend tweede hands zadeltje? En een staartriem is ook niet ontzettend duur!
De mensen die zeggen dat je te veel naar voren hangt: heb je de topsport spring ruiters weleens gezien?! zolang je de pony niet belast en op hem gaat hangen en hem goed over de sprong helpt is er niks aan de hand! Been bescherming is echter wel aan te raden, zeker omdat je over takken springt!
Verder een erg leuke welsch om te zien:D

ik heb ze zelf ook en ik kan niet zonder

Voor de rest over je tenen .. Dat is ook moeilijk om zonder zadel te doen want je moet je kunnen vastklemmen.. 
Caprice14 schreef:hij is nu bijna 7 jaar.. en hij is al 1 en een half jaar onder het zadel en hij legt sinds de zomer zijn talent voor springen aan... en dat gare borst-ding gebruik ik omdat anders het dekje gaat schuiven..

pienTjeh schreef:Sjonge jongeh wat kunnen sommige mensen ook banketstaaf doen hoor![]()
na 1x zeggen van die peesbeschermers weet ze het wel. Ze heeft toch gezegt dat ze er aan zou werken.
En ik vind dat je een goede houding hebt hoor zonder zadel
Knap Ik zou niet zo goed kunne blijven zitten, het ponytje springt super hoor voor zen lengte