Ik zou nog langskomen in de vakantie , maar ik had het weer veel te druk met andere domme dingen
...Btw , ik had toen de 18de met Sor bij de paarden gestart , foutloos
tussen de paarden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...
tussen de paarden
Pippy schreef:Wat grappig ik heb jou nog geschreven met de noord hollandse kampioenschappen in de L2 met Di Caprio du Bois, toch?
Mooie pony ook dit
Soraya92 schreef:Ziet er weer supergoed uit Marjolein !![]()
Ik zou nog langskomen in de vakantie , maar ik had het weer veel te druk met andere domme dingen...
Btw , ik had toen de 18de met Sor bij de paarden gestart , foutloostussen de paarden
marjolein88 schreef:LadyLuna schreef:Heeey marjoleinTuurlijk ken ik je nog! Les je nog steeds bij Sander?
Ik vind het wel een erg mooie hengst met een mooi kleurtje, en je hebt hem voor 3 weken al goed aan het lopen!
Ja ik les nog steeds bij Sander jamaar ik zie jou nooit meer !
marjolein88 schreef:Pippy schreef:Wat grappig ik heb jou nog geschreven met de noord hollandse kampioenschappen in de L2 met Di Caprio du Bois, toch?
Mooie pony ook dit
echt ???? afgelopen keer of van de zomer??
maar ik zie jou nooit meer !
LadyLuna schreef:Ze lest er nog wel iedere week zover ik weet, wie weet andere tijden gekregen..
Ziet er netjes uit
meagabby schreef:wowww wat een mooi paardje is dat zeg![]()
ziet er goed uit!
bij ons op de manege staat er ook een du bois

marjolein88 schreef:meagabby schreef:wowww wat een mooi paardje is dat zeg![]()
ziet er goed uit!
bij ons op de manege staat er ook een du bois
welke staat er dan als ik vragen mag:P miss eentje die wel tijdje uit het oog verloren zijn:)