Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ninaaa schreef:ik zoek geen ruzie bedOelde ik (vergat een woOrdje)
dat was pas echt erg, maar dat is dit niet gelukkig!!
soniep schreef:1- Je kent mijn paard niet!!
2-Ik trek niet!!jullie hebben me nog nooit zien rijden!!
3- Als amor dit bit te scherp zou vinden was die allang in protest gegaan.
4- Als ik in de bak een gewoon bit neem dan kan k niet meer sturen luistert die niet...
5-Ken mijn paardje door en door dus bemoei je met je eigen zaken .
ALS JULLIE PERSE WAT ZEGGE MOETE ZEG DAN WAT POSITIEFSS!!!
E kistaah: Ik heb wel een stille hand day kan je niet bekijken vanaf fotos
irish_lady schreef:nee maar het heet niet voor niets een gebroken pelham anders, het wel bij de stangen gestaan zegmaar. maar ja laten we er nu maar over op houden anders word het nog een stomme discusie.Je zoekt geen ruzie, maar je neemt ook niets aan van iemand die ervoor gestudeert heeft?
en het moet tog een gezellig forum blijfen
_KiMbErLeY_ schreef:ja hij is heel erg sterk, maar het is gewoon heel lastig omdat zeg maar op dit forum uit te leggen wat het probleem is snap je, de mensen die hem kennen en op hem gereden hebben weten presies wat ik bedoel. en het is niet zomaar een paard dat gewoon afetoe vervelend doet maar altijd in de bak en in het twiske is het lief poesje en kan idereen bewijze van spreken der oprijden. het lijkt wel of hij het helmaal niet leuk vind in de bak ofzo iets geks.wát is er dan in de bak, word hij heel sterk of iets anders??
ninaaa schreef:_KiMbErLeY_ schreef:ja hij is heel erg sterk, maar het is gewoon heel lastig omdat zeg maar op dit forum uit te leggen wat het probleem is snap je, de mensen die hem kennen en op hem gereden hebben weten presies wat ik bedoel. en het is niet zomaar een paard dat gewoon afetoe vervelend doet maar altijd in de bak en in het twiske is het lief poesje en kan idereen bewijze van spreken der oprijden. het lijkt wel of hij het helmaal niet leuk vind in de bak ofzo iets geks.wát is er dan in de bak, word hij heel sterk of iets anders??
...
, Ze is een dravertje! Ze heeft tot dr 6e wedstr. voor de sulky gelopen, en is toen afgekeurd!
soniep schreef:Evvis tussendo0r ik rijd nu op de basis![]()
En krijg les en diegene die lesgeeft heeft er ook niks op tege![]()
maja ik leg me der bij neer jullie hebben je eigen mening ondanks dat je niet weer hoe en wat en wie me paard is
soniep schreef:Naja hij wil niet graag lopen
is sloom en traag
hij vind het gewoon niet leuk
want int twiske loopt die super
) kistaah schreef:Ninaa, uit haar reactie blijkt wel degelijk dat ze een onervaren ruiter is...Iemand met ervaring zou dit niet zeggen:
Als ik in de bak een gewoon bit neem dan kan k niet meer sturen luistert die niet...
Ik ben het volledig met may eens...Ik had het misschien wat aardiger moeten zeggen maar je MOET gewoon terug naar de basis en je afvragen waarom je pony het niet leuk vind in de bak. Paarden zijn goedwillig, en zullen altijd hun best voor je doen ( uitzonderingen daargelaten) De haf ziet er uit als een lief dier dat erg meegaand is.
Als hij zich niet laat sturen in de bak ( teken van protest) moet je daar wat aan gaan doen en er voor zorgen dat hij met plezier voor je gaat werken! En no way dat Amor op deze manier er beter van wordt.
Sanne, als je alleen positieve reacties wilt horen zit je hier verkeerd. Je hebt genoeg leuke tips gekregen dus doe er wat mee in plaats van boos te worden. En als je argumenten hebt...baseer die dan ook werkelijk ergens op. Dus niet van dit soort dingen: jaa anders luistert hij niet...
maar ik vind er zo niks meer aan hier op het forum. me zusje is aan het trainen met amor in de bak met les om hem het leuk te laten vinden en ja, dat moeten julie ook snapen en tog vind ik dingen kom heel anders over via dit dan dat je gewoon met elkaar praat nou ik laat dan maar hier bij.
erg jammer van zo'n pony!! zou het zelf noooooit doen..wat voor een werking heeft het?
Is juist niet jammer