Ik & Bino @ work ! **Véel**

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Kelly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 20:10

voor ik het vergeet! denk aan een knik in de elleboog en kijk uit voor piano handjes! veel sucsess er mee!

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 20:38

bedankt ! zal er voortaan op letten !!

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:50

Zo zonde dat jullie allemaal zo gefixeerd zijn op dat "aan de teugel rijden" ... daar verpest je alleen je pony maar mee. Het is wel een schattig paardje. Als je aan de teugel wilt rijden moet je les nemen.

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 22:11

ik neem les.. niet vaak maar af en toe ! en nu ligt het zo slecht dus kan ik geen deftige les hebben hé. vandaag heb ik nog springles gehad..
aan teugel vind ik haar beter rijden ! ze stuurt makkelijk enz. ..

Curly85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 22:42

aan de teugel rijden is echt en rage, als het koppie maar op de loodlijn is. Net nageven is er vaak niet bij alleen maar de gewenste knik. Jammer
Tja ik zou meer lessen, goede les heeft niets met deftig te maken, het is gewoon noodzaak

Fitch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 23:42

Vergeet het hele aan de teugel rijden, gooi de teugels desnoods los als 't niet goed gaat, dat is altijd beter dan dit getrek. Verder ziet 't er gezellig uit, en leuke pony's!! Succes verder! Gewoon plezier maken, jullie hoeven niet meteen als Anky door 't weiland te passage-en!

AngelEye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 01:34

Vind het er vreselijk triest uitzien.
Ik vind je excuses niet afdoende hoor, je moet echt les nemen want zo gaat het helemaal fout denk ik.
Zonde van de ponies...En probeer het aan de teugel rijden te laten varen zo lang je er niks van bakt.
Iedereen moet leren; maar denk een beetje aan het welzijn van je verzorgpony, dit komt hem niet ten goede

Bino_Pino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 17:49

Fitch schreef:
Vergeet het hele aan de teugel rijden, gooi de teugels desnoods los als 't niet goed gaat, dat is altijd beter dan dit getrek. Verder ziet 't er gezellig uit, en leuke pony's!! Succes verder! Gewoon plezier maken, jullie hoeven niet meteen als Anky door 't weiland te passage-en!

thx.. toch nog iemand met vriendelijke commentaar ! zal het doen of toch maar op het gemak wou ook niks overhaasten maar nu springen we weer dus.. *VrijDag JumPinG*

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 17:53

ebony_lover schreef:
ik neem les.. niet vaak maar af en toe ! en nu ligt het zo slecht dus kan ik geen deftige les hebben hé. vandaag heb ik nog springles gehad..
aan teugel vind ik haar beter rijden ! ze stuurt makkelijk enz. ..

Dat is het slechste excuus wat je kan hebben. Als je pony niet aan de teugel wil is ze nog niet helemaal los, of er gewoon n iet aan toe. Dus neem gewoon nog even de tijd het komt echt wel. En als het makkelijker rijd, is er echt iets niet goed..