Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
QuijoSavan schreef:sorayalover1 schreef:O NEE HEB IK DAT NIET GEDAAN DAN?
En overigens trek ik ook helemaaaaal niet in de mond van soraya!
En anoek vond het leuk als ik die schoenen aan deed voor op de foto dusz!
En normaal rijd ik ook nooit op s oraya dus was het ook nog een s wennen
Maar ik trek helemaal niet in haar mond!
Nou je zegt wel meer, zogenaamd een lease pony enzo, terwijl daar alleen komt (volgens mij niet eens vaak) en beetje verzorgt. Ja jij zou alle kosten betalen. Dit weet ik omdat ik de eigenaar ken.
En iemand die paarden inrijd komt niet met een roze handtasje stage lopen op een stal waar je moet mesten etc. En dan nu weer met zulke laarzen rijden, iemand die paarden inrijd heeft is een stuk slimmer als jou met betreft verantwoordelijkheid nemen.
Helemaal als je voor het eerst op een vreemd dier zit, denkt de gemiddelde ruiter meteen aan een cap, hoe braaf ze ook zouden moeten zijn.
Voorwaarts neerwaarts? Waar dan?
sorayalover1 schreef:Vraag maar eens naar mariska ponsen in Poortvliet bij haar heb ik namelijk paarden ingereden!
EN WAT ZOGENAAMD EEN LEASE PONY! IK BETAAL KIEKA GEWOON HOOR EN IK KOM ER ONGV 5 KEER PER WEEK DUS banketstaaf NIET! jA JE KENT JEANETTE OMDAT JURGEN ER KOMT MAAR MEER WEET JE OOK NIET VAN HAAR :s
QuijoSavan schreef:sorayalover1 schreef:Vraag maar eens naar mariska ponsen in Poortvliet bij haar heb ik namelijk paarden ingereden!
EN WAT ZOGENAAMD EEN LEASE PONY! IK BETAAL KIEKA GEWOON HOOR EN IK KOM ER ONGV 5 KEER PER WEEK DUS banketstaaf NIET! jA JE KENT JEANETTE OMDAT JURGEN ER KOMT MAAR MEER WEET JE OOK NIET VAN HAAR :s
Euhmz driftig?![]()
En iedereen kan paarden inrijden, maar ik had het over de mensen die paarden ´goed´ inrijden.
Naam zegt niets.
Maar waar zijn je voorwaarts neerwaarts foto´s?
Ach ik ga hier geen aandacht meer aan besteden.
muiszje schreef:pff, doe eens rustig zeg.. gaan jullie dit maar lekker uitkibbelen face 2 face!
Ik zou alleen niet weten welke oetlul jou een arabische hengst in heeft laten rijden. errug cool hoor dat je dat allemaal mag
je snapt me niet sorayalover1 schreef:Ach als je meer fotos moet zien moet je die aan anoek vragen niet aan mij. Wat paarden goed inrijden! Ken je mischien kosmotan niet? Arabische hengst nu 4jaar oud 1e premie hengst? Nou die doet het goed hoor!!
Maar je moet niet zo banketstaaf over mij van nee je least kieka niet want daar weet jij helemaal niets van! Toevallig lease ik haar wel! En hoe weet jij nou of ik daar vaak kom?
Jij kwam anders ook niet vaak bij savannah is het wel.
QuijoSavan schreef:sorayalover1 schreef:Ach als je meer fotos moet zien moet je die aan anoek vragen niet aan mij. Wat paarden goed inrijden! Ken je mischien kosmotan niet? Arabische hengst nu 4jaar oud 1e premie hengst? Nou die doet het goed hoor!!
Maar je moet niet zo banketstaaf over mij van nee je least kieka niet want daar weet jij helemaal niets van! Toevallig lease ik haar wel! En hoe weet jij nou of ik daar vaak kom?
Jij kwam anders ook niet vaak bij savannah is het wel.
Mijn laatste reactie omdat het over mijn paard gaat, ik kom nu zowiezo 2x per dag en op mijn vorige stal kwam ik ook regelmatig 2x per dag: dan was jij er soms niet: voor school. Voor blessure of ivm met weidegang.
En bij je stage mocht je ook niet rijden en als ze je ziet zitten mogen stagieres dat meestal wel. En over die pony: ze hadden gezegt dat je dat je week geleden was geweest (we vroegen hoe het veulen heette; toevallig Roosje, wat verdacht veel op Rosa de persoon leek).
Maar ach veel plezier met je paarden inrijden!
Muiszje: ik stop dr mee, want ik ga mijn energie niet hierin steken
sorayalover1 schreef:Nou toevallig trek ik helemaal niet in haar mond! Ik rijd haar voorwaarts neerwaarts dus! Cap is een eigen keuze! Hoeveel mensen hier rijden er wel niet met cap? En daar heb je anders ook geen commentaar op he! Whaha ik maak echt wel zelf uit of ik een cap op doe of niet!

* hafgirl15 schreef:Vreselijk, heb medelijden met die arme pony!
Overigens mooi beestje, leuk setje.
En haal er aub een goede zadelmaker bij!
Die een zadel op maat voor je maakt.
En over dta kind dta erop zit, buiten al het commentaar wat hier al meerdere keren is gegeven ( en waar ik eht helemaal mee eens ben ) Neem jij maar een goed les!
gekkeils schreef:Maar als je daar ook noit op rijd is het toch geen exuus om zo te rijden. hoe ben je eropgekomen met die ((afschuwelijke)) laarzen? zal hij ook fijn hebben gevonden en als je die laarzen aandoet voor de foto, kan ze beter uitdoen voor de foto het is stik lilijk!

chickey schreef:sorayalover1 schreef:Nou toevallig trek ik helemaal niet in haar mond! Ik rijd haar voorwaarts neerwaarts dus! Cap is een eigen keuze! Hoeveel mensen hier rijden er wel niet met cap? En daar heb je anders ook geen commentaar op he! Whaha ik maak echt wel zelf uit of ik een cap op doe of niet!
Had ik dat eerder geweten dan rijd ik al ongeveer 10 jaar niet op de goede manier vooorwaarts neerwaarts![]()
Maar goed verder vind ik het wel een leuke pony
zou ik het wel verkeerd begrepen hebben
Waar?

sorayalover1 schreef:de pony is niet van mij en het zadel dus ook niet dus dat moet je niet tegen mij zeggen! Aangezien je niet normaal kunt zitten op dat zadel omdat hij achteroverligt...
Welshfanatic schreef:OMG...
Sjah... tis maar op welke manier je rijden wil he
Vind het er idd ook niet zo ontspannen uitzien, laatste foto zelfs onvriendelijk...