alison op soraya.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:55

voorwaarts neerwaarts is niet alleen geschop en geruk van voren.. zucht.
Weetje, ga maar eens opnieuw op dat paard zitten en laat eens zien hoe het wel moet!, oftewel nieuwe kans, nieuwe fotoshoot..
(en o wee als er weer een in-de-krul-getrokken-lieve-pony op de foto's staat..)

Somebitch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 10:58

QuijoSavan schreef:
sorayalover1 schreef:
O NEE HEB IK DAT NIET GEDAAN DAN?
En overigens trek ik ook helemaaaaal niet in de mond van soraya!
En anoek vond het leuk als ik die schoenen aan deed voor op de foto dusz!
En normaal rijd ik ook nooit op s oraya dus was het ook nog een s wennen
Maar ik trek helemaal niet in haar mond!

Nou je zegt wel meer, zogenaamd een lease pony enzo, terwijl daar alleen komt (volgens mij niet eens vaak) en beetje verzorgt. Ja jij zou alle kosten betalen. Dit weet ik omdat ik de eigenaar ken.
En iemand die paarden inrijd komt niet met een roze handtasje stage lopen op een stal waar je moet mesten etc. En dan nu weer met zulke laarzen rijden, iemand die paarden inrijd heeft is een stuk slimmer als jou met betreft verantwoordelijkheid nemen.

Helemaal als je voor het eerst op een vreemd dier zit, denkt de gemiddelde ruiter meteen aan een cap, hoe braaf ze ook zouden moeten zijn.

Voorwaarts neerwaarts? Waar dan?

Vraag maar eens naar mariska ponsen in Poortvliet bij haar heb ik namelijk paarden ingereden!
EN WAT ZOGENAAMD EEN LEASE PONY! IK BETAAL KIEKA GEWOON HOOR EN IK KOM ER ONGV 5 KEER PER WEEK DUS banketstaaf NIET! jA JE KENT JEANETTE OMDAT JURGEN ER KOMT MAAR MEER WEET JE OOK NIET VAN HAAR :s

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:01

sorayalover1 schreef:
Vraag maar eens naar mariska ponsen in Poortvliet bij haar heb ik namelijk paarden ingereden!
EN WAT ZOGENAAMD EEN LEASE PONY! IK BETAAL KIEKA GEWOON HOOR EN IK KOM ER ONGV 5 KEER PER WEEK DUS banketstaaf NIET! jA JE KENT JEANETTE OMDAT JURGEN ER KOMT MAAR MEER WEET JE OOK NIET VAN HAAR :s

En mij ookal PM-en, Euhmz driftig?
En iedereen kan paarden inrijden, maar ik had het over de mensen die paarden ´goed´ inrijden.
Naam zegt niets.

Maar waar zijn je voorwaarts neerwaarts foto´s?

Ach ik ga hier geen aandacht meer aan besteden.

Somebitch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:03

QuijoSavan schreef:
sorayalover1 schreef:

Euhmz driftig?
En iedereen kan paarden inrijden, maar ik had het over de mensen die paarden ´goed´ inrijden.
Naam zegt niets.

Maar waar zijn je voorwaarts neerwaarts foto´s?

Ach ik ga hier geen aandacht meer aan besteden.

Ach als je meer fotos moet zien moet je die aan anoek vragen niet aan mij. Wat paarden goed inrijden! Ken je mischien kosmotan niet? Arabische hengst nu 4jaar oud 1e premie hengst? Nou die doet het goed hoor!!

Maar je moet niet zo banketstaaf over mij van nee je least kieka niet want daar weet jij helemaal niets van! Toevallig lease ik haar wel! En hoe weet jij nou of ik daar vaak kom?
Jij kwam anders ook niet vaak bij savannah is het wel.

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:08

pff, doe eens rustig zeg.. gaan jullie dit maar lekker uitkibbelen face 2 face!

Ik zou alleen niet weten welke oetlul jou een arabische hengst in heeft laten rijden. errug cool hoor dat je dat allemaal mag

Somebitch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:10

muiszje schreef:
pff, doe eens rustig zeg.. gaan jullie dit maar lekker uitkibbelen face 2 face!

Ik zou alleen niet weten welke oetlul jou een arabische hengst in heeft laten rijden. errug cool hoor dat je dat allemaal mag

Net alsof mij het wat zou intereseren of het nou een arabier of een shetlander of een hengst of een merrie is :S

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:12

je snapt me niet

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:13

sorayalover1 schreef:
Ach als je meer fotos moet zien moet je die aan anoek vragen niet aan mij. Wat paarden goed inrijden! Ken je mischien kosmotan niet? Arabische hengst nu 4jaar oud 1e premie hengst? Nou die doet het goed hoor!!

Maar je moet niet zo banketstaaf over mij van nee je least kieka niet want daar weet jij helemaal niets van! Toevallig lease ik haar wel! En hoe weet jij nou of ik daar vaak kom?

Mijn laatste reactie omdat het over mijn paard gaat, ik kom nu zowiezo 2x per dag en op mijn vorige stal kwam ik ook regelmatig 2x per dag: dan was jij er soms niet: voor school. Voor blessure of ivm met weidegang.
En bij je stage mocht je ook niet rijden en als ze je ziet zitten mogen stagieres dat meestal wel. En over die pony: ze hadden gezegt dat je dat je week geleden was geweest (we vroegen hoe het veulen heette; toevallig Roosje, wat verdacht veel op Rosa de persoon leek).
Maar ach veel plezier met je paarden inrijden!

Muiszje: ik stop dr mee, want ik ga mijn energie niet hierin steken

Somebitch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:15

QuijoSavan schreef:
sorayalover1 schreef:

Mijn laatste reactie omdat het over mijn paard gaat, ik kom nu zowiezo 2x per dag en op mijn vorige stal kwam ik ook regelmatig 2x per dag: dan was jij er soms niet: voor school. Voor blessure of ivm met weidegang.
En bij je stage mocht je ook niet rijden en als ze je ziet zitten mogen stagieres dat meestal wel. En over die pony: ze hadden gezegt dat je dat je week geleden was geweest (we vroegen hoe het veulen heette; toevallig Roosje, wat verdacht veel op Rosa de persoon leek).
Maar ach veel plezier met je paarden inrijden!

Muiszje: ik stop dr mee, want ik ga mijn energie niet hierin steken

Wanneer heeft ze dat dan gezegd? Want ik ben er vorige week heel de week geweest en die weken daar voor ook dus..
En wat waar heb je het nu weer over? Rosa?

PPPeet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:21

sorayalover1 schreef:
Nou toevallig trek ik helemaal niet in haar mond! Ik rijd haar voorwaarts neerwaarts dus! Cap is een eigen keuze! Hoeveel mensen hier rijden er wel niet met cap? En daar heb je anders ook geen commentaar op he! Whaha ik maak echt wel zelf uit of ik een cap op doe of niet!

Had ik dat eerder geweten dan rijd ik al ongeveer 10 jaar niet op de goede manier vooorwaarts neerwaarts

Maar goed verder vind ik het wel een leuke pony

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:24

Vreselijk, heb medelijden met die arme pony!
Overigens mooi beestje, leuk setje.
En haal er aub een goede zadelmaker bij!
Die een zadel op maat voor je maakt.
En over dta kind dta erop zit, buiten al het commentaar wat hier al meerdere keren is gegeven ( en waar ik eht helemaal mee eens ben ) Neem jij maar een goed les!

ENOMIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:34

Auw.. al dit commentaar moet pijn doen.. !
* niet dat ik het er niet mee eens ben *

Somebitch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:34

hafgirl15 schreef:
Vreselijk, heb medelijden met die arme pony!
Overigens mooi beestje, leuk setje.
En haal er aub een goede zadelmaker bij!
Die een zadel op maat voor je maakt.
En over dta kind dta erop zit, buiten al het commentaar wat hier al meerdere keren is gegeven ( en waar ik eht helemaal mee eens ben ) Neem jij maar een goed les!

Toevallig heb ik allang les alleen niet op dit paardje maarja hier rijd ik ook nooit op..

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:44

Maar als je daar ook noit op rijd is het toch geen exuus om zo te rijden. hoe ben je eropgekomen met die ((afschuwelijke)) laarzen? zal hij ook fijn hebben gevonden en als je die laarzen aandoet voor de foto, kan ze beter uitdoen voor de foto het is stik lilijk!

Somebitch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 11:56

gekkeils schreef:
Maar als je daar ook noit op rijd is het toch geen exuus om zo te rijden. hoe ben je eropgekomen met die ((afschuwelijke)) laarzen? zal hij ook fijn hebben gevonden en als je die laarzen aandoet voor de foto, kan ze beter uitdoen voor de foto het is stik lilijk!

Uhhmm dat is geen excuus om zo te rijden hoor :S Ik zeg alleen dat ik ook les heb maar neit op soraya :S
Dus ik weet niet waar jij over praat!

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:01

en blij dat het mijn pony niet is.

Commentaar?

Mond trekken, stoelzit, paard met zit tegen werken, die schoenen (hoe ben je eigenlijk op gestapt?)

ingrid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:07

chickey schreef:
sorayalover1 schreef:
Nou toevallig trek ik helemaal niet in haar mond! Ik rijd haar voorwaarts neerwaarts dus! Cap is een eigen keuze! Hoeveel mensen hier rijden er wel niet met cap? En daar heb je anders ook geen commentaar op he! Whaha ik maak echt wel zelf uit of ik een cap op doe of niet!

Had ik dat eerder geweten dan rijd ik al ongeveer 10 jaar niet op de goede manier vooorwaarts neerwaarts

Maar goed verder vind ik het wel een leuke pony

nou dat dacht ik dus ook al zou ik het wel verkeerd begrepen hebben

nouja verder is eigenlijk alles al gezegd en aan de reactie van de persoon waar het over te gaat te merken zit er een hele grote kern van waarheid in.
anders reageer je nooit zo overdreven dat je wel alles goed doet.

Maaik

Re: alison op soraya.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:09

Euu jij beweert zelfs dat je haar voorwaarts neerwaarts rijdt?
Euuuuuuuu Waar?

Nou het commentaar:
Heb je wel door dat je op een pony zit en niet op een stoel?
Doe die laarzen even uit dat ik gevaarlijk, het ziet er niet uit & zo kan je niet normaal een pony 'voorwaarts neerwaarts rijden'.
Als jij toegeeft dat jij niet in de mond van de pony zit te trekken van hier tot tokio mag je nog echt wel even naar de opticien gaan en dan de foto's nog een keer bekijken met een bril op goede sterkte.
Vanwaar allemaal die agressieve reacties? Je zit de pony in de mond. Dat zegt 9 van de 10 in dit topic. En jij wou beweren dat dat niet zo was? Meissie meissie toch..
Met dit zadel rijden is iedere keer eentje te veel. Het is op zijn zachst gezegd niet meer te gebruiken. Wil je dat je je pony over 2 jaar naar een rusthuis kan brengen omdat je zijn rug heb verkl**t?
Als je al een beetje van je pony houdt niet, dus ga accuut een nieuw zadel halen als je persee met zadel wil rijden. En anders rijd je maar zonder zadel of longeren totdat je een nieuw zadel hebt.

Somebitch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:11

de pony is niet van mij en het zadel dus ook niet dus dat moet je niet tegen mij zeggen! Aangezien je niet normaal kunt zitten op dat zadel omdat hij achteroverligt...

ingrid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:14

maar als jij ziet dat het zadel niet goed ligt moet je er ook niet op gaan.
en owja over je laarzen.... ik vind het ze wel stoer hoor

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:19

Omdat dit niet je eigen pony is , is dit natuurlijk geen excuse voor jouw belabberde rijstijl!
Koop maar eens goede rijlaarzen en neem les van een goede instructeur! Dit is egwoon echt heel zielig.
En over dat voorwaarts-neerwaarts... meisje meisje wat moet jij nog veel leren.
Je hoeft je niet zo te verdedigen, als je zulke fotos plaats em van zulke domme reacties geeft, vraag je om veel negatief commentaar. Die arme pony!

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:28

sorayalover1 schreef:
de pony is niet van mij en het zadel dus ook niet dus dat moet je niet tegen mij zeggen! Aangezien je niet normaal kunt zitten op dat zadel omdat hij achteroverligt...

Jawel ik heb het ook tegen jou. Wie rijd hier op de pony?
Als jij ook wist dat het zadel zo super slecht ligt waarom ga je er dan op zitten?

Somebitch

Re: alison op soraya.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:38

Als de eigenaar wil dat het zadel erop blijft blijft het erop!!

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:41

Welshfanatic schreef:
OMG...
Sjah... tis maar op welke manier je rijden wil he
Vind het er idd ook niet zo ontspannen uitzien, laatste foto zelfs onvriendelijk...

ben ik het wel wat mee eens

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 12:46

ik zal er nog even andere opzetten hier..even uploaden en ze staan er zo..