Jordan's Majestic @ wOrk ( arabier x Fries )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyVal

Re: Jordan's Majestic @ wOrk ( arabier x Fries )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 16:13

frieske schreef:
foto 6 is echt prachtig
Het leuke van een arabierxfries is dat ze er niet uitzien als een fries..maar toch het gangwerk en de mooie bouw een beetje hebben..(heeft meer uitstraling vind ik persoonlijk)
succes met hem

"ze" zien er niet uit als een fries?
ik heb zelf zo'n kruising gefokt en die lijkt echt meer op een fries dan een arabier.
met deze kruisingen kan het alle kanten op gaan.
zo heb ik ook een fries/kwpn/arabier en die heeft van alle rassen een beetje gekregen.
maar ze zijn lang niet altijd even mooi.

om terug te komen op dit topic,
deze is er wel mooi uitgekomen!

_Martine_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:35

xxxvagoxxx schreef:
Ziet er leuk uit ...
Mooi paard!
Maar 1 ding is wat ik denk als je een buitenritje gaat maken waarom moet hij in godsnaam dan netjes lopen e.t.c
Buiten rijden is toch meer voor het ontspannen en niet voor te werken aan hoe je rijdt ...
Als je toch vaak in de bak rijdt ...
Maarja dat is mijn mening

Ik ben het met je eens. Ik zeg niet dat het slécht is, om aan het werk te zijn buiten, maar ik rij buiten ook altijd met een lang teugetje. Lekker genieten en niet de hele tijd letten op dat ie wel goed loopt. Als ie áltijd perfect moet lopen, wordt ie denk ik gek.

Juliette_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 22:52

Martine1232 schreef:
xxxvagoxxx schreef:
Ziet er leuk uit ...
Mooi paard!
Maar 1 ding is wat ik denk als je een buitenritje gaat maken waarom moet hij in godsnaam dan netjes lopen e.t.c
Buiten rijden is toch meer voor het ontspannen en niet voor te werken aan hoe je rijdt ...
Als je toch vaak in de bak rijdt ...
Maarja dat is mijn mening

Ik ben het met je eens. Ik zeg niet dat het slécht is, om aan het werk te zijn buiten, maar ik rij buiten ook altijd met een lang teugetje. Lekker genieten en niet de hele tijd letten op dat ie wel goed loopt. Als ie áltijd perfect moet lopen, wordt ie denk ik gek.

ik heb ook niet gezegd dat dit een buitenrit is!
ik wil niet altijd buitenritten maken dus dresuurmatig ook gewoon rijden en de bak was niet rijbaar!
en dit is een mooie openplek om dan als nog te rijden!
buitenritten verlopen ook anders,,maar dit is gewoon een soort van training op het gras!

Juliette_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 13:27

nancy22 schreef:
Leuke kruising zeg, en het setje staat hem goed!
Lijkt me trouwens best leuk om een keer in het 'bos' te trainen.
Het ziet er goed uit hoor!

is ook heerlijk!:)