leuk setje
staat hem leuk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hij is 7, maarrrrr ik geef toe...Hij kan zich soms nog wel als een jonkie gedragen

kan wel leuk lopen 
poes schreef:Jullie zijn een leuke combinatie, toch even dit:
1. Je zit op de eerste twee foto's idd scheef, maar daar werk je aan
2. Je paard loopt op haast alle foto's met een valse knik. Daardoor ziet het er heel opgekropt uit vind ik (niet in de galop). Ook doordat je je handen laaghoudt wordt dit beeld versterkt. Kun je hem ook makkelijk wat lager instellen? Dan zou ik hem daar rijden. Als je hem naar dit soort oprichting toe wilt, moet hij nog iets hoger, zodat de hals echt opricht en niet afknikt. Ik zou hem echt nog liever wat langer in die hals zien.

Met als gevolg dat ik wat strakker word, hij ook, dan krijg je dit beeld...Ik snap je punt, maar ook daar ben ik mee bezig!Ook veel bezig met schakelen: voorwaarts naar de hand toe rijden, lekker tempo, laten zakken, mezelf oprichten, waardoor hij gaat oprichten en iets meer terugrijden.Citaat:En verder...Ik ben altijd zo'n muts als er foto's worden gemaakt, zo vaak worden ze niet gemaakt, dus ja, dan wil ik dat hij goed loopt, maar ga ik zelf slechter rijden...
poes schreef:Zijn bouw is natuurlijk niet makkelijk om iets lager en ronder in te stellen, toch een leuk stel hoor
Maar het gaat steeds beter...Maar hij kan af en toe nogal lekker ehh...hoe zullen we het noemen..heet/schrikkerig/afgeleid zijn... (En ja, het is een echte fries, ooit door Lammert Haanstra gezegd, heeft geholpen met zadelmak maken 'Zie verhaal in profiel': Je moet dit paard behandelen als een driekwart volbloed...Ben ik het zo af en toe mee eens
) En verder, ik ben er soms net niet genoeg bij om hem voor te zijn...Maar oke, al met al gaan we nog steeds vooruit!! 
wij hebben er ook een leuke op stal gehad, mat best wat bloed in.
Leuk springen ook! Wirobelgje schreef:wauw kleur staat hem geweldig
ik vind die kleur ook heel tof, maar het gaat helemaal niet mooi passen op mijn lichte schimmelmerrie
ik heb ook een schimmel en dat staat mega vet cool gaaf 
en dat setje staat hem/haar echt SUPER!!!
!! En het setje staat hem ook geweldig! En je vestje staat er inderdaad ook super goed bij!
poes schreef:Hehe Friezen zijn vaak niet zo 'koudnloed' als je zou denken he?wij hebben er ook een leuke op stal gehad, mat best wat bloed in.
Edit: net in je profiel gekeken, daar loopt hij echt topLeuk springen ook!
Hij wordt ook altijd echt helemaal weer wappie als we gaan springen
Als k afstap om de hindernis hoger te zetten en k stap weer op, zodra ik de teugels aanneem springt hij alweer in galop aan, helemaal blij
onley schreef:ik vind het een super setje je zit er netjes op
en foto 4 die heeft wel een plaats verdiend aan je muur geweldig hoe je daar straalt
)